Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Bankörningen
anderstorp (scandinavian raceway) är den ända bana ja har kört på, å ja tycker det va en rolig bana.
den ser ganska tråkig ut men när man väl körde så fick den tummen upp utav mig. långa snabba kurvor som är väl doserade.
ville testa andra banor men hade ikke nåt körkort under "ban-säsongen".
nån skrev att de e lite gnäll runt a-torps bana. svaret är ja!!!
de finns lite folk runt banan (den ligger i utkanten av a-torp) som klagar så fort man släpper en fjärt från banan. kanske inte riktigt så illa men nästan.
de e en gubbe som klagar hela tiden, å han skruvar själv mä bilar hela dagarna.
alla boende runt banan som klagade fick en liten slant av smokey (banans grundare) när de skulle köras, klart man e tyst då!!! men när han gick bort så konstigt nog så började klagandet komma mer å mer. å ändå så har banan "bott" där längre än va dom har gjort.
vi hade ingen db-gräns när vi körde mä klubben, men ja tror den ligger på 95. vi fick lite dispans.
ja tycker banan e kanon, men eftersom ja inte kan säga nåt om nån annan bana så säger ja bara: "en bra/rolig bana"
hoppas att HPC kommer hit!!!
//tobbe
den ser ganska tråkig ut men när man väl körde så fick den tummen upp utav mig. långa snabba kurvor som är väl doserade.
ville testa andra banor men hade ikke nåt körkort under "ban-säsongen".
nån skrev att de e lite gnäll runt a-torps bana. svaret är ja!!!
de finns lite folk runt banan (den ligger i utkanten av a-torp) som klagar så fort man släpper en fjärt från banan. kanske inte riktigt så illa men nästan.
de e en gubbe som klagar hela tiden, å han skruvar själv mä bilar hela dagarna.
alla boende runt banan som klagade fick en liten slant av smokey (banans grundare) när de skulle köras, klart man e tyst då!!! men när han gick bort så konstigt nog så började klagandet komma mer å mer. å ändå så har banan "bott" där längre än va dom har gjort.
vi hade ingen db-gräns när vi körde mä klubben, men ja tror den ligger på 95. vi fick lite dispans.
ja tycker banan e kanon, men eftersom ja inte kan säga nåt om nån annan bana så säger ja bara: "en bra/rolig bana"
hoppas att HPC kommer hit!!!
//tobbe
JAG SAKNAR MIN HONDA!!!!!!!!!
I'll be back..... som han sa! :D
I'll be back..... som han sa! :D
- Steffo

- Bil: Pilot EX-L 2016
- Namn: Stefan Blixt
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 10 times
Mittsveriebanan är ju hyggligt nära och bra för oss som bor i Stockholm också. Det kan inte vara mycket mer än 30 mil dit. Jämfört med Skåne iallafall!
Jag åker supergärna upp till Sundsvall och kör en kombinerad HPC-fest och bankörning (i omvänd ordning förhoppningsvis)
. Men det måste ju stämma så man inte är bortrest förstås!
Jag åker supergärna upp till Sundsvall och kör en kombinerad HPC-fest och bankörning (i omvänd ordning förhoppningsvis)
Stockholm
Honda Pilot EX-L AWD 2016
- Jonny

- Namn: Jonny Lakemountain
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 1 time
Va det inte så att en avkliven HPC-president skulle tackas av den helgen som Mittsverigekörningen va?
Å precis, lägg den i lite bättre tid så ska ni se att det kommer lite mer folk.
Å precis, lägg den i lite bättre tid så ska ni se att det kommer lite mer folk.
Honda Civic Type R -15
När vi pratar om banor så verkar det inte gå så bra för Sturup Raceway...
<a href="http://www.business.dk/article/20080711 ... 707110028/" target="_blank">http://www.business.dk/article/20080711 ... 110028/</a>
<a href="http://www.business.dk/article/20080711 ... 707110028/" target="_blank">http://www.business.dk/article/20080711 ... 110028/</a>
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Kör:
-
NeMoo
- Bil: Civic ek3
- Namn: Robert Rodinsson
Jag vet inte hur det funkar nuförtiden men förr fick alla regioner lite stålar av budgeten att röra sig med för lokala arrangemang.
