Honda Civic Type R 2017

Här lägger vi upp bilder & filmer, dock EJ eftersnack!
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
stenka
HPC Medlem
Inlägg: 140
Blev medlem: 21 september 2009, 11:21
Bil: Honda S2000
Namn: Sten-Åke Karlsson
Ort: Kungsbacka
Has thanked: 1 time

Hej Fick möjligheten att provköra igår på Inlags Bil i Kungsbacka. Att sätta sig i en ny bil är ju alltid en upplevelse allt känns snäppet bättre och tightare. Men det var en härlig känsla att låta sig omslutas av förarsätet trycka på startknappen och åka iväg. Några saker som jag uppmärksammade under körningen.
Rew match är helt klart ngt jag skulle ha på hela tiden fungerade super.
Comfort läge kontra sport och R+ läge känner att jag skulle kunna leva med bilen son daily driver med Comfort läge.
Sport vet jag inte riktigt när jag skulle använda skulle nog bli R+ istället.
Ljudet i efterhand kommer jag inte ihåg om det lät ngt speciellt men på ngt sätt är det väl bra, som en daglig bil vill man inte ha för mycket ljud.
Vingen bak skymmer inte sikten alls fattar inte hur dom lyckats med det.
Var inte svårt att köra för fort posistivt negativt beror på farbror blå.
Jag gillar utseendet totalt, sticker ut ja men är det inte det man vill?
Köpa ny nja är lite anti att betala nypris när man kan plocka upp en 1-2 år senare med 1500 - 2000 mil för 100" mindre.
Så jag väntar och håller ögonen öppna för begagnad.
Kör följande Hondor:
Honda Civic Type R FK8 2017
Honda S2000 AP1 2003
Användarvisningsbild
Johnnie Who
Inlägg: 98
Blev medlem: 16 december 2012, 13:32
Bil: CTR FK8
Namn: Jonny
Ort: Halmstad

Fick nöjet att provköra den nya CTR i fredags, jävlar vilken bil. Provkörde aldrig FK2:an så har inget att jämföra med förutom min FN2:a, och det känns som de inte lirar i samma klass så den jämförelsen är inte av något värde.

Har förstått på en del inlägg att det inte är så stor skillnad mellan FK2 och FK8 då de i mångt och mycket har samma typ av motor, växellåda etc. Den stora skillnaden märks nog inte i vanlig trafiklunk, utan den kommer fram vid bankörning kan jag tänka mig. Tidsskillnaderna på nordslingan tyder i vart fall på detta. Så med det i tanken är det inte ekonomiskt försvarsbart att köpa en FK8R GT för 380000:- när man kan köpa en 1000 - 1500 milare FK2R GT för 100000:- mindre. Men å andra sidan när är bilköp av denna typen av bilar ekonomiskt försvarsbart :wink: .

Hur som helst så är min FN2 till salu för att köpa en....
mvh/
Jonny
Malkolm
Inlägg: 5303
Blev medlem: 28 juli 2004, 15:49
Bil: TEN second car!
Namn: Malkolm Roth
Ort: Västerås
Has thanked: 31 times
Been thanked: 23 times

Johnnie Who skrev:......

Så med det i tanken är det inte ekonomiskt försvarsbart att köpa en FK8R GT för 380000:- när man kan köpa en 1000 - 1500 milare FK2R GT för 100000:- mindre. Men å andra sidan när är bilköp av denna typen av bilar ekonomiskt försvarsbart :wink: .

....



Hej, ja tycker det här påståendet är väldigt intressant. Precis såsom du skriver så har du HELT RÄTT!
Fast samtidigt så tycker jag att det är HELT FEL! Låt mig förklara..

"-oj, den nya iphone6 verkar jättebra! Men en beggad iphone3 är ju mycke billigare, har lite sämre funtioner, inte lika vass design, internet går långsammare osv. Men en sjukt bra telefon är det! Köper den istället och sparar pengar!"

Förstår ni poängen? Att köpa den sämre föregångarn bara för att den JUST NU är så mycket billigare är ett väldigt tunnt insitament.
Vill du ha en FK8 men tycker att den är 100.000kr för dyr, köp inget annat utan sätt dig ner i båten och VÄNTA. Att FK2 är så billig nu är ju för atthar ju blivit 2år gammal och att den nu inte är kungen på täppan längre. Efterföljarn är släppt.

