Spamtråd

För Topics som ej är motorrelaterade
Användarvisningsbild
Mordiiax
Inlägg: 4014
Blev medlem: 5 augusti 2005, 11:28
Bil: Civic -15
Namn: Johan Mähler
Ort: Sundsvall
Has thanked: 4 times
Been thanked: 30 times
Kontakt:

En Honda billaddare. Bra med föräldrar som ser mina behov :D
Honda Civic Tourer -15
Tidigare Honda: Civicar, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
Användarvisningsbild
Bullet---
Inlägg: 2540
Blev medlem: 23 augusti 2010, 09:22
Bil: Honda Civic EG K20
Namn: Andre´ Seppä Fritz
Ort: Malmö

Någon som vet någon bra sida att få tag på prisvärda R-däck?
205/50-15 dimension.
*Regionsombud Syd*
Andre´ Seppä Fritz
NIzmO
Inlägg: 121
Blev medlem: 10 augusti 2004, 04:28
Bil: Honda Civic Type-R FK2
Namn: Daniel Ollikkala
Ort: Söderköping
Been thanked: 1 time

Bullet--- skrev:Någon som vet någon bra sida att få tag på prisvärda R-däck?
205/50-15 dimension.
England brukar vara hyfsat billigt, tänkte själv handla här till våren: http://www.demon-tweeks.co.uk/
Just nu innan 2015 års prislista är klar verkar det billigt i Sverige dock, t.ex http://ralphsdack.jetshop.se/toyo-proxe ... c-125.aspx

---------------------

Fick förresten veta att två fd arbetskamrater på mitt gamla jobb har utmanat varandra till race på Sviesta till våren (gissar på tidjämförelse), funderar på att "haka på" och lägga in min ATS i matchen men tror ni man kan ha en chans?

Deras bilar är:
*Saab 9-3 ss aero -05 med 210hk och annars original men kommer kanske bli chippad (250hk) och kanske EBC green/redstuff belägg (annars små aero bromsarna).
*Ford Focus ST -12 med 250hk, Eibach sänkning, kanske även den chippas (isf ca: 280hk).

Min är en Accord Type-S -07 med 190hk, Tein S.Tech sänkning och Accord Type-R bromsar fram och har Kumho "semi r-däck" att slänga på fram.
Kanske hinner få på en grövre krängningshämmare bak.

Deras fördel är ju såklart effekt medan min förhoppningsvis har bättre chassi, sen har ingen av dom kört bana innan medan jag kört sen 2008 och även kört på Sviesta med Accorden en gång redan :) .
Daniel Ollikkala - Civic Type-R FK2

Time Attack
M Scotte
Inlägg: 7998
Blev medlem: 26 juli 2004, 12:30
Namn: Martin Scotte
Ort: Vellinge
Has thanked: 4 times
Been thanked: 36 times
Kontakt:

Man hade kört i från båda med en sänkt jazz med r-däck. Om du kan ratta någorlunda är det en smal sak.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
JimmyW92
Inlägg: 575
Blev medlem: 5 oktober 2014, 21:18
Bil: CTR Ep3
Namn: Jimmy Wännström
Ort: Kramfors

Sitter och letar efter en fin bild att få ut på papper och sätta upp på väggen i min blivande verkstad/vebod/rc stuga :P Var och köpte färg idag (mörkmörkblå) för att förvandla utrymmet till min lilla mancave x) Mörkt som tusan med en massa spottar och ledlist under bänken o.s.v. o.s.v. :P

Mycket svårt att hitta en mörk/mörkblå bild på en snygg ep3a med hög upplösning! :( Har lyckats få tag i nån bild på nya type-r:en och även en snygg bild på s2000 och en FIT. En hemsida http://www.el-tony.com som gör riktigt snygga bilbilder x) Och man kan välja mellan olika färger på alla bilder :)
Nackdelen är hans fina placeringar av hemsidan mitt på bilden med riktigt ful font och färg...
Några ex.
Bild
Bild
Bild
Bild


Edit; Efter att ha letat omkring lite mer så hittade jag en sida som trycker ut lite större affischer också.
70x210cm för ~500spänn, Lite smådyrt men är det bra kvalité så är det värt det. Ser sjukt snyggt ut!
Bild
Senast redigerad av JimmyW92 den 23 februari 2015, 17:34, redigerad totalt 3 gång.
Jimmy Wännström
Kramfors förort!
Honda CTR EP3 2002
Saab 1.8t 9-3
Användarvisningsbild
Xchai
Inlägg: 1633
Blev medlem: 25 juli 2004, 10:02
Bil: Crx vt 32psi
Namn: Wanchai Kampha Gustafsson
Ort: Borlänge/Vallentuna/Västerås

Fan vad jag hatar inkompetenta besiktnings gubbar,hade jag varit så jävla dåligt skulle jag leta ett annat jobb.