Kosntaden för att hyra mittsverige verkar ju rätt låg, 10-15 000? så det borde kunna gå att täckas av den regionala årspotten (om den nu är kvar) Om inte annat så tycker jag att vi, klubben kan subventionera med den kostnaden (om potten nu inte längre finns). (subventionera pga att de betalande medlemmarna i norr faktiskt bidrar till att alla andra banträffar blir möjliga genom sina medlemsavgifter)
*På villkoren att några i norra regionen roddar arrangemanget och kanske bjuder in andra klubbar, och utvalda fordon från vissa communities tex compello etc.. De avgifter som de inbjudna betalar lägges till hpcnorr-potten och hjälper till att betala fler arrangemang i regionen.
Det gäller nu för norr att regionsansvarige tar tag i ett par villiga medlemmar som ställer upp och håller i det om nu styrelsen går med på att subventionera EN banträff för alla betalande medlemmar i "norr-om-stockholms-gänget"....
åsikter om förslaget?
Kosntaden för att hyra mittsverige verkar ju rätt låg, 10-15 000? så det borde kunna gå att täckas av den regionala årspotten (om den nu är kvar) Om inte annat så tycker jag att vi, klubben kan subventionera med den kostnaden (om potten nu inte längre finns). (subventionera pga att de betalande medlemmarna i norr faktiskt bidrar till att alla andra banträffar blir möjliga genom sina medlemsavgifter)
*På villkoren att några i norra regionen roddar arrangemanget och kanske bjuder in andra klubbar, och utvalda fordon från vissa communities tex compello etc.. De avgifter som de inbjudna betalar lägges till hpcnorr-potten och hjälper till att betala fler arrangemang i regionen.
Det gäller nu för norr att regionsansvarige tar tag i ett par villiga medlemmar som ställer upp och håller i det om nu styrelsen går med på att subventionera EN banträff för alla betalande medlemmar i "norr-om-stockholms-gänget"....
åsikter om förslaget?
Nuvarande bilar:
Civic Ek3 -96 Oldskool...
Luder BB6 -98 händer inte så mycket..
Civic Ep2 -04 Går snålare men skramlar mer
Civic FK2 -10 wa wa wee wa wa
Gamla bilar;
Accord -00 *såld*
Civic Ek3.5 -96 Dumt att sälja
Civic ED7 -89 Boyakasha
Gamla bilar;
Accord -00 *såld*
Civic ED7 -89 Boyakasha
Robin bra förslag, som sagt så kostar banan inte speciellt mycket att hyra.
Sen kan man alltid annonsera på rejsa om man vill fylla upp med några platser, där har du trogna "rejser" som är villiga att betala 500 kr om inte mer.
Sen kan man alltid annonsera på rejsa om man vill fylla upp med några platser, där har du trogna "rejser" som är villiga att betala 500 kr om inte mer.
NU: CTR Turbo
Bmw m3 3,2
Lancer Evo 2
Impreza sti 2003
Dc2 K20/k24
Crx Vt b18c Mfl..
Mvh Junior Shahin
Bmw m3 3,2
Lancer Evo 2
Impreza sti 2003
Dc2 K20/k24
Crx Vt b18c Mfl..
Mvh Junior Shahin
-
Jay-c
- Bil: Civic EJ9 -96
- Namn: Johannes Carlsson
frågan som då återstår är väl om vi har något/några regionombud för norr som kan annordna..? för såvitt jag vet har det inte hänt ett dugg sedan 2005 i norra regionen
kör:
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan
Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..
201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan
Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..