Det fanns ingen som köpte en EK4 för 100k mindre när de släppte EP3:an. De fanns inte heller nån som ville ha en FN2:a men som tänkte "jag sparar ju 100k på att köpa en EP3, det är ju nästan samma bil".


EFTERMARKNADEN
Personligen för mig så betyder eftermarknaden väldigt mycke vid ett bilköp, jag vill ändra, fixa, byta, köpa, TRIMMA, sänka & leka med andra fälgar.
FK2 är i mina ögon död på eftermarknaden. DYRA tråkiga europeiska skitgrejer, NEJ TACK!
FK8 säljs i hela världen så det kommer ju bara att spruta ut hur mycke godaker som helst! För vettiga priser dessutom! Nästan varenda trimfirma i usa har ju köpt en FK8 och börjar ju ta fram delar till dem! Den kommer ju tillverkas i flera tiotusentals exemplar så det blir en kassako för alla som ger sig in i den branshen, precis som EG/EK och DC2!


+R
Detta läge är ju hemskt i en FK2, men helt underbart i en FK8:a! Nuff said.



Sen verkar det vara så att DE ENDA som FÖRSVARAR fk2:an, DE som säger att den hade minsann kört likasnabbt på Ringen om den haft samma däck, den är minsann likasnygg eller ÄNNU snyggare. Lika bra, lika snabb. DESSA ENDA MÄNNISKOR verkar bara vara de som idag äger en förlegad FK2:a....
Ja just det! Ägarn vill oxå hävda att FK2 är ju en mera sällsynt bil! Jaao du, det är en iphone3 oxå idag... sen på tal om sällsynt, en EG6/EK4 de såldes ju i bara runt 80ex här i sverige. Nu ligger de runt 20-30k. DC2 är ju ännumera "Rare" finns ca 15-18bilar i sverige, de flesta ligger runt 50-60k i värde.... FK2 är la såld i mer än 100st bilar. Det är inte så rare här i sverige... kånns mera åt Honda Concerto hållet...
Användarvisningsbild
Johnnie Who
Inlägg: 98
Blev medlem: 16 december 2012, 13:32
Bil: CTR FK8
Namn: Jonny
Ort: Halmstad

Malkolm skrev:
Johnnie Who skrev:......

Så med det i tanken är det inte ekonomiskt försvarsbart att köpa en FK8R GT för 380000:- när man kan köpa en 1000 - 1500 milare FK2R GT för 100000:- mindre. Men å andra sidan när är bilköp av denna typen av bilar ekonomiskt försvarsbart :wink: .

....



Hej, ja tycker det här påståendet är väldigt intressant. Precis såsom du skriver så har du HELT RÄTT!
Fast samtidigt så tycker jag att det är HELT FEL! Låt mig förklara..

"-oj, den nya iphone6 verkar jättebra! Men en beggad iphone3 är ju mycke billigare, har lite sämre funtioner, inte lika vass design, internet går långsammare osv. Men en sjukt bra telefon är det! Köper den istället och sparar pengar!"

Förstår ni poängen? Att köpa den sämre föregångarn bara för att den JUST NU är så mycket billigare är ett väldigt tunnt insitament.
Vill du ha en FK8 men tycker att den är 100.000kr för dyr, köp inget annat utan sätt dig ner i båten och VÄNTA. Att FK2 är så billig nu är ju för atthar ju blivit 2år gammal och att den nu inte är kungen på täppan längre. Efterföljarn är släppt.

Det fanns ingen som köpte en EK4 för 100k mindre när de släppte EP3:an. De fanns inte heller nån som ville ha en FN2:a men som tänkte "jag sparar ju 100k på att köpa en EP3, det är ju nästan samma bil".


EFTERMARKNADEN
Personligen för mig så betyder eftermarknaden väldigt mycke vid ett bilköp, jag vill ändra, fixa, byta, köpa, TRIMMA, sänka & leka med andra fälgar.
FK2 är i mina ögon död på eftermarknaden. DYRA tråkiga europeiska skitgrejer, NEJ TACK!
FK8 säljs i hela världen så det kommer ju bara att spruta ut hur mycke godaker som helst! För vettiga priser dessutom! Nästan varenda trimfirma i usa har ju köpt en FK8 och börjar ju ta fram delar till dem! Den kommer ju tillverkas i flera tiotusentals exemplar så det blir en kassako för alla som ger sig in i den branshen, precis som EG/EK och DC2!


+R
Detta läge är ju hemskt i en FK2, men helt underbart i en FK8:a! Nuff said.



Sen verkar det vara så att DE ENDA som FÖRSVARAR fk2:an, DE som säger att den hade minsann kört likasnabbt på Ringen om den haft samma däck, den är minsann likasnygg eller ÄNNU snyggare. Lika bra, lika snabb. DESSA ENDA MÄNNISKOR verkar bara vara de som idag äger en förlegad FK2:a....
Precis, innan min provkörning såg jag en del blocket annonser på FK2:or för omkring 250 - 280k och tanken kom upp om att nöja sig med en sådan för 100k mindre. Men efter min provkörning svängde det tillbaka till FK8:an. Den är ju dock den senaste modellen av Type R. Hade faktiskt inte så stor tanke på eftermarknaden, men där har du klart en stor poäng. Ytterligare en anledning då att gå den vägen...
mvh/
Jonny
Användarvisningsbild
pasen
Styrelsen
Inlägg: 5384
Blev medlem: 12 mars 2008, 20:37
Bil: Accord -09
Namn: Richard Lindström
Ort: Märsta
Has thanked: 67 times
Been thanked: 151 times

Malkolm skrev: "-oj, den nya iphone6 verkar jättebra! Men en beggad iphone3 är ju mycke billigare, har lite sämre funtioner, inte lika vass design, internet går långsammare osv. Men en sjukt bra telefon är det! Köper den istället och sparar pengar!"
Jag tror snarare att detta är en jämförelse mellan iPhone 7 och 8, om vi ska vara såna.
iPhone 3 är nog en FN2 eller EP3 ;)

Malkolm skrev: +R
Detta läge är ju hemskt i en FK2, men helt underbart i en FK8:a! Nuff said.
Som ägare av en så håller jag med, delvis. På Mantorp funkar det ganska bra, på Essingeleden inte så bra.
Malkolm skrev: Sen verkar det vara så att DE ENDA som FÖRSVARAR fk2:an, DE som säger att den hade minsann kört likasnabbt på Ringen om den haft samma däck, den är minsann likasnygg eller ÄNNU snyggare. Lika bra, lika snabb. DESSA ENDA MÄNNISKOR verkar bara vara de som idag äger en förlegad FK2:a....
Ja just det! Ägarn vill oxå hävda att FK2 är ju en mera sällsynt bil! Jaao du, det är en iphone3 oxå idag... sen på tal om sällsynt, en EG6/EK4 de såldes ju i bara runt 80ex här i sverige. Nu ligger de runt 20-30k. DC2 är ju ännumera "Rare" finns ca 15-18bilar i sverige, de flesta ligger runt 50-60k i värde.... FK2 är la såld i mer än 100st bilar. Det är inte så rare här i sverige... kånns mera åt Honda Concerto hållet...
Bild
Jag tror du tänker på en specifik individ, dra inte alla över en kam tack.
Skulle själv vilja ha en FK8, men efter min upplevelse med FK2 kommer jag nog inte köpa en inom en snar framtid.
Användarvisningsbild
Johnnie Who
Inlägg: 98
Blev medlem: 16 december 2012, 13:32
Bil: CTR FK8
Namn: Jonny
Ort: Halmstad

pasen skrev:... men efter min upplevelse med FK2 kommer jag nog inte köpa en inom en snar framtid.
Vilka upplevelser har du haft med FK2:an, många hade problem med hjulinställningen har jag föstått. Men fanns där mer smolk i bägaren...?
mvh/
Jonny
Malkolm
Inlägg: 5303
Blev medlem: 28 juli 2004, 15:49
Bil: TEN second car!
Namn: Malkolm Roth
Ort: Västerås
Has thanked: 31 times
Been thanked: 23 times

pasen skrev:
Jag tror du tänker på en specifik individ, dra inte alla över en kam tack.
Skulle själv vilja ha en FK8, men efter min upplevelse med FK2 kommer jag nog inte köpa en inom en snar framtid.