Vet dem inte hur en avdragbar dragkrok ge fan i att pilla och ropa på en kollega som kan,så slipper man få en idiot fel i besiktnings papper,och ännu en kostnad för efterkontroll.

Det roliga är jag har besiktat med samma bil 2gånger tidigare på samma station inge problem,men när amatören kommer dit så är dimljuset bländande,,hur fan kan det vara bländade nu om det inte bländande för 2år sen? :o
Tack till
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF

Tunnis aka Glad
Simon,mm
NIzmO
Inlägg: 121
Blev medlem: 10 augusti 2004, 04:28
Bil: Honda Civic Type-R FK2
Namn: Daniel Ollikkala
Ort: Söderköping
Been thanked: 1 time

Var du inte med när dom besikta så du kunde visa? vet iof andra som skickat tjejen och råkat ut för liknande grejer men hade det varit jag hade jag åkt tillbaka och sett till att dom tog bort anmärkningen kostnadsfritt när dom ändå gjort fel.

Ang. dimljus så låter det konstigt, om dom nu ens testat det innan för det gjorde dom inte på min nu senast.
Daniel Ollikkala - Civic Type-R FK2

Time Attack
Användarvisningsbild
Xchai
Inlägg: 1633
Blev medlem: 25 juli 2004, 10:02
Bil: Crx vt 32psi
Namn: Wanchai Kampha Gustafsson
Ort: Borlänge/Vallentuna/Västerås

Nej jag va inte på besiktning med bilen,draken fick göra det.Hade jag varit där skulle han få höra.

Men det är sånt där tomte som är ny där ska skall visa att han kan allt.När han inte få till dragkroken blev han väl förbannat.
Då måste han hitta nåt fel.
Tack till
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF

Tunnis aka Glad
Simon,mm
Användarvisningsbild
Xchai
Inlägg: 1633
Blev medlem: 25 juli 2004, 10:02
Bil: Crx vt 32psi
Namn: Wanchai Kampha Gustafsson
Ort: Borlänge/Vallentuna/Västerås

Jag tänkte ge er tips på hur man ska inte göra.

När en polisbil med 2 st i bestämmer sej att göra en u-sväng och köra efter dej just efter att ni ha möts
Tvär nita inte bilen och går ut ur bilen och med bestämda steg gå fram till polisbilen och skriker vafan har jag gjort nu!!!!

Dem ser det som ett hot,med allt terrorism mm..speciellt om man är svartmuskig som jag ser ut just nu.

Men jag blev fullständig galen då,När nån jävlas med mej eller som jag tycker att dem jävlades.Det kan gå väldigt illa,då dem sa att dem va bredda att använda sina tjänstevapen.

Efter dem tog tag i mej och tillbaka till eg efter några ordbyten mm,så löste det sej utan några problem.På nåt sätt tror jag att dem ha en pytte pytte lite förståelse för min utbrott.Och dem va trevliga när dem åkte.

Så gör inte så som jag har gjort nu..Det är fel det jag gjorde(jag tyckte inte då) men så är det.

Jo anledning till att dem va intresserad av att stoppa mej va för att jag hade en liten regskylt fram,det är olagligt på den modellen sa dem,men då sa jag att denna va flyttgods så det löste sej.

Om ni kommer i samma sits,vänta till dem ger signal att du ska stanna och stanna kvar i bilen tills dem kommer fram,så blir det mkt trevligare stämning. :) Om du inte ha begått nåt brott givetvis :wink:
Tack till
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF

Tunnis aka Glad
Simon,mm
JimmyW92
Inlägg: 575
Blev medlem: 5 oktober 2014, 21:18
Bil: CTR Ep3
Namn: Jimmy Wännström
Ort: Kramfors

Xchai skrev:Jag tänkte ge er tips på hur man ska inte göra.

