Delat från: HONDA PERFORMANCE CLUB - medlemsavgift för 2012

För Topics som ej är motorrelaterade
Användarvisningsbild
xzbatt
Inlägg: 686
Blev medlem: 28 juli 2004, 21:54
Ort: Västerås

Kanske dags att ni förnyar HPC och ser igenom vad skillnaden i klubben är nu mot 2009.

Jag själv är en av dom som inte är betalande medlem längre, har varit betalande sen 2004 eller 2005 men tycker att klubben vandrat tvärt nerför dom senaste åren. Största problemet tycker jag ligger i ledningen. Det sjukaste är att man har med en i styrelsen som pysslar med svarthandel och konkurerar med samarbetspartners.

Om jag vore egen företagare skulle jag aldrig sponsra HPC då man inte har någon vinning i det då man inte kan konkurrera med svarthandel och dessutom har noll att säga till om iom att största svarthandels problemet sitter i styrelsen.

HPC´s ledning borde se till att ingen egen företagare eller framförallt någon som håller på med svarthandel ska vara med och styra klubben.
Kan en bil någonsin bli perfekt?
Användarvisningsbild
Mordiiax
Inlägg: 4014
Blev medlem: 5 augusti 2005, 11:28
Bil: Civic -15
Namn: Johan Mähler
Ort: Sundsvall
Has thanked: 4 times
Been thanked: 30 times
Kontakt:

Man kan dra många gissningar till varför medlemskapet har sjunkit. Personligen tror jag inte det har att göra med att någon säljer saker billigare än andra.
Men med statistik kan man dra många slutsatser :)
Bild
Honda Civic Tourer -15
Tidigare Honda: Civicar, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
Användarvisningsbild
Hammerin
Inlägg: 2431
Blev medlem: 25 juli 2004, 23:09
Bil: Integra Type-r -98
Namn: Richard Hammerin
Ort: Stockholm
Has thanked: 5 times
Been thanked: 12 times

xzbatt och Fredrik, detta är noterat och vi återkommer i frågan.
*Regionsansvarig Stockholm*
Richard Hammerin
0708-711 779

Integra Type R -98
Turbo 340hk TrackBeater

Rip
CRX Turbo 240hk
Användarvisningsbild
Kraft
Inlägg: 814
Blev medlem: 24 juli 2004, 23:15
Bil: S2000
Namn: John Kraft
Ort: Stockholm

Welen XLR8 Performance skrev:
Mordiiax skrev:Man kan dra många gissningar till varför medlemskapet har sjunkit. Personligen tror jag inte det har att göra med att någon säljer saker billigare än andra.
Då fattar du tyvärr inte mycket och är heller ingen som bör vara i styrelsen.

Det har skapat ett dåligt företagsklimat och företagen lyser med sin frånvaro. Stämningen påverkas negativt och det skapas motsättningar och idioterna träder fram och de få med lite mer erfarenhet och vett som en gång engagerat sig tröttnar och slutar engagera sig. Idioter blir kvar och man får problem med att få folka att engagera sig i HPC. Man tappar medlemmar genom de nyckel personerna som slutat och spiralen fortsätter neråt.

Skulle företagsklimatet vara positivt så skulle de dra medlemmar genom erbjudanden och happenings vid banträffar, möten och evenemang mm. Det skulle öka exponeringen mot allmänheten för hondas bilar i allmänhet och på så vis få ett långsiktig positiv påverkan för en bilklubb som HPC och honda som bilmärke. Företag skulle bidra till ekonomin genom annonsering här på hemsidan mm och blir HPCs ekonomi bättre ihop med fler medlemmar så kan man ha fler banträffar och evenemang som i sin tur drar ytterligare publicitet och medlemmar. Genom samarbeten mellan företagare och styrelsen så får man engagerade och drivande människor från företagen att bidra till diskussion och utveckling för en långsiktigt hälsosam och positiv utveckling av HPC.

