Avtagbart drag från helvete!!!
Sitter ett sånt där värdelöst avtagbart drag på min Accord. Tydligen har förra ägaren kört med det på hela tiden utan att göra något med det så nu sitter det fast!
Har sprutat in rostlösare överallt och knackat med släggan så jag kan trycka ner spaken. När den är nere så glappar det rejält men jag kan inte dra ut det. Har testat att vrida men jag törs inte knacka runt det med släggan innan jag vet om det ska vridas?
Har aldrig plockat av Hondas Drag så jag vet inte om det ska vridas eller dras rakt ut när spaken är nere.
Har sprutat in rostlösare överallt och knackat med släggan så jag kan trycka ner spaken. När den är nere så glappar det rejält men jag kan inte dra ut det. Har testat att vrida men jag törs inte knacka runt det med släggan innan jag vet om det ska vridas?
Har aldrig plockat av Hondas Drag så jag vet inte om det ska vridas eller dras rakt ut när spaken är nere.
Erik Rådström
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
Rostlösare har jag haft på i flera dagar och låtit stå innan jag började. Det har ju som sagt släppt så det glappar och låset är öppet men den vill inte komma av.
Vill som sagt inte få av den med våld utan att veta om den ska vridas eller inte för att lossna.
Vill som sagt inte få av den med våld utan att veta om den ska vridas eller inte för att lossna.
Erik Rådström
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
-
Johan Östensson
- Namn: Johan Ostensson
Säkert samma som jag har, spaken ska dras runt nästan 180 grader (inåt mot bilen) och sen vrider du draget 90 grader medsols och sen rakt ut.
-
M Scotte
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
Identifiera draget först. Är det ett honda org, thule, brink, boh, westfalia????
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Det är ett Honda Original. Fick av det nu tack vare Asse, det skulle vridas och sen rakt ut.
Spaken kärvar som fan så det blir att ligga i rostlösare ett tag och sen smörja upp.
Spaken kärvar som fan så det blir att ligga i rostlösare ett tag och sen smörja upp.
Erik Rådström
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
Mejlade förra ägaren och kollade om han hade skyddet kvar som man har på när draget är borta men han trodde inte han hade fått något när han köpte den för de hade levererat bilen med kroken på.
Han har tydligen aldrig haft av det :S
Kollade bättre nu och det är inte alls Honda Original som jag trodde utan ett BOH.
Han har tydligen aldrig haft av det :S
Kollade bättre nu och det är inte alls Honda Original som jag trodde utan ett BOH.
Erik Rådström
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner