Sökningen fann 42 träffar
- 23 juni 2013, 19:41
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: Trackday Kinnekulle 28/6 (JDM face off light)
- Svar: 0
- Visningar: 910
Trackday Kinnekulle 28/6 (JDM face off light)
SupraClubSweden Trackday Fredagen Den 28e Juni är det dags för Supraclubsweden att anordna träff på Kinnekulle ring ! Kommer bli ett heldags event med Open pitlane eventuelt fördelat på två grupper. Hjälm, handskar och heltäckande klädsel är obligatoriskt för både förare och ev. passagerare. som va...
- 28 juli 2012, 09:31
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: Timeattack anmälan Rudskogen + Mantorp
- Svar: 1
- Visningar: 993
Re: Timeattack anmälan Rudskogen + Mantorp
OBS !
Mail adressen i tidigare post är fel.
Den rätta adressen är Timeattack_dispens@live.se
Vi ber om ursäkt för felet och hoppas att ni som försökt mailat gör ett nytt försök till den korrekt adressen.
Mail adressen i tidigare post är fel.
Den rätta adressen är Timeattack_dispens@live.se
Vi ber om ursäkt för felet och hoppas att ni som försökt mailat gör ett nytt försök till den korrekt adressen.
- 22 juli 2012, 10:15
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: Timeattack Kinnekulle 29/6 2012 Trackday platser
- Svar: 3
- Visningar: 1129
Re: Timeattack Kinnekulle 29/6 2012 Trackday platser
anno skrev:Hur gick det?
Bara en Honda sist. och den kördes av Carl som är en av grundarna.
Så långt efter kan väl inte Hondorna vara att man inte som Honda åkere vågar ställa upp ?
- 21 juli 2012, 10:26
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: Timeattack anmälan Rudskogen + Mantorp
- Svar: 1
- Visningar: 993
Timeattack anmälan Rudskogen + Mantorp
Hej alla Timeattack och banåkar fanatiker. Nu är det dags att anmäla sig till nästa deltävling för Timeattack.nu på Rudskogen 17aug och Mantorp 25aug. Anmälda hittils: Rudskogen 17aug + Mantorp 25aug NAMN - KLASS - DELTAR (Säsong, Rudskogen eller Mantorp): Christoffer Nelson Evo VI- Pro - Säsong Car...
- 26 juni 2012, 21:50
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: Timeattack Kinnekulle 29/6 2012 Trackday platser
- Svar: 3
- Visningar: 1129
Re: Timeattack Kinnekulle 29/6 2012 Trackday platser
Lite roliga nyheter. Timeattacks event är numera Sbf godkända. http://timeattack.nu/2012/06/officie...ill-premiaren/ Både bildsport och greenlight kommer vara på plats. http://timeattack.nu/2012/06/tidning...ett-reportage/ Kvällen innan kommer vi ha en SBF licenskurs mellan 19.00-21.00 och dom kunde...
- 25 juni 2012, 08:58
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: Timeattack Kinnekulle 29/6 2012 Trackday platser
- Svar: 3
- Visningar: 1129
Timeattack Kinnekulle 29/6 2012 Trackday platser
Timeattack 2012 Kinnekulle 29/6 2012 Nu kommer vi på Timeattack släppa några få "trackday" platser till Kinnekulle den 29/6 2012. Vi har nu valt att tillgodose den stora efterfrågan på "billigare" alternativ till de rena Timeattack eventen. För dem som väljer det billigare alternativet kommar ändas...
- 23 augusti 2011, 11:42
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: JDM Faceoff 2011
- Svar: 89
- Visningar: 11018
Re: JDM Faceoff 2011
Nu
Resultatet.

Resultatet.

- 22 augusti 2011, 15:01
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: JDM Faceoff 2011
- Svar: 89
- Visningar: 11018
Re: JDM Faceoff 2011
Skulle vilja tacka alla som deltog under JDM Faceoff på mantorp Park. Bra väder trevligt folk bidrog till en riktigt trevlig träff. Även ett stort tack till alla som hjälpte till med saneringen av banan. Utan er skulle det nog inte hunnits med mer körning den dagen. Flaggvakterna är naturligt vis me...
- 18 augusti 2011, 12:14
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: JDM Faceoff 2011
- Svar: 89
- Visningar: 11018
Re: JDM Faceoff 2011
Vilket namn är ditt ?Jalle skrev:Oj oj, jag är med tre gånger, räcker gott med en plats
- 17 augusti 2011, 20:05
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: JDM Faceoff 2011
- Svar: 89
- Visningar: 11018
Re: JDM Faceoff 2011
Hoppas då att det är någon av dom i listan nedan. för nu är det fullt. Skicka pm till mig annars. 01 ÅBERG,RASMUS 02 JOHAN ÖRNELING 03 LOFA Mantorp 04 TIMMY LUNDIN 05 GUSTAFSSON FREUDENBERG 06 LARS BORBOS 07 ROSÉN HALLSTEN MARKUS 08 EKBLAD PATRIK 09 PARNERYD,PONTUS 10 MORGAN ARNHAM 11 EKBLAD PATRIK ...
- 16 augusti 2011, 12:24
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: JDM Faceoff 2011
- Svar: 89
- Visningar: 11018
Re: JDM Faceoff 2011
OscarW skrev:61 OSCAR WILNER, har SMA
62 MrPK
63
64
65
66
67
68
69
70
????
Varför gör du listan felaktig ?
Har du skickat mail ?
OBS !
Detta är listan på alla som betalt, ingen anmälningslista.
- 1 augusti 2011, 17:11
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: JDM Faceoff 2011
- Svar: 89
- Visningar: 11018
Re: JDM Faceoff 2011
01 ÅBERG,RASMUS 02 JOHAN ÖRNELING 03 LOFA Mantorp 04 TIMMY LUNDIN 05 GUSTAFSSON FREUDENBERG 06 LARS BORBOS 07 ROSÉN HALLSTEN MARKUS 08 EKBLAD PATRIK 09 PARNERYD,PONTUS 10 MORGAN ARNHAM 11 EKBLAD PATRIK 12 ULF BORBOS 13 CARLSON,MIKAEL 14 DAVID WIEVEGG 15 JIMMY JOHANSSON 16 OSKAR JOHANSSON 17 ÅKESSON,...
- 8 juli 2011, 12:16
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: JDM Faceoff 2011
- Svar: 89
- Visningar: 11018
Re: JDM Faceoff 2011
Anmälninglistan till Mantorp. Alla nedan har betalt och har säkrade platser. Har du betalt men inte finns på listan så kontakta mig snarast. 01 ÅBERG,RASMUS 02 JOHAN ÖRNELING 03 LOFA Mantorp 04 TIMMY LUNDIN 05 GUSTAFSSON FREUDENBERG 06 LARS BORBOS 07 ROSÉN HALLSTEN MARKUS 08 EKBLAD PATRIK 09 PARNER...
- 6 juli 2011, 10:01
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: JDM Faceoff 2011
- Svar: 89
- Visningar: 11018
Re: JDM Faceoff 2011
Dax att ladda för Mantorp nu då gubbar.
Ett tag kvar men kommer nog bli grymt mycket mer bilar än på Kullen.
Ett tag kvar men kommer nog bli grymt mycket mer bilar än på Kullen.
- 5 juli 2011, 16:51
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: JDM Faceoff 2011
- Svar: 89
- Visningar: 11018
Re: JDM Faceoff 2011
Vem håller i era träffar.
Ketar efter en körning i slutet på sommaren på kullen och ser att ni har körning där 4sep.
Skulle vilja tigga åt mig en plats där om det är möjligt.
Ketar efter en körning i slutet på sommaren på kullen och ser att ni har körning där 4sep.
Skulle vilja tigga åt mig en plats där om det är möjligt.
- 4 juli 2011, 22:36
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: JDM Faceoff 2011
- Svar: 89
- Visningar: 11018
Re: JDM Faceoff 2011
Jag är rätt säker på att många avstog pga av okara väderprognoser.
- 4 juli 2011, 14:37
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: JDM Faceoff 2011
- Svar: 89
- Visningar: 11018
Re: JDM Faceoff 2011
Grattis till segern Robin! Om jag förståt det rätt så är det inte längre tävling mellan klubbarna, eller beror det på för få deltagande per klubb? Var det dessa 12 som körde final? Hur många hondor var på plats o körde? Hur blir det på mantorp? Tackar. Kampen mellan klaubbarna ligger på is då det h...
- 4 juli 2011, 10:37
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: JDM Faceoff 2011
- Svar: 89
- Visningar: 11018
Re: JDM Faceoff 2011
Skulle vilja tacka alla som deltog och kom för att titta under fredagen. blev en trevlig dag med bra väder och mycket köra. Kom gärna med lite feedback på hur ni tyckte träffen var. Både negativ och positiv feedback är välkommet. Resultat i JDM Faceoff Kinnekulle 1:Snabbast Supra. Phantom (supra mki...
- 27 juni 2011, 22:37
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: JDM Faceoff 2011
- Svar: 89
- Visningar: 11018
Re: JDM Faceoff 2011
Nu borde ni fått.
Men ni är ute i aldra senaste laget.
Men ni är ute i aldra senaste laget.