Det här är jag övertygad om är största orsaken till medlemstappet. Man tänker inte långsiktigt eller kanske inte alls. På vilket sätt bidrar svarthandeln med att ge något tillbaka till klubben?

De här diskussionerna har jag försökt att föra med olika individer i styrelsen de senaste 3-4 åren sedan Moosman avgick som ordförande. Från den eftervarande styrelsen har man mestadels bara vågat yppa sig anonymt över pm under ett nick som HPC crew eller något sånt. Jag blir så totalt uppgiven så även jag har bara lutat mig tillbaka och se hur klubben förfaller.
Du har fel din jävla dalmas!! När vi var som störst hade vi också så kalla svartförsäljning av DIG bl a. Vi har i princip aldrig haft företag med erbjudanden och happenings vid banträffar, möten och evenemang mm. Men om du känner att du vill ta tag och ändra på det så är det ingen som kommer hindra dig.

Jag tror att många av dom som var väldigt aktiva innan har skaffat familj och börjat prioritera andra saker i livet.
En riktig jävla felprioritering om du frågar mig, men faktum kvarstår endå.
Sen är det ju inte gott om nya sportiga bilar som Honda har att locka med heller, det var en jävla skillnad när S2000 och CTR ep3 sålde som smör.


Sen har väl ledarskapet och ledningen varit ganska svag och splittrad dom senaste åren, men nu är det ändring på den saken.

Det är väldigt enkelt att stå brevid och gnälla på saker som man tycker är fel, den här klubben är och blir inte bättre än medlemmarna gör den till, vill du ändra på något så är inte ett tjurigt inlägg rätt väg att gå.
Börja med att bli medlem så är ju risken att någon lyssnar på dina funderingar betydligt större.
S2000
NSX
Accord

www.tojabygg.se
Andy63
Inlägg: 37
Blev medlem: 22 oktober 2006, 23:58
Bil: Brukis: Civic EJ9 1,4is, Civic ED7
Namn: André Fossto
Ort: Nässjö
Kontakt:

I och med welens inlägg är jag glad just nu att jag avvaktar med betala medlemsavgift. Känns som man då går med i en sekt eller maffia om man ska gå på vad han skrivit.
Sen annan faktor som jag starkt tror på som bidrar till nya medlemmars frånvaro är forum medlemmarnas attityd. Det har skrämt iväg mig förr. Kanske gör det igen. Är ganska säker på att folk drar sig undan när såna situationer kommer upp.
André Fossto
Användarvisningsbild
Mordiiax
Inlägg: 4014
Blev medlem: 5 augusti 2005, 11:28
Bil: Civic -15
Namn: Johan Mähler
Ort: Sundsvall
Has thanked: 4 times
Been thanked: 30 times
Kontakt:

Forumet blir vad man gör det till. Börjar man med att skriva lögn och förbannad dikt så är det nog svårt att bli tagen på allvar :)
Honda Civic Tourer -15
Tidigare Honda: Civicar, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
Andy63
Inlägg: 37
Blev medlem: 22 oktober 2006, 23:58
Bil: Brukis: Civic EJ9 1,4is, Civic ED7
Namn: André Fossto
Ort: Nässjö
Kontakt:

Mordiiax skrev:Forumet blir vad man gör det till. Börjar man med att skriva lögn och förbannad dikt så är det nog svårt att bli tagen på allvar :)

Vadå för dikt? Lögner? Bevisa, det var mer eller mindre ni som såg till att det såg ut som lögner. Som sagt denna attityden som skrämmer.
Jag menar vad är det folk som kollar upp personer som dem inte känner? Löjligt beteende speciellt när man anklagas för vara en person som man inte är. Klubbens attityd är löjlig. Jag kommer inte bli medlem i denna klubben om vissa människor aldrig kan föra normala konversationer utan påhopp etc.
André Fossto
Användarvisningsbild
Mordiiax
Inlägg: 4014
Blev medlem: 5 augusti 2005, 11:28
Bil: Civic -15
Namn: Johan Mähler
Ort: Sundsvall
Has thanked: 4 times
Been thanked: 30 times
Kontakt:

