Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Eftersnack: HPC Stockholm Paintball
-
vtec-matte
Painball med Hondaklubben var inte helt fel.
Själv har jag inte hunnit räkna antal blåmärken, men Bergan var väl den som fick mest stryk när han var helt själv i sin lilla trähydda och blev stormad från alla håll. Smattrade på bra <!--emo&:D-->
<!--endemo--> <!--emo&:D-->
<!--endemo--> <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
Ser fram emot bilderna <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
Tack för en skjutglad dag!!!
EDIT: Tack Bergan för ett lyckat arrangemang!
Själv har jag inte hunnit räkna antal blåmärken, men Bergan var väl den som fick mest stryk när han var helt själv i sin lilla trähydda och blev stormad från alla håll. Smattrade på bra <!--emo&:D-->
Ser fram emot bilderna <!--emo&:)-->
Tack för en skjutglad dag!!!
EDIT: Tack Bergan för ett lyckat arrangemang!
Senast redigerad av vtec-matte den 16 september 2006, 16:01, redigerad totalt 1 gånger.
//Mattias Emilsson, Sthlm (<span style='color:red'>Honda crx </span>[b]<span style='color:blue'>vtec</span>[/b] <span style='color:red'>91</span>)
<span style='font-family:Arial'><span style='font-size:8pt;line-height:100%'>- vtec owns u -</span></span>
<span style='font-family:Arial'><span style='font-size:8pt;line-height:100%'>- vtec owns u -</span></span>
<!--QuoteBegin-Jontis+16 Sep 2006, 16:18:39--><div class='quotetop'>QUOTE(Jontis @ 16 Sep 2006, 16:18:39)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Man var ju på rätt lag, så man har inte fått så många träffar... <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
Kul som satan var det iaf!
Mer paintball!!!
[right][snapback]328613[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
De träffar du fick var av kvalitet, bl a mitt skott rakt i fejjan på dig! <!--emo&:whistling:-->
<!--endemo-->
Jag blev hårt pressad i lilla huset när alla stormade. Imma så in i skogen, kunde inte se ett skit och hyddan blev färgad snabbare än Room Service hade kunnat fixat biffen.
Vill tacka alla som kom, och alla kom verkligen dit. Det var jättekul att spela och självklart får vi göra om detta sen oxå.
Själv har man hittat lite blåmärken och andra märken som ser ut att komma från lite bollar, men Freddes skott på insidan av låret ser förjävligt ut. Bild kommer upp så snart jag skickat över bilderna från telefonen till datorn.
Kul som satan var det iaf!
Mer paintball!!!
[right][snapback]328613[/snapback][/right]
De träffar du fick var av kvalitet, bl a mitt skott rakt i fejjan på dig! <!--emo&:whistling:-->
Jag blev hårt pressad i lilla huset när alla stormade. Imma så in i skogen, kunde inte se ett skit och hyddan blev färgad snabbare än Room Service hade kunnat fixat biffen.
Vill tacka alla som kom, och alla kom verkligen dit. Det var jättekul att spela och självklart får vi göra om detta sen oxå.
Själv har man hittat lite blåmärken och andra märken som ser ut att komma från lite bollar, men Freddes skott på insidan av låret ser förjävligt ut. Bild kommer upp så snart jag skickat över bilderna från telefonen till datorn.
Mathias Berg
# 1545
[b]Civic Type <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> Orginal EP3[/b]
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->"Klart man vill ligga med Scotte, han e ju för fan ordförande!"
- Regge / HPC Festen Malmö 2006<!--colorc--></span><!--/colorc-->
# 1545
[b]Civic Type <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> Orginal EP3[/b]
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->"Klart man vill ligga med Scotte, han e ju för fan ordförande!"
-
Okyu

- Namn: Kangwook Yu
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 22 times
Haha..kul som f*n, mera paintball .
mvh okyu
mvh okyu
Civic EK4 -98
When you turn your car on...does it return the favor?
