Kompletta bakbromsar + belägg fram + drivknut till MA/MB

Bildelar samt övrigt
Kategoriregler
  1. Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
  2. Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
  3. "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
    Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud.
  4. Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
  5. Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.

MVH Styrelsen
Användarvisningsbild
GroundX
Inlägg: 789
Blev medlem: 28 januari 2008, 01:22
Bil: EG6
Namn: Anders Olsson
Ort: Bollnäs
Has thanked: 22 times
Been thanked: 14 times
Kontakt:

Hittade kompletta bakbromsar till MA/MB. Trummor + cylindrar + bromsband. Även belägg fram får följa med.
Grejorna är ju rätt tunga så de är nog inte optimala att skicka - även om det går.
Hojta om du är intresserad så kommer vi överens om någonting, jag tänker mig en platta fulöl i utbyte eller så.

Har även en ny komplett yttre drivknut till MA/MB (26/32 splines) passar både med och utan ABS. En kebabrulle vill jag gärna ha för den :)
Senast redigerad av GroundX den 15 augusti 2023, 21:32, redigerad totalt 1 gånger.
Civic EG6 B18 VTi - 92
Jazz GP1 - 13
Användarvisningsbild
GroundX
Inlägg: 789
Blev medlem: 28 januari 2008, 01:22
Bil: EG6
Namn: Anders Olsson
Ort: Bollnäs
Has thanked: 22 times
Been thanked: 14 times
Kontakt:

Bumpar denna en gång innan det åker till metallåtervinningen.

Bromsskivor till vad jag tror är EK3 finns också, åker även dessa till metallåtervinningen när jag får ork. Är du intresserad så får du artnr. och kolla själv vad det är :)

Skall vi frakta någonting så är det nog vettigast att köra blocketpaket.
Civic EG6 B18 VTi - 92
Jazz GP1 - 13
Användarvisningsbild
GroundX
Inlägg: 789
Blev medlem: 28 januari 2008, 01:22
Bil: EG6
Namn: Anders Olsson
Ort: Bollnäs
Has thanked: 22 times
Been thanked: 14 times
Kontakt:

Ok, om det var för dyrt så kan vi säga 0:- för belägg fram, samt en yttre drivnut till MA/MB (allt nytt i kartong givetvis). Plus kompletta bakbromsar (trummor, bromsband och cylindrar) till MA/MB (också nytt i kartong - såklart). Ingår gör även skivor fram till EK3 (nya i kartong) samt nya bromsbelägg.
Billigare blir det nog inte (?), åker till soptippen om 48h :) dvs. komplett bromsrenovering till MA/MB förutom oken fram.
Civic EG6 B18 VTi - 92
Jazz GP1 - 13
Skriv svar