Jag säger bara att om man bevisligen (vet inte om man kan kalla det påhopp då?) ljuger och sedan inte blir seriöst tagen på ett forum så kanske man ska rannsaka sig själv i stället för att skylla på någon annan.
Behöver inte peka ut någon speciell utan pratar rent generellt.
Föreställ er att vi alla sitter på en trevlig middag på en härlig restaurang. Solen skiner. Maten är god. Anekdoter berättas och coca-colan skålas. En kille berättar att hans Evo som står ute på parkeringen skulle behöva lite fler hästar och ber oss sen efter maten komma ut på parkeringen och spana in den och ge lite råd.
Efter den ätna maten så går vi ut och där står ingen Evo. Hur skulle man agera då?
Hur skiljer sig detta mot ett forum egentligen? Får man skriva vad som helst och sen bemötas med den högsta graden av respekt?
Länk. Vem är påhopparen?
Honda Civic Tourer -15
Tidigare Honda: Civicar, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
Andy63
Inlägg: 37
Blev medlem: 22 oktober 2006, 23:58
Bil: Brukis: Civic EJ9 1,4is, Civic ED7
Namn: André Fossto
Ort: Nässjö
Kontakt:

Johan, hur kan du bevisa jag inte haft evo? Hur vet du att mitt konto kan varit hackat? Hur vet du om min kompis skrev det? Hur vet du det är samma Andy63?

Du vet ingenting................
André Fossto
Användarvisningsbild
Mordiiax
Inlägg: 4014
Blev medlem: 5 augusti 2005, 11:28
Bil: Civic -15
Namn: Johan Mähler
Ort: Sundsvall
Has thanked: 4 times
Been thanked: 30 times
Kontakt:

Självklart vet jag inget för faktum, så jag ber om ursäkt. Får skylla på att man satt och körde 12h genom snökaoset i går efter 8h jobbskift och blev lite trött av mig. Man borde inte sätta sig vid datorn då :)
Honda Civic Tourer -15
Tidigare Honda: Civicar, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
Användarvisningsbild
Brox
Inlägg: 1085
Blev medlem: 21 februari 2008, 19:34
Bil: Civic VT-Turbo
Namn: Krille Brozinic
Ort: Halmstad

En liten tanke till Welen :

Om man skulle hålla rent ifrån "svartimport" annonser och massimport delförsäljning så måste ju HPC få en fast återförsäljare med storspons som gör att ingen kan konkurrera på forumet, precis som om det vore ett företagsforum! Annars är det ju meninglöst för då handlar det ju bara om att du vill ha monopol?

Den återförsäljaren måste ju då verkligen bära upp klubben ekonomisk tycker jag, eller ifall man då kanske delar upp och låter de vara 2-3st "huvud delförsäljare" som då håller klubben levande med ett sponsorskapsflöde samt/eller håller i event...som vidare skapar mer intresse/sälj.

Kanske nåt att ta upp på de där mötena? ;)
Honda Power :unkown
Bmw E30 192HP+
Civic VT
Civic FK2
Civic Hybrid
blom_
Inlägg: 354
Blev medlem: 12 november 2009, 15:51
Bil: Ctr Fn2
Namn: Martin Blomquist
Ort: norrköping

Jävla pajkastning åt ALLA håll är ju bara lägga ner,riktig dagisnivå. Dom flesta här får väll iaf räknas in under kategorin vuxen?
Har man problem med någon här kan man gott ta det med personen ifråga utan att dra in hela klubben i det.
Attityden här är ju skrämmande ibland, men det är ingen skillnad här mot någon annan stans, som man bäddar får man ligga brukar man ju säga, tråkigt om någon annan bäddat sängen bara;)


Tydliga regler för en "sponsor" bör väll vara en självklarhet i en organisation som denna, och får sponsorerna så dålig respons som nämns åtagliga gånger på forumet är det väll dags att göra något åt det, men medlems-tapp endast på grund av utbudet av sponsorer kontra svartimportörer, och fejderna sinsemellan, ytterst tveksamt va? (Det tar ju ner stämningen en hel del här dock) Det har ju varit taskig ekonomi i hela världen senste 3 åren så varför skulle inte bilklubbarna drabbas?