Jag tänkte inte på en specifik individ! Utan det är min samlade sammanfattning!
Walhsten, Jonny, du, Alen, jonas mfl mm.
Habe46
Inlägg: 8
Blev medlem: 9 mars 2016, 15:29
Bil: GT86
Namn: Håkan Bergkvist
Ort: Gränna

Härligt att höra om provkörningarna.
Vi väntar ihjäl oss på våran.

Hoppas att det blir leverans innan snön kommer :shock:
Användarvisningsbild
pasen
Styrelsen
Inlägg: 5384
Blev medlem: 12 mars 2008, 20:37
Bil: Accord -09
Namn: Richard Lindström
Ort: Märsta
Has thanked: 67 times
Been thanked: 151 times

Johnnie Who skrev:
pasen skrev:... men efter min upplevelse med FK2 kommer jag nog inte köpa en inom en snar framtid.
Vilka upplevelser har du haft med FK2:an, många hade problem med hjulinställningen har jag föstått. Men fanns där mer smolk i bägaren...?
Det var inte riktigt bilen jag hade hoppats på och drömt om, och jag köpte grisen i säcken. Smaken är som baken och vi har alla olika behov. Sen hanterade inte Honda leveransen speciellt snyggt som rörde upp en del negativitet hos mig.

Men ägandet/brukandet har varit problemfritt ändå, och för vad det är så är det en jäkligt bra bil. Men den är inte vad jag egentligen vill ha, helt enkelt. Samma sak gäller nog FK8 för mig. Provkörde den nya i söndags, och det var som att köra FK2 i ett nytt skal tyckte jag. Det kanske märks mer skillnad under andra förhållanden men på gatan tyckte jag den kändes otroligt lik bilen jag åkte dit och hem i. Den var mjukare i R-läget, helt klart. Men den var inte mer bekväm i komfortläget tyckte jag, båda är obekväma.

Allt bottnar väl i vad man tycker pengar är värt, för min del som redan har en FK2 är inte FK8 värd mellanskillnaden just nu.

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
Användarvisningsbild
wahlsten
Inlägg: 482
Blev medlem: 16 maj 2006, 23:07
Bil: FK2
Namn: Kalle Wahlsten
Ort: Omnejd med Gävle

Om man säger så här :)

EP3 till FN2

Och

FK2 till FK8

Det är ungefär samma sak. Vill man ha en förfinad gubb bil så kan det va värt att byta. Jag börjar ju bli gubbe så man kanske byter men känner inget behov att byta idag.
kallewahlsten@hotmail.com
Tel: 070-6602343

Honda Civic Type R -15

Tidigare Bilar:

Mercedes-Benz C 63 AMG -09
Honda Accord Type S -08
Honda S2000 "Spoon" -01
Honda S2000 -00
Användarvisningsbild
Koffe89
HPC Medlem
Inlägg: 270
Blev medlem: 31 januari 2011, 02:29
Namn: Kristoffer Fredriksson
Ort: Hällabäck
Been thanked: 1 time

Testkörde en FK8 idag och jag blev helt storförälskad i den! Ha begäret blev ju inte mindre direkt.
Honda CRX Vtec - 90
Honda Civic Aerodeck -00
Honda Civic MB6 VTi -97
Volvo 740 GLT 16v -88
M.P
HPC Guld Medlem
Inlägg: 141
Blev medlem: 23 juni 2005, 19:23
Bil: Civic Type R FL5
Namn: Magnus Pettersson
Ort: Nässjö
Has thanked: 2 times
Been thanked: 17 times

Då har jag gjort min beställning.Det blir en blå GT med extriört kolfiberpaket.Leverans är beräknad till månadsskiftet Mars-April. :D
Magnus Pettersson
Nässjö,mitt i stan 070-3386552

Civic type R FL5
Rallye Red

Tidigare Hondor:
Civic type r FK8
S2000 AP1
Civic Type R EP3
wassen
Inlägg: 94
Blev medlem: 2 augusti 2004, 19:29
Bil: CTR FK8
Namn: Philip Wassvik
Ort: Malmö
Has thanked: 6 times

