Honda Civic 1.5 VTEC EK3 BESIKTIGAD UA

Sälj din Bil här
Elvis_EG2
Inlägg: 679
Blev medlem: 21 juli 2005, 02:14
Namn: Elvis

Hej!

Tänkte kolla intresset lite för min pendlare.


Sparar pengar för en handpenning så tänkte sälja bilen.

färg: Mörkblå lila
Mil:16.600
Servades i Juni då byttes även vattenpumpen och kammremen.
M+S Däck med minst 6mm på varje.

Invändigt fint skick

utvändigt: Har tyvärr rost på ena bakkärmen, repor, liten rostfläck på huv, båda framskärmarna har en liten buckla precis vid skärmkanten. Liten spricka på bakspoilern precis vid vänster bakljus där baklampan och bagaget möts.

Så utvändigt är den ingen skönhet.

Motorrum: Mycket fin i motorn, och går som en klocka. Inga oljefläckar etc.

AC: Fullt fungerande AC.

Har tyvärr bara en nyckel men har röda reserv nyckeln kvar om någon skulle vilja göra fler nycklar

Har inte så mycket mer och säga om den förutom att alla vet hur snålt och pigg Ek3an går.

BESIKTIGAD UTAN ANMÄRKNING 24/10e 2012


PM:A vid intresse.

Pris idé: 12000kr

Denna månaden ut: 8.500



Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Senast redigerad av Elvis_EG2 den 22 december 2018, 00:49, redigerad totalt 13 gång.
Elvis

Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-

Driving :Honda civic type R CW FN2
Elvis_EG2
Inlägg: 679
Blev medlem: 21 juli 2005, 02:14
Namn: Elvis

uppar med bilder, många som PM.ar bud nu , fortsätt så! :) ha en bra kväll
Elvis

Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-

Driving :Honda civic type R CW FN2
FoXxIe
Inlägg: 576
Blev medlem: 17 januari 2008, 20:07
Namn: Daniel Lindblom

off topic, men ta bort gummilisten som sitter i hjulhusen bak. annars kommer det börja rosta ännu mer!

lycka till med försäljning!
Daniel Lindblom
Elvis_EG2
Inlägg: 679
Blev medlem: 21 juli 2005, 02:14
Namn: Elvis

yes tack.. ändrar pris till något mer relevant..kom med bud! Jag är inte omöjlig!
Elvis

Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-

Driving :Honda civic type R CW FN2
Elvis_EG2
Inlägg: 679
Blev medlem: 21 juli 2005, 02:14
Namn: Elvis

bud?
Elvis

Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-

Driving :Honda civic type R CW FN2
Elvis_EG2
Inlägg: 679
Blev medlem: 21 juli 2005, 02:14
Namn: Elvis

Nybesiktigad utan anmärkning!! Såg mycket fin ut under till, knappt någon rost öht, komplimanger från SBP! Kom och handla vinterpulka med nästintill nya vinterdäck,
Senast redigerad av Elvis_EG2 den 24 oktober 2012, 20:18, redigerad totalt 1 gånger.
Elvis

Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-

Driving :Honda civic type R CW FN2
Elvis_EG2
Inlägg: 679
Blev medlem: 21 juli 2005, 02:14
Namn: Elvis

Bild
Elvis

Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-

Driving :Honda civic type R CW FN2
Användarvisningsbild
Bullet---
Inlägg: 2540
Blev medlem: 23 augusti 2010, 09:22
Bil: Honda Civic EG K20
Namn: Andre´ Seppä Fritz
Ort: Malmö

Vad har blandats i tanken för att den ska gå så rent? ;)
*Regionsombud Syd*
Andre´ Seppä Fritz
Elvis_EG2
Inlägg: 679
Blev medlem: 21 juli 2005, 02:14
Namn: Elvis

Vadå ? :S det heter bleifrei 95 ?
Elvis

Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-

Driving :Honda civic type R CW FN2
Elvis_EG2
Inlägg: 679
Blev medlem: 21 juli 2005, 02:14
Namn: Elvis

