Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Vatten på mattan?
- Glyran
- Bil: Honda EJ6
- Namn: Carl-Philip Glyré
Hej!
Har märkt att när jag tvättar min bil på en sådan station så kommer de alltid lite vatten på passagerar mattan.
Var vel för att man har sånt tryck på vattnet, men nu när jag kom ut till bilen idag och skulle iväg låg där en stor pöl på mattan av bara regnet ( inte gjort innan)
Så nu är de lite akut. Var kommer de ifrån?
Om de hjälper så lyckas de på något sätt komma in löv i fläktsystemet och ut i bilen, fattas de kupéfilter?
Bild:

De är en Honda del sol - 1997
Har märkt att när jag tvättar min bil på en sådan station så kommer de alltid lite vatten på passagerar mattan.
Var vel för att man har sånt tryck på vattnet, men nu när jag kom ut till bilen idag och skulle iväg låg där en stor pöl på mattan av bara regnet ( inte gjort innan)
Så nu är de lite akut. Var kommer de ifrån?
Om de hjälper så lyckas de på något sätt komma in löv i fläktsystemet och ut i bilen, fattas de kupéfilter?
Bild:

De är en Honda del sol - 1997
Honda EJ6 - Vtec
Vad vore världen utan Honda
- turbobulten
- Bil: EP3
- Namn: Sebastian "Basse" Forssman
- Has thanked: 3 times
Jag vet att några andra haft samma problem på just passargerarsidan.
Det skulle tydligen vara löv som satt igen någon avrinningskanal eller liknande.
Det skulle tydligen vara löv som satt igen någon avrinningskanal eller liknande.
Civic Type R Rotrex - 04
CR-V Lifestyle - 15
Accord Tourer Type S - 08 Såld
Eg LSi 93 - Såld
----
http://www.garaget.org/?car=320962" onclick="window.open(this.href);return false; <- Garaget
viewtopic.php?f=29&t=69677" onclick="window.open(this.href);return false; <- Hondaklubben projekttråd
CR-V Lifestyle - 15
Accord Tourer Type S - 08 Såld
Eg LSi 93 - Såld
----
http://www.garaget.org/?car=320962" onclick="window.open(this.href);return false; <- Garaget
viewtopic.php?f=29&t=69677" onclick="window.open(this.href);return false; <- Hondaklubben projekttråd
- Glyran
- Bil: Honda EJ6
- Namn: Carl-Philip Glyré
De är inte alls omöjligt! La just märke till när jag köpte den att där var massa gamla lövturbobulten skrev:Jag vet att några andra haft samma problem på just passargerarsidan.
Ska ta och kolla igenom detta ordentligt
Tack för tipset
Jasså, kan de samlas så mycket skit där med. De ska jag göra. Återkommer med resultat snarast, TackSam1r skrev:Spola rent innanför hö framskärm.samlas massa skit där.ev lossa innerskärm hö fram och spola rent.
Honda EJ6 - Vtec