Hej alla goa gubbar.
Blev sugen på en trevlig sportbil, testade runt lite och då jag siktade in mig på rwd så var det mer en slump att jag provade den nya CTR:n. Wow, känslan var magisk och det var som att bilen bara bad om att få bli smiskad på slingrig skånsk landsväg :)
Kort och gott, beställde en och nu ser jag fram emot mitt första Honda köp =)

Ps: grattis till er som köpt !
Philip Wassvik

Kör idag:
CTR 2017, BennyZan
V70, 2001
CB350F, 1973
M Scotte
Inlägg: 7998
Blev medlem: 26 juli 2004, 12:30
Namn: Martin Scotte
Ort: Vellinge
Has thanked: 4 times
Been thanked: 36 times
Kontakt:

Som vardagsbil/busbil är nyare ”sportiga” bilar överlägsna, kör själv en Sti -17 och bilen är så fruktansvärt effektiv att vem som helst kan köra fort. Samma sak gäller för FK, sjukt effektiv, men körglädje mot en äldre mer analog bil saknas. Men lalla runt på småvägar och en annan bana per år så är dessa nya bilar utan tvekan överlägsna
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Användarvisningsbild
Johnnie Who
Inlägg: 98
Blev medlem: 16 december 2012, 13:32
Bil: CTR FK8
Namn: Jonny
Ort: Halmstad

M.P skrev:Då har jag gjort min beställning.Det blir en blå GT med extriört kolfiberpaket.Leverans är beräknad till månadsskiftet Mars-April. :D
Vet du om kolfiberpaketet monteras i fabriken eller av återförsäljaren...? Är mest nyfiken på kolfibern som skall sitta vid/på b-stolpen...
mvh/
Jonny
Användarvisningsbild
pasen
Styrelsen
Inlägg: 5384
Blev medlem: 12 mars 2008, 20:37
Bil: Accord -09
Namn: Richard Lindström
Ort: Märsta
Has thanked: 67 times
Been thanked: 151 times

Skulle tro att den eftermonteras, men inte hos ÅF

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
M.P
HPC Guld Medlem
Inlägg: 141
Blev medlem: 23 juni 2005, 19:23
Bil: Civic Type R FL5
Namn: Magnus Pettersson
Ort: Nässjö
Has thanked: 2 times
Been thanked: 17 times

Johnnie Who skrev:
M.P skrev:Då har jag gjort min beställning.Det blir en blå GT med extriört kolfiberpaket.Leverans är beräknad till månadsskiftet Mars-April. :D
Vet du om kolfiberpaketet monteras i fabriken eller av återförsäljaren...? Är mest nyfiken på kolfibern som skall sitta vid/på b-stolpen...
Jag frågade min återförsäljare just detta.Han trodde att det monterades i frihamnen i Malmö.Det är i vilket fall inte återförsäljaren som gör det sa han.
Magnus Pettersson
Nässjö,mitt i stan 070-3386552

Civic type R FL5
Rallye Red

Tidigare Hondor:
Civic type r FK8
S2000 AP1
Civic Type R EP3
M Scotte
Inlägg: 7998
Blev medlem: 26 juli 2004, 12:30
Namn: Martin Scotte
Ort: Vellinge
Has thanked: 4 times
Been thanked: 36 times
Kontakt:

Det väljer återförsäljaren själv, vissa låter PDI i Malmö göra det, vissa själva
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Användarvisningsbild
Steffo
HPC Medlem
Inlägg: 2207
Blev medlem: 16 februari 2005, 10:03
Bil: Pilot EX-L 2016
Namn: Stefan Blixt
Ort: Stockholm
Has thanked: 26 times
Been thanked: 10 times

wassen skrev:Hej alla goa gubbar.
Blev sugen på en trevlig sportbil, testade runt lite och då jag siktade in mig på rwd så var det mer en slump att jag provade den nya CTR:n. Wow, känslan var magisk och det var som att bilen bara bad om att få bli smiskad på slingrig skånsk landsväg :)
Kort och gott, beställde en och nu ser jag fram emot mitt första Honda köp =)