201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
-
NeMoo
- Bil: Civic ek3
- Namn: Robert Rodinsson
Tex du kan ju hjälpa till... luleå står det visst att du är ifrån 
Nuvarande bilar:
Gamla bilar;
Accord -00 *såld*
Civic ED7 -89 Boyakasha
Gamla bilar;
Accord -00 *såld*
Civic ED7 -89 Boyakasha
-
Mooseman
- Bil: Civic K20
- Namn: Erik Petersson
Nu så tar vi det lilla lugna. Jag skall försöka svara på alla frågor som ställts här i tråden.
Banorna som är klara för nästa år mellan samarbetsklubbarna i skrivande stund är mantorp, knutstorp och gelleråsen. Sturup kommer vi inte hyra nästa år, den kommer att ersättas av antingen kinnekulle eller anderstorp. Det är lite dödläge om vilken träff det blir bland samarbetsklubbarna. På dessa träffarna så kommer det bli organiserade utställningar av en extern aktör, där våra bilar kommer att kunna delta. Detta är inte helt i hamn ännu, men det ser lovande ut.
Vi har beslutat att göra en satsning på Elmia till 2009, förutsatt att vi får en monterplats. Jag har även lagt in förbehåll om att vi måste få någon form av ekonomisk backning från Honda om vi skall delta för att övriga verksamheten inte skall påverkas alltför mycket. Även detta ser lovande ut på samtliga punkter i skrivande stund.
Att hyra anderstorp har vi diskuterat i två år nu, men det närmaste som har kommit till stånd är att Istvan och boråsgänget hyrde en kväll förra året. Det är absolut inte uteslutet med Anderstorp, men det är dyrt och kraven där är värre än på andra banor gällande ljud, något vi har problem med bland våra medlemmars bilar. Lösningar som att bjuda in rejsa o s v diskuteras, men inget är i hamn ännu.
Att hyra Sviestad som egen träff har jag och Istvan pratat om inför 2009, men det är inte spikat. Istvan jobbar på detaljerna där.
Gotland Ring har diskuterats bland samarbetsklubbarna, men vi har valt att inte fokusera på träffar där på grund av att vi i nuläget inte ens har full beläggning på alla de träffar vi har på fastlandet. Dock hade jag gärna sett att vi i klubben ordnar en weekend med boende, grill(fest) och körning på allmänhetens körning på GR. De har ju öppet de flesta helgdagar under juni-juli-augusti. Inget är dock spikat här heller ännu.
Mittsverigebanan har faktiskt inte kommit upp till diskussion inför 2009, mest på grund av hur det gick sist. Träffen nämndes redan på årsmötet och var inbokad redan i juli månad. Sedan uppstod stora problem då Haz vägrade ha något att göra med genomförandet av träffen efter han kom hem från Hawaii två veckor innan träffen, något som han tidigare lovat mig att han skulle ro i hamn. Istvan hade bokat en utomlandsresa i tron att så var fallet och jag hade inte för avsikt att åka pga jobb och priset för att ta sig dit och hem. Så med mindre än två veckor till träff så satt jag och Istvan på pottkanten. Alltihop löste sig till slut trots allt och vi hade en kanondag på banan vi få som dök upp.
Allt strul på forumet kort innan träffen är den enda godtagbara anledningen till att folk inte kom på träffen i min mening, dock så borde det inte ha påverkat nämnvärt när träffen varit känd så länge. Det var en helt underbar dag på banan med sol hela dagen efter kl 10 så vädret köper jag inte som så stor faktor som alla vill få det till, man får alltid räkna med att det kan bli lite dåligt väder. På träffen kom totalt 14 bilar vill jag minnas, varav 6-7 stycken var från vår klubb. Resten stod rejsa och fordklubben för. Med detta som bakgrund finns i dagsläget ingen plan på en träff där inför 2009. Det är inte rimligt att begära att man ska åka 170 mil för att arrangera en träff bara för att man råkar sitta i ledningen, och ingen har visat intresse för att rodda träffen norrifrån heller, trots att frågan t o m ställts. Om detta ändrar på sig så kan nog vi i ledningen också ändra oss angående en träff norröver under 2009.
