Bortskänkes: D16z6

Bildelar samt övrigt
Kategoriregler
  1. Honda Performance Clubs Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
  2. Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
  3. "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
    Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud.
  4. Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
  5. Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.

MVH Styrelsen/Ledningen HPC
pelleman
Wannabe
Wannabe
Bil: Supra
Namn: Per-Ola Gustavsson

1 juli 2014, 19:48

Någon som vill hämta min gamla D16z6 (tror jag den heter). Kylarvattnet sprutade all världens väg sist den brummade så jag anser den är *SKROT* trots blygsamma 300000 kilometer. Kan duga till vinställ eller fyllnadsmaterial under en husgrund. Blomkruka är ett tänkbart användningsområde, det är ju lättmetallsblock så den största vikten blir nog jorden. Av veven och några stakar kan man göra gångjärn till en grind. Kammen kan man leka harry potter med. Använd vattenpumpen till akvariet. Remhjulet blir fint kastrullsunderlägg. Baka lyxiga desserter för fyra i kolvarna (tål ugn). Servad på verkstad (någon gång i begynnelsen).

Finns i Tanumshede. Skickas inte längre än till motorvägen så du hittar den lätt.

0708-986813
pellehs@pellesmek.se
Senast redigerad av 1 pelleman, redigerad totalt 2 gånger.
Per-Ola Gustavsson
Användarvisningsbild
RunRookieRun
Användare
Användare
Namn: Fredrik Davidsen

1 juli 2014, 20:24

Dom der kolvarna, tåler dom maskintvätt? :lol:
krille90
Wannabe
Wannabe
Bil: Del Sol esi/vti 95
Namn: kristian anders jimmy persson

10 juli 2014, 05:55

RunRookieRun skrev:Dom der kolvarna, tåler dom maskintvätt? :lol:
Hahaha den va bra den :wink:
WARNING!!!

This HONDA is fitted with a VTEC engine. When VTEC kicks in yo, it causes the vehicle to accelerate insaneli quick.
Please be prepared for whiplash and similar injuries. WOAH,,BWAAHH,,BWAAAHHH,,BHHAHAHAA,,,
Skriv svar