Röda S2000 stolar i bra skick

Bildelar samt övrigt
Kategoriregler
  1. Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
  2. Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
  3. "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
    Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud.
  4. Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
  5. Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.

MVH Styrelsen
Eisen
Inlägg: 18
Blev medlem: 29 april 2012, 10:01
Namn: Andreas Eisenhut
Ort: Lund

Hej!

Tänkte se om jag kan sälja mina röda S2000 stolar som i princip var det enda som fanns kvar på min bil när den vandaliserades för några veckor sedan.

Stolarna sitter på Del Sol underrede från -94 och är alltså färdiga för att kastas in i en Del Sol. Med dessa underreden passar även stolarna i civic 92-00 och integra 94-00.

2012 behandlade jag stolarna med Meguiars Leather Cleader och Conditioner. Bilen har rullat ca 200 mil med stolarna efter detta.

Bild

Bild
Stolarna direkt efter behandling.

Stolarna är i mycket fint skick och jag tänkte mig ett pris på 5 000 kr exkl frakt.
Senast redigerad av Eisen den 27 december 2013, 09:12, redigerad totalt 1 gånger.
Eisen
Inlägg: 18
Blev medlem: 29 april 2012, 10:01
Namn: Andreas Eisenhut
Ort: Lund

Pris kan diskuteras vid snabb affär. :)
Email Designer - Front-End Developer - Webbdesigner

Accord -09 2.4 Executive
zanchen
Inlägg: 54
Blev medlem: 16 oktober 2013, 07:50
Bil: S2000
Namn: Martin Rockstar
Ort: Sätra

tjabba
har du byggt om stolsunderedet eller passar dom fortf i s2000 ?
du ska inte åka mot sthlm nångång innan säsong 2014 drar igång?
Eisen
Inlägg: 18
Blev medlem: 29 april 2012, 10:01
Namn: Andreas Eisenhut
Ort: Lund

Hej!
Dom är ombyggda för att passa i Del Sol/Civic/Integra, så det sitter alltså original Del Sol underrede på.
Tyvärr finns inte original S2000 underrede att tillgå.
Ingen resa planerad, men det kanske går att hitta någon här på HPC som ska upp dit isåfall. :)
Email Designer - Front-End Developer - Webbdesigner

Accord -09 2.4 Executive
zanchen
Inlägg: 54
Blev medlem: 16 oktober 2013, 07:50
Bil: S2000
Namn: Martin Rockstar
Ort: Sätra

Okej men det är väl lungt. Har ju likadana stolar som sitter i min s2000 nu så då får ja bara flytta över undereden.
Men jag är snål och stolarna jag har funkar ju. Men dina verkar ju ändå vara finare:)
Så ja tänkte inte lägga mer än ca 2000, du kan ju få dom gamla kanske?
Problemet är väl frakten iofs :(
gott nytt år!
Skriv svar