När en polisbil med 2 st i bestämmer sej att göra en u-sväng och köra efter dej just efter att ni ha möts
Tvär nita inte bilen och går ut ur bilen och med bestämda steg gå fram till polisbilen och skriker vafan har jag gjort nu!!!!

Dem ser det som ett hot,med allt terrorism mm..speciellt om man är svartmuskig som jag ser ut just nu.

Men jag blev fullständig galen då,När nån jävlas med mej eller som jag tycker att dem jävlades.Det kan gå väldigt illa,då dem sa att dem va bredda att använda sina tjänstevapen.

Efter dem tog tag i mej och tillbaka till eg efter några ordbyten mm,så löste det sej utan några problem.På nåt sätt tror jag att dem ha en pytte pytte lite förståelse för min utbrott.Och dem va trevliga när dem åkte.

Så gör inte så som jag har gjort nu..Det är fel det jag gjorde(jag tyckte inte då) men så är det.

Jo anledning till att dem va intresserad av att stoppa mej va för att jag hade en liten regskylt fram,det är olagligt på den modellen sa dem,men då sa jag att denna va flyttgods så det löste sej.

Om ni kommer i samma sits,vänta till dem ger signal att du ska stanna och stanna kvar i bilen tills dem kommer fram,så blir det mkt trevligare stämning. :) Om du inte ha begått nåt brott givetvis :wink:
Haha! Underbar rage ;) Tjah jag skulle nog kunna reagera likadant då jag lätt blir förbannad utav bara helvetet när jag ser poliser i trafiken. Brukar slå igång kameran när jag blir omkörd av en polis t.ex. för dom kör som nå jävla idioter även utan blåljuset igång. Sicksackar i mitt inne i stan och kör bra mycket för fort helt utan anledning. Sen stannar dom mig för att man råkade glömma att tvätta av regskylten innan man åkte och låter irriterad som bara den.

Kan säga att om jag får en polis bakom mig och ligger och stressar så kommer jag stampa på bromsen och sen säga att han låg för nära när han kör in i mig. Och sen drar man "ja men jag trodde ju att jag såg en älg som var påväg ut på vägen"
Jimmy Wännström
Kramfors förort!
Honda CTR EP3 2002
Saab 1.8t 9-3
Användarvisningsbild
Xchai
Inlägg: 1633
Blev medlem: 25 juli 2004, 10:02
Bil: Crx vt 32psi
Namn: Wanchai Kampha Gustafsson
Ort: Borlänge/Vallentuna/Västerås

Poliserna som stoppade mej sa att jag va mkt aggresiv,så dem frågade om jag jag gick på anabola.

Jag frågade då,varför tror du det?..då sa en av poliserna att det va typisk anabola utbrott. :)
Nej för fan sa jag.Men däremot äter jag d-vitamin tillskott till maten sa jag. :)
Tack till
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF

Tunnis aka Glad
Simon,mm
Användarvisningsbild
Daugaard
Moderator
Inlägg: 3730
Blev medlem: 8 september 2010, 11:57
Bil: Prelude BA4 4ws "Si"
Namn: Emil Daugaard
Ort: Tyresö (Sthlm)
Has thanked: 110 times
Been thanked: 277 times

Polisen får köra för fort utan att ha blåljus igång.

Sen ska man inte köra olagligt om man inte är beredd att bli stoppad och/eller få böter.

Mina 2c
Emil Daugaard, Stockholm 070-53 41 431
Trackstar/7-sitsbrukis
BA4/RW2
JimmyW92
Inlägg: 575
Blev medlem: 5 oktober 2014, 21:18
Bil: CTR Ep3
Namn: Jimmy Wännström
Ort: Kramfors

Daugaard skrev:Polisen får köra för fort utan att ha blåljus igång.

Sen ska man inte köra olagligt om man inte är beredd att bli stoppad och/eller få böter.