- 19 juni 2011, 18:25
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: JDM Faceoff 2011
- Svar: 89
- Visningar: 11018
Re: JDM Faceoff 2011
Max antal deltagare Kullen 40st Mantorp 60st Platser kvar: Kullen: 10st Mantorp: 20st Kullen + Mantorp 01 ÅBERG,RASMUS 02 JOHAN ÖRNELING 03 LOFA Mantorp 04 TIMMY LUNDIN 05 GUSTAFSSON FREUDENBERG 06 LARS BORBOS 07 ROSÉN HALLSTEN MARKUS 08 EKBLAD PATRIK 09 PARNERYD,PONTUS 10 MORGAN ARNHAM 11 EKBLAD P...
- 10 juni 2011, 11:28
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: JDM Faceoff 2011
- Svar: 89
- Visningar: 11018
Re: JDM Faceoff 2011
Max antal deltagare Kullen 40st Mantorp 60st Platser kvar: Kullen: 12st Mantorp: 25st Kullen + Mantorp 01 ÅBERG,RASMUS 02 JOHAN ÖRNELING 03 LOFA Mantorp 04 TIMMY LUNDIN 05 GUSTAFSSON FREUDENBERG 06 JENSA Mantorp 07 ULF BORBOS 08 EKBLAD PATRIK 09 MORGAN ARNHAM 10 MORGAN ARNHAM 11 EKBLAD PATRIK 12 UL...
- 28 maj 2011, 07:51
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: JDM Faceoff 2011
- Svar: 89
- Visningar: 11018
Re: JDM Faceoff 2011
Om ca en vecka kommer en list på vilka som betalt.
- 26 maj 2011, 09:58
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: JDM Faceoff 2011
- Svar: 89
- Visningar: 11018
Re: JDM Faceoff 2011
Inte många platser kvar nu ... skynda skynda !!
- 17 maj 2011, 22:17
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: JDM Faceoff 2011
- Svar: 89
- Visningar: 11018
Re: JDM Faceoff 2011
Många va er har inte skickat, mail ännu. glöm inte göra det. platsrna går åt som smör.
- 30 april 2011, 08:09
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: JDM Faceoff 2011
- Svar: 89
- Visningar: 11018
Re: JDM Faceoff 2011
Pratade mycket på Elmia med en herra som jag tror kommer bli sjukt snabb. å han kör en Honda.
http://www.garaget.org/winberg_vti
Så nu ligger ni nog lite på pluss på Kullen iaf
http://www.garaget.org/winberg_vti
Så nu ligger ni nog lite på pluss på Kullen iaf
- 12 april 2011, 22:05
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: JDM Faceoff 2011
- Svar: 89
- Visningar: 11018
Re: JDM Faceoff 2011
Kul att det blev lite liv i tråden.
Ni får väl ändå sikta på rätt sida 1 min ?
Ni får väl ändå sikta på rätt sida 1 min ?
- 11 april 2011, 22:00
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: JDM Faceoff 2011
- Svar: 89
- Visningar: 11018
Re: JDM Faceoff 2011
Jag kommer gärna o kör på denna träff bara jag har bilen hyffsat körbar. Anmäler även pojken. När är senaste anmälning/betalning? Hoppas det kommer många fler hondor nu när vi äntligen blev inbjudna. Ärligt talat så tror jag klubben har chans att slåss om snabbaste klubb på kullen om bara många stä...
- 9 april 2011, 11:26
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: JDM Faceoff 2011
- Svar: 89
- Visningar: 11018
Re: JDM Faceoff 2011
Har hört lite rykten om snabba små hondor på Kinnekulle.
Skulle vara kul å se om det bara är rykten eller om dom finns på riktigt.
En stor tung supra är iaf sugen på lite motstånd.
Skulle vara kul å se om det bara är rykten eller om dom finns på riktigt.
En stor tung supra är iaf sugen på lite motstånd.
- 7 april 2011, 14:56
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: JDM Faceoff 2011
- Svar: 89
- Visningar: 11018
JDM Faceoff 2011
JDM Faceoff 2011 Då va det dax.... För tredje året i rad så anordnar Supraclubsweden dom populära träffarna som går under namnet JDM Faceoff. Detta är den givna träffen för dig med Japansk prestanda bil. Träffen riktar sig till ALLA, proffs eller första gången ut på bana spelar ingen roll. Eftersom...
- 30 augusti 2010, 09:26
- Kategori: Inför träffar & bankörningar
- Tråd: JDM FACEOFF 2010 Mantorp park
- Svar: 39
- Visningar: 27433
Re: JDM FACEOFF 2010 Mantorp park
En tung bil på en tung första plats ;) ----------- Namn -------------- Bil ---------- Kvaltid ----- Faceoff tid (Final) 1a---Robin Antonsson-------Supra--------1:24.9---------1:23:9 2a---Per petterson-----------GTR---------1.26.1---------1:25.9 3a---Martin Gustavsson-----R34GTR-----1:27.3---------1:...