invidia catback till CRX
-
Featherweight
- Bil: Toyota Corona 1970 (sorry)
- Namn: Fredrik Jonsson
<a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... OTORS:1123" target="_blank">http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... RS:1123</a>
såg detta på ebay.. är väl lite misstänksamt billigt? och dessutom är väl inte det där ett N1? går inte N1 rakt ut efter bakaxeln? vad tror ni? har fått ett bra pris på systemet+frakt och blivit erbjuden nerskrivning av värdet på kartongen. Priset är det bästa jag sett för en invidia, men frågan är ju om det är äkta vara? ska man vara misstänksam?
/fredde
såg detta på ebay.. är väl lite misstänksamt billigt? och dessutom är väl inte det där ett N1? går inte N1 rakt ut efter bakaxeln? vad tror ni? har fått ett bra pris på systemet+frakt och blivit erbjuden nerskrivning av värdet på kartongen. Priset är det bästa jag sett för en invidia, men frågan är ju om det är äkta vara? ska man vara misstänksam?
/fredde
Toyota Corona HT Mark II 1970
Prelude VTI -97 (såld)
Civic EJ9 -97 (såld)
CRX VT B18c6 -91 (skrotad)
Honda Civic Lsi -93 (såld)
Nissan Micra -87 (såld)
Prelude VTI -97 (såld)
Civic EJ9 -97 (såld)
Nissan Micra -87 (såld)
fattar inte varför folk är så rädda om saker är äkta eller fejk. Handlar man via Paypal ingår en försäkring att man får pengarna tillbaka och varan e fejk. Men då ska man såklart kunna bevisa att varan e fejk oxå.
[u][b]Niclas Pettersson Borås[/b][/u]
[b]<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Integra DC5 Type<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->-<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b] <!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]TILL SALU!!!![/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
[b]<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Integra DC5 Type<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->-<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b] <!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]TILL SALU!!!![/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
Jo det där är ett N1.Featherweight skrev:<a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... OTORS:1123" target="_blank">http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... RS:1123</a>
/fredde
Vilket pris har du fått då?
Är det för billigt kan man ju börja undra.
Kanske är begagnat?
[b]Ramin Rouzi
Borås[/b]
Borås[/b]
Det är ju just det som kanske är krångligt, att bevisa att den är fake eller att få pengarna tillbaka.Featherweight skrev:<a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... OTORS:1123" target="_blank">http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... RS:1123</a>
/fredde
Vad har du fått för pris om man får fråga
Jo det är ett N1 system.
[b]Ramin Rouzi
Borås[/b]
Borås[/b]
-
Featherweight
även om denna försäkring finns är det en jävligt jobbig sak att grejja med paypal osv. i sådana ärenden.. och precis som du säger, man ska kunna bevisa att det är fejk..
Prelude VTI -97 (såld)
Civic EJ9 -97 (såld)
Nissan Micra -87 (såld)
Prelude VTI -97 (såld)
Civic EJ9 -97 (såld)
Nissan Micra -87 (såld)
jo de va mer att folk har tjatat om grejer vart fejk från ebay de senaste osv..
Köpa grejer på Ebay är lite riskabelt. Men köpa av powersellers och folk med bra betyg minskar riskerna ganska bra. Sen är nånting för billigt för att va sant är de ofta för bra för att va sant oxå.
Köpa grejer på Ebay är lite riskabelt. Men köpa av powersellers och folk med bra betyg minskar riskerna ganska bra. Sen är nånting för billigt för att va sant är de ofta för bra för att va sant oxå.
[u][b]Niclas Pettersson Borås[/b][/u]
-
Featherweight
okej, ne jag har handlat en hel del på ebay, bland annat ett tenrai-system tidigare.. men då förväntade jag mig inte så mycket med tanke på priset (ca 70).. dock var det överraskande bra.. har egentligen bara bra att säga om ebay..
för billigt för att vara sant tycker jag nog inte att det är.. cirka 4000 får jag det för hem till bredlådan..
men en sak undrar jag, stämmer mitt påstående att det inte är ett N1-system på bilden?
för billigt för att vara sant tycker jag nog inte att det är.. cirka 4000 får jag det för hem till bredlådan..
men en sak undrar jag, stämmer mitt påstående att det inte är ett N1-system på bilden?
Prelude VTI -97 (såld)
Civic EJ9 -97 (såld)
Nissan Micra -87 (såld)
Prelude VTI -97 (såld)
Civic EJ9 -97 (såld)
Nissan Micra -87 (såld)
-
Featherweight
vet inte riktigt.. men har för mig att det finns ett som heter invidia n1 och då ska pipan gå ut på "fel" sida där bak.. alltså rakt ut efter bakaxeln.. det där på bilden går snett efter bakaxeln och ut snett på "rätt" sida och ser exakt ut som det som AKR kallar för gt300.. flir bara lite förvirrad..
Prelude VTI -97 (såld)
Civic EJ9 -97 (såld)
Nissan Micra -87 (såld)
Prelude VTI -97 (såld)
Civic EJ9 -97 (såld)
Nissan Micra -87 (såld)
- insigma
- Bil: FK2R 2016
- Namn: FredrikLidmark
jag har haft ett skunk2 likadant (tillverkat av invidia) det gick ut på "rätt sida" dock vet jag att invidia själva gjort system som går ut på fel. du får la fråga?
Civic FK2 Type-R -2016 #2616
Tidigare: ED9 -88, -89, EG2 -93, EU8 -03, FK2 -06
Tidigare: ED9 -88, -89, EG2 -93, EU8 -03, FK2 -06
-
Featherweight
Hello,
Yes invidia used to call this exhaust the GT series, now they just call it N1. The one you get would be the same as the one in the picture.
detta var svaret jag fick.. låter lite märkligt.. men men.. någon verkar ha köpt just detta system och lämnat bra betyg så..
menar du att skunk2 är samma som invidia? är inte skunk2 billigare?
Yes invidia used to call this exhaust the GT series, now they just call it N1. The one you get would be the same as the one in the picture.
detta var svaret jag fick.. låter lite märkligt.. men men.. någon verkar ha köpt just detta system och lämnat bra betyg så..
menar du att skunk2 är samma som invidia? är inte skunk2 billigare?
Prelude VTI -97 (såld)
Civic EJ9 -97 (såld)
Nissan Micra -87 (såld)
Prelude VTI -97 (såld)
Civic EJ9 -97 (såld)
Nissan Micra -87 (såld)
-
Featherweight
står condition NEW så det är nog ingen fara.. kan ju vara något som reflekteras i polerade ytan..
edit: förresten welen eller någon annan som kan, om de skriver ett lägre värde på förpackningen, vad kan det få för negativa konsikvenser?
edit: förresten welen eller någon annan som kan, om de skriver ett lägre värde på förpackningen, vad kan det få för negativa konsikvenser?
Senast redigerad av Featherweight den 7 januari 2008, 17:33, redigerad totalt 1 gånger.
Prelude VTI -97 (såld)
Civic EJ9 -97 (såld)
Nissan Micra -87 (såld)
Prelude VTI -97 (såld)
Civic EJ9 -97 (såld)
Nissan Micra -87 (såld)