OBD2 uttag Aerodeck 1999
Dumfråga men sitter det någon vevaxelgivare på dessa civics?
I bland k an den va lite tjurig då den är varm att starta dvs att man får vrida nyckeln 2ggr innan den vill starta.
Men det uppkommer bara i bland, har för mig att då jag hade en bmw tidigare så bytte jag denna givare då den betedde sig på samma sätt.
Eller kan det va något annat fel?
I bland k an den va lite tjurig då den är varm att starta dvs att man får vrida nyckeln 2ggr innan den vill starta.
Men det uppkommer bara i bland, har för mig att då jag hade en bmw tidigare så bytte jag denna givare då den betedde sig på samma sätt.
Eller kan det va något annat fel?
Ingen som har en aerodeck 1999 "typ" och kan säga exaxt vart det där obd2 uttaget sitter...
Jag vet inte om jag är blind men jag hittar inget på passagerarsidan och under ratten ser jag inget om det inte sitter gömt bakom något...
Kanske någon har en bild
Jag vet inte om jag är blind men jag hittar inget på passagerarsidan och under ratten ser jag inget om det inte sitter gömt bakom något...
Kanske någon har en bild
-
M Scotte
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
Har du reg.nr på din bil, det kanske inte är en årsmodellsspec -99?
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)