Sportavgassystem civic?

Frågor om motor, drivlina, fälgar, däck etc. ställer du här
Topplocket

Letar efter nytt system då det gamla har gått av, simons slutdämpare ligger på ca 2500, men nu undrar jag vart mer jag kan hitta en slutdämpare till en HB 92a gärna billigare? japsedämpare får bli den sista utvägen... suck! (söker alltså bara slutburken)
Henrik Andersson

www.truckmechanic.zoomin.se
sk8micke
Bil: prelude bb6
Namn: Micke svensson
Been thanked: 1 time

kan omöjligt kosta så mycket me simons byggde ett eget till min eg av simons delar för ca 1200kr me 2st dämpare! en simons dämpare kan du får för 300kr typ.annars finns biltema;)
Kör: Prelude bb6 stance/track/vip style

www.garaget.org/sk8micke

kört: typ dom flesta hondor 87-02 :lol:
Topplocket

sk8micke skrev:kan omöjligt kosta så mycket me simons byggde ett eget till min eg av simons delar för ca 1200kr me 2st dämpare! en simons dämpare kan du får för 300kr typ.annars finns biltema;)
1200:-??? ja men kikar jag på deras hemsida efter en slutburk som passar civicens originalsystem så ligger den på ca 2500:- hos återförsäljarna? vart har du då köpt din burk?
Henrik Andersson

sk8micke
Bil: prelude bb6
Namn: Micke svensson
Been thanked: 1 time

ok trodde du bara ville ha själva burken.men ska du som passar på org så köp på mekonomen eller biltema!ja byggde mitt sj.dvs svetsa å kapa
Kör: Prelude bb6 stance/track/vip style

www.garaget.org/sk8micke

kört: typ dom flesta hondor 87-02 :lol:
Topplocket

sk8micke skrev:ok trodde du bara ville ha själva burken.men ska du som passar på org så köp på mekonomen eller biltema!ja byggde mitt sj.dvs svetsa å kapa
Nu e de ju så att det e tjejen som kör, och nästan aldrig jag, o hon vill ju tvunget att det ska brumma o låta högt, o på mekonomen o biltema finns bara original burk eller japse, och japse e liite i värsta laget tycker jag, plus att monteringen e lite jobbigare! Men om de e nån som vet exakt vilka rör, skarvar o upphängningar som behövs hade jag uppskattat lite info! :)
Henrik Andersson

Skriv svar