Tyckte ju fälgarna gjorde sig riktigt bra på bilenkid72 skrev:Ingen dum idé, jag höll på till 3 inatt för att fixa problemet. Det vart bara sämre och till råga på allt har jag inte fått mina hjulmuttrar så det fick bli svarta plåtisar.
Köksfönster view.
Men vi åker i morrn, det kommer inte gå jätte fort men den marchade 110 på vägen hem i morse.
Vi ses på shell.
Kid.
Åka gemensamt ner till Mantorp 1 Maj
<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Röd<!--colorc--></span><!--/colorc--> Civic Type <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> GT<!--sizec--></span><!--/sizec-->
Ja det blev lite ratrod stuk, riktigt coolt faktiskt.
Det är vinter fälgarna från BuFFy min Accord 80:a, åkte och slängde på sommardäck sen vart det lite garage lack.
Men den kommer bli riktigt ball med slotmags.
Nu har den gått totalt 17 mil i min ägo, besiktigades i fredags, och den går som en kratta, vi får hoppas att den håller hela vägen dit och hem
Vi ses i morrn.
Det är vinter fälgarna från BuFFy min Accord 80:a, åkte och slängde på sommardäck sen vart det lite garage lack.
Men den kommer bli riktigt ball med slotmags.
Nu har den gått totalt 17 mil i min ägo, besiktigades i fredags, och den går som en kratta, vi får hoppas att den håller hela vägen dit och hem
Vi ses i morrn.
Kid Berglund
Om man inte frågar, får man inga svar.
Om man inte frågar, får man inga svar.