FN2 - TEGIWA FRP INTAKE TRACT

Bildelar samt övrigt
Kategoriregler
  1. Honda Performance Clubs Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
  2. Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
  3. "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
    Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud.
  4. Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
  5. Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.

MVH Styrelsen/Ledningen HPC
GSXswe
Användare
Användare
Bil: Ingen Honda kvar... :-/
Namn: Janne Horn

16 april 2017, 08:29

Hej,

Jag hittade denna i mina gömmor, är oanvänd då jag aldrig tog mig i kragen och monterade denna innan jag blev tvungen att sälja bilen.

Ny pris hos Tegiwa ca.1500kr sedan tillkommer frakt på det från England.

Länk till produkten: http://www.tegiwaimports.com/select-car ... r-fn2.html

Mitt pris: 700kr + eventuell frakt. Helst slipper jag att skicka den då jag inte har nån kartong den passar i för tillfället, kan ta några extradagar att fixa det så ni vet. :) (Kan möta upp nånstans också om det inte är för långt att köra)

Swish eller cash. :)

Mvh, Janne.
GSXswe
Användare
Användare

13 maj 2017, 07:39

Pris kan diskuteras vid hämtning. :)
Användarvisningsbild
Fenrir
Wannabe
Wannabe
Bil: Honda Civic FN2 Type-R GT
Namn: Joakim
Has thanked: 1 time
Kontakt:

21 maj 2017, 20:26

Najs men tyvärr så kommer resonanslådan att ryka som sitter bakom stötfångaren och då låter den Rice :p
VD FN2 Of Sweden
GSXswe
Användare
Användare

25 maj 2017, 07:32

Fenrir skrev:Najs men tyvärr så kommer resonanslådan att ryka som sitter bakom stötfångaren och då låter den Rice :p
Precis, men en Type R ska ju morra gött om insuget. :) Skaffar man sedan trattar i stället för dimljusen så får man coldair intake med lite ramair till luftburken. :)
GSXswe
Användare
Användare

5 augusti 2017, 16:04

Pris kan diskuteras vid intresse...
Skriv svar