Nae, blicka frammåt med mera trevligt folk och trevliga aktiviteter tillsammans med en bra blandning förmåner att vara betalande medlem, och framför allt visa dessa tydligt, är nog melodin.
Follow your nose your nose knows...
Användarvisningsbild
pasen
Styrelsen
Inlägg: 5384
Blev medlem: 12 mars 2008, 20:37
Bil: Accord -09
Namn: Richard Lindström
Ort: Märsta
Has thanked: 67 times
Been thanked: 151 times

Skrämmande läsning, men känns som om detta är mer/mest personliga konflikter... (?)
Väldigt nöjd själv och känns som en klubb att trivas i. Men visst finns det möjlighet till förbättringar, det gör det väl alltid, överallt. Och Hammerins punktlista såg väldigt intressant ut :)

EDIT:
Jag personligen tror att en stor anledning till medlemstapp kan vara att folk börjar ägna mer tid åt ClubJDM än denna klubb. Och konkurrensen är väl ännu större nu när de är en officiell förening med medlemsavgift.
Jag tror dock personligen att man får mer för pengarna hos HPC.
Användarvisningsbild
Fixxe
Moderator Gold
Inlägg: 5580
Blev medlem: 27 juli 2004, 19:17
Bil: Subaru
Namn: Fredrik Heijel
Ort: Halmstad
Has thanked: 60 times
Been thanked: 88 times

Det blev för mycket OFFTOPIC, så därför splittades tråden.
Fredrik Heijel | 0702 - 986 355 | Fixxe Engineering AB

Subaru Outback Summit 2,0D -17
Speaking without thinking, is like shooting without aiming
Användarvisningsbild
StockholmsJOCKE
Inlägg: 711
Blev medlem: 12 december 2007, 15:12
Bil: ITR DC2
Namn: Jocke
Ort: Södermalm
Been thanked: 3 times

Welen hit och dit, men det sjukaste är folk som bedriver storskalig försäljning på forumet utan att ens vara betalande medlem.

Oavsett hur man känner sig osv så är det helt jävla sjukt och fräckt att inte ens kunna betala en medlemsavgift på 300, med tanke på den summa dom drar in.

Detta är inte riktat enbart mot Welen utan det finns ett par till.

/jocke
Senast redigerad av StockholmsJOCKE den 6 februari 2012, 19:50, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Brox
Inlägg: 1085
Blev medlem: 21 februari 2008, 19:34
Bil: Civic VT-Turbo
Namn: Krille Brozinic
Ort: Halmstad

Kanske dags att börja ta betalt alternativt kräva medlemskap för att få annonsera?? Köpes kan fortfarande få vara gratis.. men bil och del försäljning bör man få in pengar på något sätt?

BROX FOR PRESIDENT!! :)
Honda Power :unkown
Bmw E30 192HP+
Civic VT
Civic FK2
Civic Hybrid
blom_
Inlägg: 354
Blev medlem: 12 november 2009, 15:51
Bil: Ctr Fn2
Namn: Martin Blomquist
Ort: norrköping

300 kr är en ynklig summa att betala så jag håller med fullständigt, MEN är det som beskrivits så förstår jag att han tröttnar till sist och där med markerar att han ställer sig utanför. Welen har väll inte häller gjort någon direkt reklam eller visat på några erbjudanden sen han inte förnyat medlemsskapet häller?

Att ta betalt för att annonsera, iaf i så pass stor skala som så många gör(som alltså inte är betalande medlemmar redan) är väll klockrent, killen blir förmodligen inte av med grejjorna om man inte vill skicka utomlands utan forumet, och klubben tjänar några kronor.

