Hondaträff och 5-års jubileum hos Jim's Tuning, 22 juli!

Här diskuterar vi kommande träffar och event, även bankörningar.
Användarvisningsbild
Jim_H
Inlägg: 790
Blev medlem: 12 november 2004, 20:33
Bil: Crx VT
Namn: Jim Hansson
Ort: Tomelilla

Hondaträff och 5-årsjubileum hos Jim’s Tuning!

Då var det äntligen dags för årets Hondaträff hos Jim’s Tuning. 5 år har det gått nu sedan jag startade min verksamhet. Tanken är att köra en heldag med möjlighet till effektmätningar i min rullande landsväg, grillning och swapmeet med Honda-tema. Tidigare träffar har varit väldigt lyckade med strålande väder, så jag har återigen beställt solsken denna dag!

Var?

Hos Jim’s Tuning, Södra Kverrestad 2301, Tomelilla.
(Hittas lättast genom att söka på Jim’s Tuning på google maps.)

När?

Den 22 juli tvåtusensjutton, start kl. 09.00.

Vad kostar det?

Inträde är såklart gratis. Vill man mäta effekten på sin bil i den rullande landsvägen kostar det endast 350 kr!!!! (Ord. pris 800 kr) Så det är en grym möjlighet om man så bara vill göra en hälsocheck på sin motor.

Hur blir det med mat?

Tanken är att man tar med eget att slänga på grillen, så fixar jag grillar, grillkol och tändvätska. Ev. kommer en vän att grilla så ni även kan köpa korv med bröd, med dricka till. Grillarna startas vid lunch.

Swapmeet?

Tanken är att vi ska dra ihopa den största Honda-loppisen som vi sett i Sverige på ett och samma ställe denna dagen. Lasta och ta med alla din gamla Honda grejor och lägg i en låda. Vi kommer fixa bord som man kan ställa grejorna på. Alternativt säljer man direkt från sin baklucka. Tänk bara att få möjligheten att titta igenom massvis med olika delar, och kanske hitta den där sista delen som man letat efter så länge. Jag vet att ni har mycket gamla delar på lager. Ta med dem hit så kanske ni kan byta till er något som ni har mer nytta av?

Men nya delar då?

Jag kommer ha visning av de delar jag vanligtvis har i lager, och självklart kan man köpa nya delar på plats. Jag kommer även ha lite utförsäljning på delar jag inte längre kommer lagerhålla till väldigt bra priser! Och GRATIS dekaler så långt lagret räcker!

Övrigt?

I övrigt hoppas jag på mycket bilar och trevliga människor, med samma genuina intresse för Honda bilar som jag har, och givetvis med ett glatt humör. Tält kommer fixas för de som vill sitta bekvämt i skuggan, dock kan en beachstol vara bra att ha med. Ingen föranmälan behövs om man vill göra en effektmätning, men skriv gärna nedan om ni är intresserade och klicka i att ni kommer.

Jag ser verkligen fram emot detta och hoppas på mycket folk denna dagen!

Vi ses! Mvh Jim
Jim Hansson, Tomelilla. 076-8477392

Jim's Tuning - CPL Racing, Xenocron Tuning Solutions & Tegiwa Imports.
Mappning av bl.a. Hondata s300, K-Pro, Flashpro, Crome, BRE osv i 2WD bromsbänk.
Chippning av OBD1/OBD0 ECU. Ring eller PM för frågor.
Användarvisningsbild
pasen
Styrelsen
Inlägg: 5384
Blev medlem: 12 mars 2008, 20:37
Bil: Accord -09
Namn: Richard Lindström
Ort: Märsta
Has thanked: 67 times
Been thanked: 151 times

Kul initiativ!
Andreas79
Inlägg: 2446
Blev medlem: 25 juli 2004, 00:47
Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
Namn: Andreas Jönsson
Ort: Ystad

Bilder jag fotograferat och eftersnack: viewtopic.php?f=67&t=75591
www.FotografAndreas.se
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
Skriv svar