Inbjudan till Emmaboda SuperStage (med SSC+IDCN) LÖRDAG 2/7

Här diskuterar vi kommande träffar och event, även bankörningar.
Användarvisningsbild
Zetterlund
Bil: Subaru Legacy & Impreza GT
Namn: Håkan Zetterlund

Hej alla glada billister!!

Jag har några platser över till en SuperStage körning för den som är intresserad.

Det började med en planering för att bli en "Landskamp" mellan norska och svenska subaruklubbarna..
Men pga den bristande anmälan jag har fått in så har jag valt att sälja några platser till er på HPC!

Dels för att ni kan svänga och dels kan man kalla er värdiga motståndare Bild

Så i första hand så söker jag 5 st förare/bilar som kommer fylla ut startfältet lite. Först till kvarn som gäller!

Har nämligen idag 12 st subaru anmälda och klara.. dvs saknar 8 st för att nå 20 st som jag satte som gräns för att få det att gå runt.
Och lämnar då en liten buffert kvar om någon kommer i sista minuten från någon av subaru lagen.

Hoppas det blir någon härifrån oxå.. Bild

Saxat från Swedish Subaru Club
BildBild

Hej alla glada subaru åkare på båda sidor gränsen.

Med denna inbjudan så bjuds du som medlem av Swedish Subaru Club (SSC) eller Impreza Drivers Club of Norway (IDCN) in till en träff på Emmaboda med körning på Bilsport’s SuperStage bana inkl. tidtagning.
Träffen kommer att hållas lördagen den 2 juli.

Detta är en första start i ett hoppfullt samarbete mellan klubbarna, jag har även hört på ryktesvägar att SSC folket ska få bekänna färg på norsk mark i vinter.. Norrmännen kanske redan har räknat ut att de inte är snabbas på asfalt? Vem vet..

För att ge detta event lite mer action så kommer det bli totalt 24 startnummer som kommer fördelas på:
[*]10 st till SSC
[*]10 st till IDCN
[*]4 st wildcards inbjudna från mig

Märkte att denna fördelning mellan "lagen" var ett önsketänkande, så det är först till kvarn som gäller. ;) Och då kommer det alltså bli en vanlig SS körning, men självklart blir det Landskamp stämning över det. :P

Priset för körningen blir 750.- SEK per bil/förare.

Anmälan är bindande från den dag jag mottagit betalning och återbetalning kan ej ske. Är det någon som inte kan komma, får ni sälja platsen till någon annan (tex någon på reservlistan som kommer finnas)

Vi kommer då ha tillträde till banan mellan kl.08.00-18.00, körning mellan kl.09.00-17.00 med lunchuppehåll mellan kl.12.00-13.00.

OBS!! Det kommer ske decibelnivå kontroll på bilar som kör och max gränsen är 95dbA.
Info gällande DÄCK:
Har beslutat att däckval är begränsat till "DOT/E-märkta" gatlegala däck. Så som R-däck och liknande.
OM någon vill köra med slicks så ska jag utvärdera detta beroende på bil och förare. (PM:a mig om du vill köra på slicks)

Betalnings Info:

Ser gärna att ha tagit emot betalningen senast den 31 maj !

Körningen för HPC startande, kostar 750.- SEK
och ska betalas till följande konto på NORDEA: 4255 00 29735
Märk inbetalningen med: HPC-"forumsnamn"

Anmälan sker i tråden eller på PM till mig, Startlistan kommer byggas vart efter jag börjar gå igenom inbetalningar i helgen..

DETTA ÄR INGET KLUBB ARRANGEMANG!!
Utan ett privat event jag själv styr upp för att förbättra samarbetet mellan IDCN och SSC.
Så ingen blandar ihop detta med andra körningar från kartellen.

// Zetterlund
-----------------------------------------
Vardags bilen - Subaru Legacy 2,0R -07.
"Silverskåpet" - Subaru Impreza GF8 GT -00.
SSc medlem #1389 - Zetterlund

Användarvisningsbild
Zetterlund

Glömde skriva ut att det är försäkrat under SMA och att SMA-licens är något som prioriteras (inget krav men önskas från min sida för att vara på den säkrare sidan), har dock ingen möjlighet att sälja engångs licenser på plats.

Användarvisningsbild
Zetterlund

Har nu räknat ihop lite på platserna..

Har 15 st platser bokade.. :D
Har 12 st platser betalda å klara! :)
Har 5 st platser OBOKADE = FÖRST TILL KVARN ! :p

Dessa 5 st obokade platser ligger ute på SSC + IDCN + HPC + FCS + "Subarist"

Så nu råder djungelns lag.. :p

Skriv svar