Förövrigt kanske det hade varit lämpligt att lägga tråden i en forumdel som är öppen för alla, då personen som drog igång hela diskussionen, samt welen som det faktiskt rör rätt så kraftigt inte kan ta del av den nu?
Follow your nose your nose knows...
Användarvisningsbild
Fixxe
Moderator Gold
Inlägg: 5580
Blev medlem: 27 juli 2004, 19:17
Bil: Subaru
Namn: Fredrik Heijel
Ort: Halmstad
Has thanked: 60 times
Been thanked: 88 times

Detta har tagits upp i Ledningsdelen av forumet, med detta resonemanget:
Frågor som rör hur forumet drivs bör endast yttras av betalande medlemmar.
Så som ett aktiebolag att du faktiskt måste äga en del för att ha en röst.
Fredrik Heijel | 0702 - 986 355 | Fixxe Engineering AB

Subaru Outback Summit 2,0D -17
Speaking without thinking, is like shooting without aiming
Användarvisningsbild
Brox
Inlägg: 1085
Blev medlem: 21 februari 2008, 19:34
Bil: Civic VT-Turbo
Namn: Krille Brozinic
Ort: Halmstad

Låter inte helt fel tänkt, idéer och förslag kan man köra i offentligtsammanhang!

När jag blir president så kommer jag sy upp skinnvästar åt alla HPC medlemmar samt trixxa fram en liten enkel paypal eller liknande funktion där man får betala en tia som gäst för att annonsera! Medlemmar har fri annonsering! ;)
Honda Power :unkown
Bmw E30 192HP+
Civic VT
Civic FK2
Civic Hybrid
Användarvisningsbild
{BÅGEN}
Styrelsen Gold
Inlägg: 4329
Blev medlem: 17 april 2006, 10:38
Bil: Civic Ed / Civic Hybrid
Namn: Mattias Bågenholm
Ort: Göteborg
Has thanked: 7 times
Been thanked: 30 times

Skinvästar. Ha ha ha :)
*Medlems ansvarig*
*Kassör*
Mattias Bågenholm
0707-300215

Bilar
Civic ED Turbo "Kanjo" -91
VW Multivan
VW ID3


Har ni några frågor ang ert medlemsskap i HPC så skicka ett PM till mig. :)
Användarvisningsbild
Brox
Inlägg: 1085
Blev medlem: 21 februari 2008, 19:34
Bil: Civic VT-Turbo
Namn: Krille Brozinic
Ort: Halmstad

Efter att jag har dirigerat om kassa flödet in till mitt privata konto såklart! :)

När skickar ni hem konungakronan? har väntat ett tag nu..eller får jag bara ett sådant där mass medlemskort?
Honda Power :unkown
Bmw E30 192HP+
Civic VT
Civic FK2
Civic Hybrid
blom_
Inlägg: 354
Blev medlem: 12 november 2009, 15:51
Bil: Ctr Fn2
Namn: Martin Blomquist
Ort: norrköping

Frågor som rör hur forumet drivs bör endast yttras av betalande medlemmar.
Så som ett aktiebolag att du faktiskt måste äga en del för att ha en röst.
[/quote]


Jag trodde diskussionen handlade om varför det är brist på betalande medlemmar, och vad som kan göras för att locka flera, då bör väll dom som ev är intresserade få en chans att säga sitt? Och även ställa sina frågor om hur klubben och förumet sköts.

Att sålla bort dom som har en åsikt är ju samma sak som att slippa undan diskussionen, betalande eller ej...
Follow your nose your nose knows...
Användarvisningsbild
Hammerin
Inlägg: 2431
Blev medlem: 25 juli 2004, 23:09
Bil: Integra Type-r -98
Namn: Richard Hammerin
Ort: Stockholm
Has thanked: 5 times
Been thanked: 12 times

Citatet är väl inte helt rätt uttryckt kanske, men ger en liten vink...