Mina 2c
Köra för fort ja, men dom ska ju fortfarande ha lite säkerhetstänk och inte dra idiotomkörningar mitt inne i stan och sicksacka mellan körfälten för att ta sig fram. Jag anser väll att det är bäst att dom slår igång blåljusen om dom ska köra som idioter. Sen är inte "brådskande ärende" att ta sig tillbaka till firman innan 16:00 heller som jag faktiskt har sett en göra här hemma iaf ;)

"Vid brådskande ärende

När polisen åker på brådskande ärenden gäller alla undantag som får göras vid normal tjänsteutövning, och man får dessutom bryta mot hastighetsbestämmelserna.

Omständigheten och arbetsuppgiftens prioritet avgör vilken fart som är lämplig, men man ska köra på ett säkert sätt och ta hänsyn till väder och underlag och annat som påverkar säkerheten."

"Under utryckning ska polisen iaktta största försiktighet. Att köra fort och bryta mot olika trafikregler kan innebära en ökad trafikfara och är därmed ett stort ansvar för de poliser som kör. Gör sig polisen skyldig till en trafikolycka kan de bli anmälda och fällda för händelsen"
Jimmy Wännström
Kramfors förort!
Honda CTR EP3 2002
Saab 1.8t 9-3
Användarvisningsbild
Mordiiax
Inlägg: 4014
Blev medlem: 5 augusti 2005, 11:28
Bil: Civic -15
Namn: Johan Mähler
Ort: Sundsvall
Has thanked: 4 times
Been thanked: 30 times
Kontakt:

Syftar du på Magnusson nu eller? :P
Honda Civic Tourer -15
Tidigare Honda: Civicar, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
JimmyW92
Inlägg: 575
Blev medlem: 5 oktober 2014, 21:18
Bil: CTR Ep3
Namn: Jimmy Wännström
Ort: Kramfors

Mordiiax skrev:Syftar du på Magnusson nu eller? :P
Mm tror det var han! Är han placerad i solle nu också eller? Vet att han vart ivägskickad från Kramfors pga att han inte kunde låta bli mopedligisterna :P
Jimmy Wännström
Kramfors förort!
Honda CTR EP3 2002
Saab 1.8t 9-3
Användarvisningsbild
Mordiiax
Inlägg: 4014
Blev medlem: 5 augusti 2005, 11:28
Bil: Civic -15
Namn: Johan Mähler
Ort: Sundsvall
Has thanked: 4 times
Been thanked: 30 times
Kontakt:

Vet att han är en känd polisgangster från Kramfors bara ;)
På 3:50 så kommer Magnusson och skäller på Kramfors strittrejsers! :P
Honda Civic Tourer -15
Tidigare Honda: Civicar, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
Användarvisningsbild
EMP
Inlägg: 1000
Blev medlem: 21 juni 2011, 18:27
Bil: Honda
Namn: Gustav eBay Karlsson
Ort: Ulricehamn

Kul när man får tillbaka grejer från lack! :wink:

Bild

Version 1.
Bild
Bild
Nu.
¤S2000! -04
¤Accord Executive K24 -04

Då.
#Civic VTI EG9 Turbo -92
#Civic VTI MC2 Brukkuk -98
#Civic VTI MB6 B20VTEC 2 b! -98
#Civic Type R EP3 -05
0706855663
Användarvisningsbild
Xchai
Inlägg: 1633
Blev medlem: 25 juli 2004, 10:02
Bil: Crx vt 32psi
Namn: Wanchai Kampha Gustafsson
Ort: Borlänge/Vallentuna/Västerås

Blev ju bra det..på nåt sätt tycker jag svart o lila passar ihop
Tack till
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF

Tunnis aka Glad
Simon,mm
Användarvisningsbild
SoldR
Inlägg: 1254
Blev medlem: 20 oktober 2007, 01:05
Bil: S2000
Namn: Reazhwan Saleh
Ort: Borås
Has thanked: 12 times
Been thanked: 3 times

Snyggt Gustavo!
Kör:
S2000 01 :D
CR-V 1.5T -19 Executive Areo pack
Kört:
Accord Tourer 2.4 09 Exe
Civic Fk2 06
Jazz 05
Civic 96
Insight 10
FR-V 05
Civic ESi 92
CR-V 07:a
Civic VTi MB6 97
Accord k24 03
Prelude 93
Civic 92
Civic VTi EG9 92 Första Hondan :D
Användarvisningsbild
EMP
Inlägg: 1000
Blev medlem: 21 juni 2011, 18:27
Bil: Honda
Namn: Gustav eBay Karlsson
Ort: Ulricehamn

