Står här i kylan......
Hej. Nu är det knas. Ska hem från jobb. Kan inte vrida pm nycklen i tändningslåset. Det är inte rattlåset som krånglar. Känner hur det släpper. Men nycklen vägrar dra runt? Vad kan ha hänt?
edit: Sambon kom extra nyckel, funkade efter lite trixande. Så kom hem iallfall. Smörjt upp den med låsolja nu, så får hoppas det bara var det.
edit: Sambon kom extra nyckel, funkade efter lite trixande. Så kom hem iallfall. Smörjt upp den med låsolja nu, så får hoppas det bara var det.
Senast redigerad av rickie den 14 december 2009, 21:05, redigerad totalt 1 gånger.
Nya åket: Honda Civic 1,5 97:a
Old Hondos;
Honda Del Sol Esi
Honda Civic Type R
Honda Del Sol Esi
Old Hondos;
Honda Del Sol Esi
Honda Civic Type R
Honda Del Sol Esi
kan vara något bläck inne i låstet som blivit förslitet.. var så på min förra del sol iallafall! fick knacka på tänningslåset ett par ggr med nyckelen innan jag kunde vrida runt.. inte säkert det är samma för dig nu. men låter likt det problem jag hade!
Isak Tuvesson
Billinge
0733 650340
Crx ED9 -88 -Såld
Del Sol VTi -92 - Såld
Civic Type-R ep3 - Såld
kör: Civic eg5
Billinge
0733 650340
Crx ED9 -88 -Såld
Del Sol VTi -92 - Såld
Civic Type-R ep3 - Såld
kör: Civic eg5
ja, rattlåset är det inte, det är jag nästan säker på. Utan det är nog nått annat, typ ett bleck som isse skriver.. Men Men, det är ju iofs inte så enkelt att kolla. Får väl hoppas det inte blir värre.
Man kan byta tändninglås va+ Vad tror ni det ligger på?
Nya åket: Honda Civic 1,5 97:a
Old Hondos;
Honda Del Sol Esi
Honda Civic Type R
Honda Del Sol Esi
Old Hondos;
Honda Del Sol Esi
Honda Civic Type R
Honda Del Sol Esi
-
Honda Stockholm
- Bil: CRV
- Namn: Christer Rosenholtz
- Been thanked: 2 times
- Kontakt:
Mitt tips kom på besök har en olja som funkar kanon till lås.rickie skrev:ja, rattlåset är det inte, det är jag nästan säker på. Utan det är nog nått annat, typ ett bleck som isse skriver.. Men Men, det är ju iofs inte så enkelt att kolla. Får väl hoppas det inte blir värre.
Christer Rosenholtz
Rosenholtz Verkstad
Christer Rosenholtz Dagtid 08-310010 Panik 070-2841993