Ps: grattis till er som köpt !
Gratulerar, och välkommen in i sekten!
Stockholm
Honda Pilot EX-L AWD 2016
lowpass
HPC Medlem
Inlägg: 2430
Blev medlem: 5 februari 2012, 18:06
Bil: EP3
Namn: Agge Alonzo
Has thanked: 32 times
Been thanked: 50 times

Har vi någon detaljerad information om fälgarna på FK8?
Bredare eller högre ET än på FK2? (Som jag har hoppats på) :D
Användarvisningsbild
wahlsten
Inlägg: 482
Blev medlem: 16 maj 2006, 23:07
Bil: FK2
Namn: Kalle Wahlsten
Ort: Omnejd med Gävle

20x8.5 et60 5x120 M14 cb64.1
kallewahlsten@hotmail.com
Tel: 070-6602343

Honda Civic Type R -15

Tidigare Bilar:

Mercedes-Benz C 63 AMG -09
Honda Accord Type S -08
Honda S2000 "Spoon" -01
Honda S2000 -00
lowpass
HPC Medlem
Inlägg: 2430
Blev medlem: 5 februari 2012, 18:06
Bil: EP3
Namn: Agge Alonzo
Has thanked: 32 times
Been thanked: 50 times

Misstänkte det :|
Tack
Habe46
Inlägg: 8
Blev medlem: 9 mars 2016, 15:29
Bil: GT86
Namn: Håkan Bergkvist
Ort: Gränna

Vi hämtar vår vita nu på måndag.
Kul att det är fler som beställt :)
lowpass
HPC Medlem
Inlägg: 2430
Blev medlem: 5 februari 2012, 18:06
Bil: EP3
Namn: Agge Alonzo
Has thanked: 32 times
Been thanked: 50 times

Står en utanför jobbet i Södertälje hamn, jävligt fet :D
wassen
Inlägg: 94
Blev medlem: 2 augusti 2004, 19:29
Bil: CTR FK8
Namn: Philip Wassvik
Ort: Malmö
Has thanked: 6 times

Habe46 skrev:Vi hämtar vår vita nu på måndag.
Kul att det är fler som beställt :)
Grattis !
Skriv någon rad på måndag =)
Philip Wassvik

Kör idag:
CTR 2017, BennyZan
V70, 2001
CB350F, 1973
Användarvisningsbild
Jonny
HPC Guld Medlem
Inlägg: 959
Blev medlem: 25 juli 2004, 00:37
Namn: Jonny Lakemountain
Ort: Gävle
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Jo, fick hämta idag då.
Bilagor
annanliten.jpg
liten.jpg
Honda Civic Type R -15
Användarvisningsbild
Fixxe
Moderator Gold
Inlägg: 5576
Blev medlem: 27 juli 2004, 19:17
Bil: Civic/Subaru
Namn: Fredrik Heijel
Ort: Halmstad
Has thanked: 60 times
Been thanked: 84 times

Fan najs jonny-rubber!
Fredrik Heijel | 0702 - 986 355 | Fixxe Engineering AB

Civic FK8 -19 #tjänstebilen
Subaru Outback Summit 2,0D -17
Speaking without thinking, is like shooting without aiming
Användarvisningsbild
Johnnie Who
Inlägg: 98
Blev medlem: 16 december 2012, 13:32
Bil: CTR FK8
Namn: Jonny
Ort: Halmstad

Jonny skrev:Jo, fick hämta idag då.
snygg färg... är sugen på en likadan... ska till laholm nu
mvh/
Jonny
Användarvisningsbild
Jonny
HPC Guld Medlem
Inlägg: 959
Blev medlem: 25 juli 2004, 00:37
Namn: Jonny Lakemountain
Ort: Gävle
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Riktigt nöjd med sonic grå, ja hela bilen är ju en nöjdhet :)
Honda Civic Type R -15
Användarvisningsbild
Asse
Inlägg: 2184
Blev medlem: 25 juli 2004, 18:48
Bil: Civic VTI EK4
Namn: Erik Lindgren
Ort: Karlstad
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Snyggt Jonny!
"Isn't it nice when things just work?"

Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
Skriv svar