:)
Elvis

Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-

Driving :Honda civic type R CW FN2
Användarvisningsbild
Fixxe
Moderator Gold
Inlägg: 5601
Blev medlem: 27 juli 2004, 19:17
Bil: Suzuki/Toyota
Namn: Fredrik Heijel
Ort: Halmstad
Has thanked: 64 times
Been thanked: 93 times

Vi har uppdaterat relgerna lite på säljes..
§13. Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka...
Vill man bara ändra sitt pris eller info, så får man helt enkelt redigera sitt inlägg.
Fredrik Heijel | 0702 - 986 355 | Fixxe Engineering AB

Toyota RAV4 Gazoo Racing -24
Suzuki Swift Sport -14
Speaking without thinking, is like shooting without aiming
Elvis_EG2
Inlägg: 679
Blev medlem: 21 juli 2005, 02:14
Namn: Elvis

hoppet mellan 24e och 1november är väl en vecka :)?
Elvis

Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-

Driving :Honda civic type R CW FN2
Användarvisningsbild
Fixxe
Moderator Gold
Inlägg: 5601
Blev medlem: 27 juli 2004, 19:17
Bil: Suzuki/Toyota
Namn: Fredrik Heijel
Ort: Halmstad
Has thanked: 64 times
Been thanked: 93 times

mm men jag råkade ta bort din uppning från den 28de..
Fredrik Heijel | 0702 - 986 355 | Fixxe Engineering AB

Toyota RAV4 Gazoo Racing -24
Suzuki Swift Sport -14
Speaking without thinking, is like shooting without aiming
Elvis_EG2
Inlägg: 679
Blev medlem: 21 juli 2005, 02:14
Namn: Elvis

Behålls om inga intressanta bud dyker upp, har fått några stycken, dock tycker jag den är värd mer! Får jag inte den såld denna månaden så behåller jag henne och pendlar vidare!
Elvis

Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-

Driving :Honda civic type R CW FN2
Elvis_EG2
Inlägg: 679
Blev medlem: 21 juli 2005, 02:14
Namn: Elvis

.
Elvis

Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-

Driving :Honda civic type R CW FN2
Elvis_EG2
Inlägg: 679
Blev medlem: 21 juli 2005, 02:14
Namn: Elvis

Prisdump denna månaden ut! Ingen som vill ha en sjyst och billig pendlarbil, besiktigad, skattad 2013 ut? Bra ms däck, fullt fungerande ac?

Ingen som vill göra så här med sin

Bild
Elvis

Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-

Driving :Honda civic type R CW FN2
Elvis_EG2
Inlägg: 679
Blev medlem: 21 juli 2005, 02:14
Namn: Elvis

öpp
Elvis

Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-

Driving :Honda civic type R CW FN2
Elvis_EG2
Inlägg: 679
Blev medlem: 21 juli 2005, 02:14
Namn: Elvis

Preliminärt såld till Christian R! :)
Elvis

Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-

Driving :Honda civic type R CW FN2
Användarvisningsbild
Chrille79
Inlägg: 1748
Blev medlem: 15 april 2004, 17:40
Bil: CH1
Namn: Christian Roskjaer
Ort: Helsingborg
Has thanked: 10 times
Been thanked: 20 times

Man kan aldrig ha för många Hondor :) juhuuu
Gammal räv...
Elvis_EG2
Inlägg: 679
Blev medlem: 21 juli 2005, 02:14
Namn: Elvis

:) hoppas du har mer tur med denna än med bmwn! jag har haft det bra med den! :)
Elvis

Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-

Driving :Honda civic type R CW FN2
Användarvisningsbild
Chrille79
Inlägg: 1748
Blev medlem: 15 april 2004, 17:40
Bil: CH1
Namn: Christian Roskjaer
Ort: Helsingborg
Has thanked: 10 times
Been thanked: 20 times

Tvivlar jag inte på. Är ju en Honda vad kan gå fel förutom rosten? :)
Gammal räv...
Jotte91
Inlägg: 62
Blev medlem: 14 augusti 2012, 22:59
Bil: Accord
Namn: Johan Ahlbeck

Ja denna var man ju sugen på! Synd du var så velig o inte kunde sälja den förens 2 (!!!) veckor senare än den dag jag ringde och vill åka och titta/hämta den :)
Skriv svar