Vad de menar är att man jätter gärna får komma med förslag och kritik, men då vill vi gärna ha kreativ kritik och inte bara att allt är skit, för det gynnar ingen.

Dessutom så vill vi gärna att de som klagar/och vill ha förändring på vår arbetsplats även arbetar där :wink:
*Regionsansvarig Stockholm*
Richard Hammerin
0708-711 779

Integra Type R -98
Turbo 340hk TrackBeater

Rip
CRX Turbo 240hk
blom_
Inlägg: 354
Blev medlem: 12 november 2009, 15:51
Bil: Ctr Fn2
Namn: Martin Blomquist
Ort: norrköping

Om du slår ett getöga i den andra delen av tråden så framgår det väll ganska tydligt att det är väldigt positiv kritik kring klubben och forumet i allmänhet? Dom flesta lyfter ju klubben till skyarna tack vara den fina gemenskap och hjälp många får?

Detta inkluderat mig själv!

Det jag ifrågasätter är när det dyker upp negativ kretik, i det här fallet från föredetta medlemmar, som valt att gå ur pga av dessa "problem"
så flyttas tråden till en del på forumet som inte är tillgänglig för dom, vilket i mina ögon inte kan tolkas på annat sätt än att man helt enkelt gör det man kan för att undvika den.


Jag har absolut inget emot svartimportörerna, mitt egna bygge hade förmodligen inte existerat om det inte varit för dom, då det jag inte tagit hem själv är hemtaget av privatpersoner, alternativ företag som varit hjälpsamma. Så jag står inte direkt på någons sida.

Men ett företag är endå ett företag och kan bidra på andra sätt än bara billiga priser ur ett långsiktigt perspektiv, är det då som welen antyder och har gjort i iaf dom snart 3 åren jag varit här att han bland annat blir varnad när han som företagare erbjuder sig att hjälpa folk få fatt på grejjor för det inte finns några riktlinjer hur han ska bära sig åt, samtidigt som privatpersoner kan erbjuda samma tjänst via ett pm utan att få komplikationer, så är det ju ett tydligt problem.


Och spec när även andra medlemmar börjar rynka på näsan...
Follow your nose your nose knows...
Användarvisningsbild
Fixxe
Moderator Gold
Inlägg: 5580
Blev medlem: 27 juli 2004, 19:17
Bil: Subaru
Namn: Fredrik Heijel
Ort: Halmstad
Has thanked: 60 times
Been thanked: 88 times

Tråden ligger synlig för alla.
Fredrik Heijel | 0702 - 986 355 | Fixxe Engineering AB

Subaru Outback Summit 2,0D -17
Speaking without thinking, is like shooting without aiming
Användarvisningsbild
four
Inlägg: 1157
Blev medlem: 4 november 2004, 13:54
Bil: ek3
Namn: Ingemar Eriksson
Ort: Oxelösund
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

blom_ skrev:Jävla pajkastning åt ALLA håll är ju bara lägga ner,riktig dagisnivå. Dom flesta här får väll iaf räknas in under kategorin vuxen?
Har man problem med någon här kan man gott ta det med personen ifråga utan att dra in hela klubben i det.
Attityden här är ju skrämmande ibland, men det är ingen skillnad här mot någon annan stans, som man bäddar får man ligga brukar man ju säga, tråkigt om någon annan bäddat sängen bara;)


Tydliga regler för en "sponsor" bör väll vara en självklarhet i en organisation som denna, och får sponsorerna så dålig respons som nämns åtagliga gånger på forumet är det väll dags att göra något åt det, men medlems-tapp endast på grund av utbudet av sponsorer kontra svartimportörer, och fejderna sinsemellan, ytterst tveksamt va? (Det tar ju ner stämningen en hel del här dock) Det har ju varit taskig ekonomi i hela världen senste 3 åren så varför skulle inte bilklubbarna drabbas?