Superstage har vi anordnat i tre år nu, och vi har haft massor med trevliga tillställningar där. Det har varit lite blandad kompott på vilka som deltagit men borås, kalmar och södervidinge är klart överrepresenterade om man tittar på deltagarlistorna. Varför det är så måste ju bero på att ni andra inte vill köra, för det har inte varit någon rusning för att anmäla sig till körningarna varken i fjol eller i år. Till nästa år så kommer vi nog att dra ner på en träff på SS från tre till två eftersom intresset varit lite mindre i år. Körningarna på SS finansieras till 50% av klubben och 50% av de deltagande och alla har samma möjligheter att anmäla sig. SS har dessutom ett avsevärt PR-värde för klubben. Vi har varit publicerade i bilsport vid flera tillfällen tack vare vår SS-kompetens. Exempel som jag kommer på så här på rak arm är när HPC körde klubbkörning, SS-finalen 2007 där tre hondor var med och SS-finalen 2008 där jag deltog. Dessutom har Scotte haft ett reportage i bilsport tack vare sina fina prestationer på SS och jag kommer få ett liknande reportage i vinter. Det är med andra ord 2/3 dagars körningar på "bana" för medlemmarna för 8000/12000:- plus massor med publicitet. Det är en mycket lättmotiverad utgiftspost.
Banorna som är klara för nästa år mellan samarbetsklubbarna i skrivande stund är mantorp, knutstorp och gelleråsen. Sturup kommer vi inte hyra nästa år, den kommer att ersättas av antingen kinnekulle eller anderstorp. Det är lite dödläge om vilken träff det blir bland samarbetsklubbarna. På dessa träffarna så kommer det bli organiserade utställningar av en extern aktör, där våra bilar kommer att kunna delta. Detta är inte helt i hamn ännu, men det ser lovande ut.
Vi har beslutat att göra en satsning på Elmia till 2009, förutsatt att vi får en monterplats. Jag har även lagt in förbehåll om att vi måste få någon form av ekonomisk backning från Honda om vi skall delta för att övriga verksamheten inte skall påverkas alltför mycket. Även detta ser lovande ut på samtliga punkter i skrivande stund.
Att hyra anderstorp har vi diskuterat i två år nu, men det närmaste som har kommit till stånd är att Istvan och boråsgänget hyrde en kväll förra året. Det är absolut inte uteslutet med Anderstorp, men det är dyrt och kraven där är värre än på andra banor gällande ljud, något vi har problem med bland våra medlemmars bilar. Lösningar som att bjuda in rejsa o s v diskuteras, men inget är i hamn ännu.
Att hyra Sviestad som egen träff har jag och Istvan pratat om inför 2009, men det är inte spikat. Istvan jobbar på detaljerna där.
Gotland Ring har diskuterats bland samarbetsklubbarna, men vi har valt att inte fokusera på träffar där på grund av att vi i nuläget inte ens har full beläggning på alla de träffar vi har på fastlandet. Dock hade jag gärna sett att vi i klubben ordnar en weekend med boende, grill(fest) och körning på allmänhetens körning på GR. De har ju öppet de flesta helgdagar under juni-juli-augusti. Inget är dock spikat här heller ännu.
Mittsverigebanan har faktiskt inte kommit upp till diskussion inför 2009, mest på grund av hur det gick sist. Träffen nämndes redan på årsmötet och var inbokad redan i juli månad. Sedan uppstod stora problem då Haz vägrade ha något att göra med genomförandet av träffen efter han kom hem från Hawaii två veckor innan träffen, något som han tidigare lovat mig att han skulle ro i hamn. Istvan hade bokat en utomlandsresa i tron att så var fallet och jag hade inte för avsikt att åka pga jobb och priset för att ta sig dit och hem. Så med mindre än två veckor till träff så satt jag och Istvan på pottkanten. Alltihop löste sig till slut trots allt och vi hade en kanondag på banan vi få som dök upp.