Xchai skrev:Blev ju bra det..på nåt sätt tycker jag svart o lila passar ihop
Tycker det samma! Får tillbaka tändstiftskåpa i lila i helgen, ska se hur det ser ut med den, ska nog testa en kolfiber med tänkte jag.
Nu.
¤S2000! -04
¤Accord Executive K24 -04

Då.
#Civic VTI EG9 Turbo -92
#Civic VTI MC2 Brukkuk -98
#Civic VTI MB6 B20VTEC 2 b! -98
#Civic Type R EP3 -05
0706855663
Användarvisningsbild
SoldR
Inlägg: 1254
Blev medlem: 20 oktober 2007, 01:05
Bil: S2000
Namn: Reazhwan Saleh
Ort: Borås
Has thanked: 12 times
Been thanked: 3 times

Den riktiga frågan är: Vem kommer att vara först med att klämma in motorn från nya type r in i en eg?
Kör:
S2000 01 :D
CR-V 1.5T -19 Executive Areo pack
Kört:
Accord Tourer 2.4 09 Exe
Civic Fk2 06
Jazz 05
Civic 96
Insight 10
FR-V 05
Civic ESi 92
CR-V 07:a
Civic VTi MB6 97
Accord k24 03
Prelude 93
Civic 92
Civic VTi EG9 92 Första Hondan :D
Malkolm
Inlägg: 5303
Blev medlem: 28 juli 2004, 15:49
Bil: TEN second car!
Namn: Malkolm Roth
Ort: Västerås
Has thanked: 31 times
Been thanked: 23 times

Soldr: jag vill! Jag vill! :D jag vill!
Malkolm
Inlägg: 5303
Blev medlem: 28 juli 2004, 15:49
Bil: TEN second car!
Namn: Malkolm Roth
Ort: Västerås
Has thanked: 31 times
Been thanked: 23 times

Tanke som slog mig nu, vid reggning måste en bil med 300hk väga 1500kg. Hur fan får man en EG att väga så mycket?
Användarvisningsbild
Daugaard
Moderator
Inlägg: 3730
Blev medlem: 8 september 2010, 11:57
Bil: Prelude BA4 4ws "Si"
Namn: Emil Daugaard
Ort: Tyresö (Sthlm)
Has thanked: 110 times
Been thanked: 277 times

Malkolm skrev:Tanke som slog mig nu, vid reggning måste en bil med 300hk väga 1500kg. Hur fan får man en EG att väga så mycket?
Blyplattor i bagaget?
Emil Daugaard, Stockholm 070-53 41 431
Trackstar/7-sitsbrukis
BA4/RW2
Användarvisningsbild
SoldR
Inlägg: 1254
Blev medlem: 20 oktober 2007, 01:05
Bil: S2000
Namn: Reazhwan Saleh
Ort: Borås
Has thanked: 12 times
Been thanked: 3 times

Blyplattor! Där har vi det!!!
Kör:
S2000 01 :D
CR-V 1.5T -19 Executive Areo pack
Kört:
Accord Tourer 2.4 09 Exe
Civic Fk2 06
Jazz 05
Civic 96
Insight 10
FR-V 05
Civic ESi 92
CR-V 07:a
Civic VTi MB6 97
Accord k24 03
Prelude 93
Civic 92
Civic VTi EG9 92 Första Hondan :D
Användarvisningsbild
SoldR
Inlägg: 1254
Blev medlem: 20 oktober 2007, 01:05
Bil: S2000
Namn: Reazhwan Saleh
Ort: Borås
Has thanked: 12 times
Been thanked: 3 times

malkolm: gör det! gör det! do ittttt!!!!!!
Kör:
S2000 01 :D
CR-V 1.5T -19 Executive Areo pack
Kört:
Accord Tourer 2.4 09 Exe
Civic Fk2 06
Jazz 05
Civic 96
Insight 10
FR-V 05
Civic ESi 92
CR-V 07:a
Civic VTi MB6 97
Accord k24 03
Prelude 93
Civic 92
Civic VTi EG9 92 Första Hondan :D
Användarvisningsbild
p3rtan
Inlägg: 119
Blev medlem: 26 januari 2014, 16:15
Bil: Civic EG ESi
Namn: Per Frimodig
Ort: Kungsbacka

Daugaard skrev:Polisen får köra för fort utan att ha blåljus igång.