Nae, blicka frammåt med mera trevligt folk och trevliga aktiviteter tillsammans med en bra blandning förmåner att vara betalande medlem, och framför allt visa dessa tydligt, är nog melodin.
Håller med se framåt istället, och glöm allt gammalt "groll/skitsnack".
Är annars en trevlig klubb, men lite tråkig attityd ibland.
Hoppas vi syns på banorna i sommar :)
Ingemar Eriksson 073-959 06 46

Kör:
Civic MB9 -98 Accord tourer 2,0 -03
Civic Ek3 -96
Användarvisningsbild
Cess
Inlägg: 846
Blev medlem: 3 juni 2010, 08:42
Bil: rollerblades:(
Namn: Ceasar Göksu
Ort: Södertälje

Trevliga medlemmar skön klubb MEN,De känns som klubben är död,ingen gnista,händer ju knappt något.
De behöver inte alltid vara events de handla om.kan vara en utekväll,kryssning ,årets bygg prestation,årets snyggaste honda,årets medlem,

Känns även som de nya medlemmarna inte vågar ta för sig?alltid samma ansikten..

Tycker att Hpc ska vara mer aktivt i Facebook.sätta upp nya klipp på hondor,strippen,videon ifrån banträffarna.
Honda S2000 Expert
Användarvisningsbild
pasen
Styrelsen
Inlägg: 5384
Blev medlem: 12 mars 2008, 20:37
Bil: Accord -09
Namn: Richard Lindström
Ort: Märsta
Has thanked: 67 times
Been thanked: 151 times

Tänk på att det typ var -100 grader i hela landet nyligen, vad ska hända? :P
Men jag förstår vad du menar, förra året var lite smådött i Sthlm. Men vi ändrar på det till 2012, eller hur?

:D
Användarvisningsbild
Cess
Inlägg: 846
Blev medlem: 3 juni 2010, 08:42
Bil: rollerblades:(
Namn: Ceasar Göksu
Ort: Södertälje

pasen skrev:Tänk på att det typ var -100 grader i hela landet nyligen, vad ska hända? :P
Men jag förstår vad du menar, förra året var lite smådött i Sthlm. Men vi ändrar på det till 2012, eller hur?

:D

Ja de klart vi ska ha våran egna Honda kvällar,vi måste hitta något schysst ställe..
ska inte förstöra denna tråd mer men offtopic .koll Honda sthlm tråden på träffar.
Honda S2000 Expert
Användarvisningsbild
Hammerin
Inlägg: 2431
Blev medlem: 25 juli 2004, 23:09
Bil: Integra Type-r -98
Namn: Richard Hammerin
Ort: Stockholm
Has thanked: 5 times
Been thanked: 12 times

"Det är indirekt via splittringar i styrelsen som uppstår och konflikter med sponsorer/samarbetspartners anonsörer som gör att man tappar medlemmar."

Jag hinner inte bemöta allt detta nu... för vi som arbetar för klubbens bästa har häcken full just nu.
Men jag kan säga detta... Att sedan jag tog över så stämmer inte detta alls.
Ingen splittring i ledningen eller konflikter alls, framför allt har det aldrig varit någon konflikt med sponsorer eller annonsörer i klubben historia. Det enda som varit, mig veterligen är allt strul med dig.

Du annonserar om din firma i tid och otid där du inte får, trots påpekande. Det är du ensam om.
Du följer inte reglerna om hemsida och tydliga priser och rabatter.
Du sprider en negativ stämmning.
Du gör inget mer för klubben än någon annan icke betalande medlem gör.

Det som du har påpekat tidigare finns helt klart en visus relevans i, i vissa saker. Och dessa skall vi ta tag i.

Kan vi försöka höja blicken framåt, göra allt vi kan för att bli än bättre än vi har varit tidigare.
(editerat pga lite för tufft uttalande av mig )

Mvh / Richard Hammerin
*Regionsansvarig Stockholm*
Richard Hammerin
0708-711 779

Integra Type R -98
Turbo 340hk TrackBeater

Rip
CRX Turbo 240hk
Skriv svar