Allt strul på forumet kort innan träffen är den enda godtagbara anledningen till att folk inte kom på träffen i min mening, dock så borde det inte ha påverkat nämnvärt när träffen varit känd så länge. Det var en helt underbar dag på banan med sol hela dagen efter kl 10 så vädret köper jag inte som så stor faktor som alla vill få det till, man får alltid räkna med att det kan bli lite dåligt väder. På träffen kom totalt 14 bilar vill jag minnas, varav 6-7 stycken var från vår klubb. Resten stod rejsa och fordklubben för. Med detta som bakgrund finns i dagsläget ingen plan på en träff där inför 2009. Det är inte rimligt att begära att man ska åka 170 mil för att arrangera en träff bara för att man råkar sitta i ledningen, och ingen har visat intresse för att rodda träffen norrifrån heller, trots att frågan t o m ställts. Om detta ändrar på sig så kan nog vi i ledningen också ändra oss angående en träff norröver under 2009.
Superstage har vi anordnat i tre år nu, och vi har haft massor med trevliga tillställningar där. Det har varit lite blandad kompott på vilka som deltagit men borås, kalmar och södervidinge är klart överrepresenterade om man tittar på deltagarlistorna. Varför det är så måste ju bero på att ni andra inte vill köra, för det har inte varit någon rusning för att anmäla sig till körningarna varken i fjol eller i år. Till nästa år så kommer vi nog att dra ner på en träff på SS från tre till två eftersom intresset varit lite mindre i år. Körningarna på SS finansieras till 50% av klubben och 50% av de deltagande och alla har samma möjligheter att anmäla sig. SS har dessutom ett avsevärt PR-värde för klubben. Vi har varit publicerade i bilsport vid flera tillfällen tack vare vår SS-kompetens. Exempel som jag kommer på så här på rak arm är när HPC körde klubbkörning, SS-finalen 2007 där tre hondor var med och SS-finalen 2008 där jag deltog. Dessutom har Scotte haft ett reportage i bilsport tack vare sina fina prestationer på SS och jag kommer få ett liknande reportage i vinter. Det är med andra ord 2/3 dagars körningar på "bana" för medlemmarna för 8000/12000:- plus massor med publicitet. Det är en mycket lättmotiverad utgiftspost.
Senast redigerad av Mooseman den 31 oktober 2008, 12:22, redigerad totalt 1 gånger.
Team Kalmar
Massa text men jag quotar det som var mest intressant och som jag personligen ser som något man skall vara nöjd med som medlem.Mooseman skrev:Det är inte rimligt att begära att man ska åka 170 mil för att arrangera en träff bara för att man råkar sitta i ledningen, och ingen har visat intresse för att rodda träffen norrifrån heller, trots att frågan t o m ställts. Om detta ändrar på sig så kan nog vi i ledningen också ändra oss angående en träff norröver under 2009.
Här är det alltså inte helt nej, det är inte stängd dörr som det har verkat fram till nu utan om någon lokalt kan dra igång och rodda så finns alltså möjligheten att få klubben att sponsra en träff på mittsverigebanan.
Mycket bra skriver Mooseman och än en gång visar du varför det var rätt man som blev ordförande. :thumbup:
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Kör:
- Steffo

- Bil: Pilot EX-L 2016
- Namn: Stefan Blixt
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 10 times
Min åsikt gällande Mittsverigebanan är att någre som bor i krokarna arrangerar tillställningen med allt vad det innebär och att klubben sticker till med en slant för banhyra (om pengar för detta finns). Jag tycker inte att det är mer än rätt att folk norrifrån ska kunna köra på en bana närmre dem åtminstonde en gång. Dock så tycker jag samtidigt inte att det är ett rimligt krav att HPC's ledning måste anårdna detta eftersom de två banträffsansvariga bor så långt ifrån.
I mina ögon är det simpelt:
1, Om pengar finns i klubben för att helt eller delvis stå för banhyran, så är det väl bara att köra. Om inte så bör det avsättas för nästa år, för det är inte rättvist att HPC norr ska sponsra alla banträffar söderöver.