Sen ska man inte köra olagligt om man inte är beredd att bli stoppad och/eller få böter.

Mina 2c
Jag fick en polisbil körandes efter mig en gång i varberg. Han fastnade bakom trafiken i rondellen påväg ut ur stan. Sen ligger jag i 100 på 100 vägen ut ur varberg så kommer polisen farandes i minst 140 utan blåljus, lägger sig bakom mig och kör sedan tätt efter mig i min takt (det finns ju en omkörningsfil). Jag svänger in på statoil och dom kör efter. Sen när jag stannar och går ur så åker dom vidare.. :P

Vet inte om det är en giltig anledning att köra galet bara för att kolla upp random reg-plåt. :P
Eisenhut
Inlägg: 1861
Blev medlem: 12 april 2005, 00:52
Bil: Honda Integra
Namn: Marcus Eisenhut
Ort: Malmö
Been thanked: 3 times

JimmyW92 skrev:
Daugaard skrev:Polisen får köra för fort utan att ha blåljus igång.

Sen ska man inte köra olagligt om man inte är beredd att bli stoppad och/eller få böter.

Mina 2c
Köra för fort ja, men dom ska ju fortfarande ha lite säkerhetstänk och inte dra idiotomkörningar mitt inne i stan och sicksacka mellan körfälten för att ta sig fram. Jag anser väll att det är bäst att dom slår igång blåljusen om dom ska köra som idioter. Sen är inte "brådskande ärende" att ta sig tillbaka till firman innan 16:00 heller som jag faktiskt har sett en göra här hemma iaf ;)

"Vid brådskande ärende

När polisen åker på brådskande ärenden gäller alla undantag som får göras vid normal tjänsteutövning, och man får dessutom bryta mot hastighetsbestämmelserna.

Omständigheten och arbetsuppgiftens prioritet avgör vilken fart som är lämplig, men man ska köra på ett säkert sätt och ta hänsyn till väder och underlag och annat som påverkar säkerheten."

"Under utryckning ska polisen iaktta största försiktighet. Att köra fort och bryta mot olika trafikregler kan innebära en ökad trafikfara och är därmed ett stort ansvar för de poliser som kör. Gör sig polisen skyldig till en trafikolycka kan de bli anmälda och fällda för händelsen"
Vari ligger problemet då?

Det är polisen som bedömer om deras körning är tillräckligt säker då det är dom själva som blir vållande vid ev olycka, detta oavsett om blåljus är igång eller inte. Att en polisbil har brådis hem kan mycket väl bero på en stökig jävel i baksätet och det är ingen höjdare att ha en kollega brottandes ensam bak om man själv kör. Alla gånger anledning till brådskande tjänsteutövning.

Det hörs alltid gnäll på hur polisen kör men är man nu så avundsjuk så får man väl ta och bli polis själv. ;)
Mvh/Marcus Eisenhut

Kör:
Honda Jazz -03
Honda Integra Si JRSC -94
Honda CR-V -17

Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic Tourer 1.8 Lifestyle -14
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
anno
HPC Guld Medlem
Inlägg: 4041
Blev medlem: 28 juni 2009, 13:41
Namn: Andreas Norberg
Ort: Malmö
Has thanked: 10 times
Been thanked: 10 times

Jag vill också swappa nya CTR - motorn i en EG, EK eller ITR!!!!
Honda Insight ZE1 K20A2 2000
Honda Civic Tourer FK3 N16A1 2015
Honda Accord CB7 F22A3 1991
Mini Cooper SE F56 2024
Användarvisningsbild
EMP
Inlägg: 1000
Blev medlem: 21 juni 2011, 18:27
Bil: Honda
Namn: Gustav eBay Karlsson
Ort: Ulricehamn

Köpte precis en accord k24! :D
Nu.
¤S2000! -04
¤Accord Executive K24 -04

Då.
#Civic VTI EG9 Turbo -92
#Civic VTI MC2 Brukkuk -98
#Civic VTI MB6 B20VTEC 2 b! -98
#Civic Type R EP3 -05
0706855663
Skriv svar