Fyller AC system i bilar, PM för mer info.
Nytt nr 0703885999
When you turn your car on...does it return the favor?
Fyller AC system i bilar, PM för mer info.
Nytt nr 0703885999
Här kommer bilden! <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
[attachmentid=21479]
[attachmentid=21479]
Mathias Berg
# 1545
# 1545
-
Little Elk
- Namn: Fredrik Edin
<!--QuoteBegin-Bergan+16 Sep 2006, 15:46:18--><div class='quotetop'>QUOTE(Bergan @ 16 Sep 2006, 15:46:18)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Här kommer bilden! <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
[attachmentid=21479]
[right][snapback]328621[/snapback][/right]
Skitkul dag grabbar! <!--emo&:thumbup:-->
<!--endemo--> Nu sitter man här hemma å har sjukt ont i foten. Måsta trampat på någg hel knasigt sätt, men men.
Satan Bergan! <!--emo&:shock1:-->
<!--endemo-->
Ser inte allt för kul ut det dära... En härligt. ehm, Krigssouvenir! <!--emo&:D-->
<!--endemo--> Tur det är som nån sa, att här får man ett nytt liv efter att ha blivit döda en gång. <!--emo&;)-->
<!--endemo-->
Å till sisst. Tack bergan för att ha fixat detta arr. Lite synd bara vi inte skifta lag. Ville ju oxå skjuta på bergan/bli skjuten av han. <!--emo&:prop:-->
<!--endemo-->
[attachmentid=21479]
Skitkul dag grabbar! <!--emo&:thumbup:-->
Satan Bergan! <!--emo&:shock1:-->
Ser inte allt för kul ut det dära... En härligt. ehm, Krigssouvenir! <!--emo&:D-->
Å till sisst. Tack bergan för att ha fixat detta arr. Lite synd bara vi inte skifta lag. Ville ju oxå skjuta på bergan/bli skjuten av han. <!--emo&:prop:-->
Ordförande
Nuvarande bil: Civic Type R -02
Tidigare bil: Civic Type R -04
Nuvarande bil: Civic Type R -02
Tidigare bil: Civic Type R -04
Ja Tack för en roligt. nice skjut glad dag.
Tyckte det var ett jämt lag vi hade när testronet väl lagt sig lite efter första omgången.
Dagens höjdpunkter var ju när vi hade bergan i sitt lilla stuga och Mangus L och Krafts djup dykningar rakt ner diken och leran.
Ser fram emot nästa <!--emo&:boxing:-->
<!--endemo-->
Tack Bergan för all jobb du har lagt ner för denna dag.
Tyckte det var ett jämt lag vi hade när testronet väl lagt sig lite efter första omgången.
Dagens höjdpunkter var ju när vi hade bergan i sitt lilla stuga och Mangus L och Krafts djup dykningar rakt ner diken och leran.
Ser fram emot nästa <!--emo&:boxing:-->
Tack Bergan för all jobb du har lagt ner för denna dag.
Senast redigerad av Lonte den 16 september 2006, 18:25, redigerad totalt 1 gånger.
Liong Tu
Sthlm divisionen
#797#
<!--sizeo:5--><span style="font-size:18pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><a href="http://www.boostlogic.se" target="_blank">Team Boostlogic</a><!--sizec--></span><!--/sizec-->
Fixar Produkter från: AEM, DC Sport, Hondata, Buddyclub, TODA Racing, ChargeSpeed, Tein, Defi, Mugen, HKS, Spoon, Greddy, Cusco, Seibon, Blitz, WingWest, Rays Weels, Motul
[img]http://www.hondaklubben.com/forum/style_emoticons/default/worthy.gif[/img] Niklas Lilja Motorsport; SOD
Det är inte hastigheten som dödar, det är det plötsliga stoppet.
