Smutt! Men kan man lita på dig nu steffo, mat och sov klockan har väll ringt nu?
Jag kommer komma. Men det kan hända att jag har ätit redan. Lever på nån dum form av existensminimum för att finansiera andra intressen... Med andra ord så är soppa ok för plånboken men inte Sambalburgare...
Ska försöka få med mig Åberg med.
Ordförande
Nuvarande bil: Civic Type R -02
Tidigare bil: Civic Type R -04
Steffo skrev:OK. Då spikar vi onsdag nästa vecka 19:00 vid Vegabaren för en snabb burgare och sedan en tur på bulten.
Då hinner Kristian vara med och Blixten kan komma medan vi andra äter så kan alla vara med...
Jag uppdaterar första inlägget!
Klokrent! Pratar med chefen imorgon och berättar att det inte blir ÖT på onsdag Syns på Vegabaren!
ps.. Jag ska nog allt hinna slänga i mig en burgare.. :prop: ds.
<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Röd<!--colorc--></span><!--/colorc--> Civic Type <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> GT<!--sizec--></span><!--/sizec-->
Varför ska alla träffar hamna dom få dagar man inte kan?? Inte ofta man är bortrest men är man det så kan man ge sig på att det är något....å denna träff som var på rätt sida stan oxå.
tänkte faktiskt ta och dyka upp om mitt schema tillåter denna dag, men vart tusan ligger Vegabaren?
tror bestämt att jag kört förbi den en gång eller tre, men ja.. lite osäkert är det allt
eller om man kan ta följe med någon?
Henrik Celmins Honda Civic 1,5T Sport ´19 Suzuki Swift 1,0T Inclusive ´17 Acura RSX Type S ´02 Honda Prelude VTI ´98
henkoh skrev:tänkte faktiskt ta och dyka upp om mitt schema tillåter denna dag, men vart tusan ligger Vegabaren?
tror bestämt att jag kört förbi den en gång eller tre, men ja.. lite osäkert är det allt
eller om man kan ta följe med någon?
Hej!
Jag och min bror tänkte komma förbi, men inte låna ut bilen en Turbo konverterad S 2000 som många av er säkert känner till, detta då den är relativt nyköpt så jag har knappt kört den själv. Vi kan erbjuda medåkning.
Då vi är nygammla i klubben skulle vi vilja träffa lite honda folk för att fräscha upp kontakterna lite inför nästa säsong. Hoppas detta är ok? Har betalt medlemskapet oxå.
Senast redigerad av bobafat den 7 oktober 2008, 15:47, redigerad totalt 1 gånger.
Inga problem. Kom till Vegabaren 19:00 imorgon!
Dock så får vi ta det försiktigt på körningen eftersom det lär ha hunnit bli mörkt innan vi ger oss ut!
Vilken S2000 är det? Krafts antar jag
Lite kuriosa är att den första honda-träff som jag åkte på anordnades av din brorsa om jag inte minns fel :thumbup:
Steffo skrev:Inga problem. Kom till Vegabaren 19:00 imorgon!
Dock så får vi ta det försiktigt på körningen eftersom det lär ha hunnit bli mörkt innan vi ger oss ut!
Vilken S2000 är det? Krafts antar jag
Lite kuriosa är att den första honda-träff som jag åkte på anordnades av din brorsa om jag inte minns fel :thumbup:
Det stämmer både vad det gäller bil samt träff. Syns imorgon!
bobafat skrev:Hej!
Jag och min bror tänkte komma förbi, men inte låna ut bilen en Turbo konverterad S 2000 som många av er säkert känner till, detta då den är relativt nyköpt så jag har knappt kört den själv. Vi kan erbjuda medåkning.
Då vi är nygammla i klubben skulle vi vilja träffa lite honda folk för att fräscha upp kontakterna lite inför nästa säsong. Hoppas detta är ok? Har betalt medlemskapet oxå.
skoj med turbo-s2K... :prop:
hoppas någon kommer med bra kamera?
ses något tidigare(solljus etc...?)
Senast redigerad av dr.j den 7 oktober 2008, 21:16, redigerad totalt 1 gånger.
dr.j skrev:<!--quoteo(post=508270:date=7 Oct 2008, 15:46:08:name=bobafat)--><div class='quotetop'>QUOTE(bobafat 4 7 Oct 2008, 15:46:08) <a href="index.php?act=findpost&pid=508270"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Hej!
skoj med turbo-s2K... :prop:
hoppas någon kommer med bra kamera?
ses något tidigare(solljus etc...?)
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Tyvärr kommer vi åka från norrtull tidigast kl 1815 pga arbete.
Så häääärligt det känns att ha gjort Honda comeback!
Steffo: Kul att du har tagit över Sthml div och anordnar massor av aktiviteter. Har funderingar på att återuppliva Sthlm-mini till nästa säsong, vad tror du om det?
Oooh! Snurbo matad s2000 e inte fel å eran går ju som ett as! Fick åka med Kraft innan han sålde bilen och jag kan ju säga att den rör på sig skapligt! Dock blidde den lite varm fort...
Jag kommer tyvärr med skapligt skitig bil till träffen men kommer det gör jag. Ska försöka tvätta av fälgarna i alla fall men kan inte lova något. Morfar har bett om hjälp med en del som ska göras på landet så det är bara att ställa upp så länge man har han kvar (vi räknar månader numera...). Så min biltvätt donerar jag gladeligen till moffas nya BMW. Han måste ju få åka ståndsmässigt som han säger om han ska dö. :drive1:
Ordförande
Nuvarande bil: Civic Type R -02
Tidigare bil: Civic Type R -04
No 666 skrev:Så häääärligt det känns att ha gjort Honda comeback!
Steffo: Kul att du har tagit över Sthml div och anordnar massor av aktiviteter. Har funderingar på att återuppliva Sthlm-mini till nästa säsong, vad tror du om det?
Absolut en bra idé!
Vi behöver lite körningar norr om stan så man lär sig lite kul nya vägar.
:crybaby: ja missar, måste sitta på återförsäljarmöte ikväll till fan 22, ja gråter floder å de gör CTR'en oxå, hade ju laddat upp med spel :ranting: hehe men men hoppas ni alla får de super kul å se till å inte åka av vägen den här gången..