Sthlm divisionen
#797#
<!--sizeo:5--><span style="font-size:18pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><a href="http://www.boostlogic.se" target="_blank">Team Boostlogic</a><!--sizec--></span><!--/sizec-->
Fixar Produkter från: AEM, DC Sport, Hondata, Buddyclub, TODA Racing, ChargeSpeed, Tein, Defi, Mugen, HKS, Spoon, Greddy, Cusco, Seibon, Blitz, WingWest, Rays Weels, Motul
[img]http://www.hondaklubben.com/forum/style_emoticons/default/worthy.gif[/img] Niklas Lilja Motorsport; SOD
Det är inte hastigheten som dödar, det är det plötsliga stoppet.
-
MagnusL
- Bil: Accord 99
- Namn: Magnus Lovgren
Hoho.. det var riktigt sweet.. <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
Jag är faktiskt rätt sliten nu, sitta på huk är jobbigt i längden!
Vi måste göra om det igen, kanske med lite fler folk så matcherna blir längre. Och.. som sagt, nästa gång ska vi ha t-shirts eller nåt med namn på så vi vet vem vi skjuter på. <!--emo&;)-->
<!--endemo-->
Jag är faktiskt rätt sliten nu, sitta på huk är jobbigt i längden!
Vi måste göra om det igen, kanske med lite fler folk så matcherna blir längre. Och.. som sagt, nästa gång ska vi ha t-shirts eller nåt med namn på så vi vet vem vi skjuter på. <!--emo&;)-->
2008 wrx sti
2008 wrx sti
fan va kul shit <!--emo&:D-->
<!--endemo--> kan ingen regionsombud för skåne fixa ntåt sånt , sen så kan sthlm möta skåne <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
Elvis
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
-
fredde199
- Namn: Fredrik Gustafsson
- Been thanked: 2 times
<!--QuoteBegin-Bergan+16 Sep 2006, 15:46:18--><div class='quotetop'>QUOTE(Bergan @ 16 Sep 2006, 15:46:18)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Här kommer bilden! <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
[attachmentid=21479]
Känner mig nöjd med den träffen <!--emo&:boxing:-->
<!--endemo--> <!--emo&;)-->
<!--endemo--> <!--emo&:boxing:-->
<!--endemo-->
måste dock erkänna att din träff i samma sekund ser ut som jag fått ett sugmärke på knät <!--emo&:blink2:-->
<!--endemo-->
kan bara hålla med resten att det var en kanondag <!--emo&:thumbup:-->
<!--endemo--> <!--emo&:thumbup:-->
<!--endemo-->
[attachmentid=21479]
Känner mig nöjd med den träffen <!--emo&:boxing:-->
måste dock erkänna att din träff i samma sekund ser ut som jag fått ett sugmärke på knät <!--emo&:blink2:-->
kan bara hålla med resten att det var en kanondag <!--emo&:thumbup:-->
Hpc 166
Sthlm divisionen
Sthlm divisionen
Fan att dagen har varit bra för er. Hoppades att det inte skulle vara kul så jag inte missade något. <!--emo&:P-->
<!--endemo-->
Ser ut att varit riktigt kul tyvärr... Önskar bara jag fått varit med och skjutit Kraft och Bergan <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
Ser ut att varit riktigt kul tyvärr... Önskar bara jag fått varit med och skjutit Kraft och Bergan <!--emo&:D-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
Jag måste ha använt muskler som jag inte trodde fanns tidigare i nacken. Kan knappt röra skiten! <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
Blåmärken på insidan av låret ser lite värre ut idag. Mycket blåare runt omkring samt att det börjat "rinna" nedåt.
Skoj var det iaf och nästa gång blir det inomhus!
Blåmärken på insidan av låret ser lite värre ut idag. Mycket blåare runt omkring samt att det börjat "rinna" nedåt.
Skoj var det iaf och nästa gång blir det inomhus!
Mathias Berg
# 1545
# 1545