2, Arrangemanget sköts till 100% av er som bor uppåt i landet.
I mina ögon är det simpelt:
1, Om pengar finns i klubben för att helt eller delvis stå för banhyran, så är det väl bara att köra. Om inte så bör det avsättas för nästa år, för det är inte rättvist att HPC norr ska sponsra alla banträffar söderöver.
2, Arrangemanget sköts till 100% av er som bor uppåt i landet.
Stockholm
- Mordiiax
- Bil: Civic -15
- Namn: Johan Mähler
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 30 times
- Kontakt:
Då jag tänkte styra upp en minst en bandag med Compello.se så prioriterar jag det tyvärr. Men det ena utesluter ju inte det andra. Då vi har en blyg liten kassa så skulle kanske HPC kunna stå med halva summan och Compello halva sen så delar vi på kanske 25-30 platser under en hel lördag.
Så omöjligt tycker jag inte det ska vara
Så omöjligt tycker jag inte det ska vara
Honda Civic Tourer -15
Tidigare Honda: Civicar, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
HPC IRC CREW
vad e det för klubb som vi har tappat?Istvan skrev:Som jag sagt innan, 1:a maj blir svårt, pga tradition, avstånden osv. Inget som vi kan ändra till nästa år iaf.
Anderstorp kostar drygt 50k för en heldag, och tyvärr har inte klubben de pengarna över till nästa år om jag räknar rätt, vi tappar bla en klubb ur sammarbetspartnerna, mot vad vi hade i år, så det blir dyrare per klubb.
Vi skall även försöka fixa med Elmia osv, som faktiskt kostar rätt mkt..
Banhyrorna går ju upp för varje år tyvärr, så vi får se lite va de kommer att hamna på också!
Jag spånar efter en billigare bana som vi ev. kan ha som en extra träff nästa år, men tyvärr är A-torp lite för dyr.
Ev. om man bjuder med rejsa folk osv, så kan man ordna det. Men intresset för A-torp rent generellt hela förra året var rätt dåligt bland ban entusiasterna.. Brukar alltid va få A-torp träffar, och när de väl är så brukar de va massa bilar..
Men de 3ggr jag va där förra året så va det väldigt lite bilar, fastän det va bra väder.
Men jag har redan lite lätt försökt föreslo A-torp som en bana, och ska gå in hårdare för det nu i slutet.
Jag personligen tycker vi kan byta ut sturup på A-torp, då Sturup kostar lika mkt i hyra som A-torp.
Jag ska snacka runt lite om detta, så återkommer jag med mer info.
Enda hindret jag ser, är att de är VÄLDIGT noggrant med hur högljudda bilarna är på A-torp, jag tror helt ärligt att 70% av Honda bilarna åker dit på bullernivån. Vi har alldeles för högljudda bilar, min gamla CTR blev uppmätt till 104dB flera varv på raken, vid olika punkter. Vet att original Porsche 997 GT3or har de med svartflaggat.
Grejjen är den också att det kommer dit folk som jobbar där som mäter ljudnivån också, så vi måste göra som vi blir tillsagda..
MVH
István
Goran ghafor
CTR 05 såld
CTR 05 såld
Nissan 200:a klubben.
http://www.fotoi.se
klart vi ska köra anderstorp fast då får vi ha hänsyn till våra bilar inte många som lär klara buller nivån inte min i alla fall tror jag:P
jag gillar den iden om att man fixar en sån weekand på Gotland.. hade varit skit coolt..
i alla fall ser framemot 2009...
en helt annan sak.. såg att någon rabblade upp lite olika honda gäng som södervinge, borås gänget mm...
vi är ju en del som brukar åka från halmstad och köra.. vi borde oxo skaffa ett sånt fränt namn:P hahaha
jag gillar den iden om att man fixar en sån weekand på Gotland.. hade varit skit coolt..
i alla fall ser framemot 2009...
en helt annan sak.. såg att någon rabblade upp lite olika honda gäng som södervinge, borås gänget mm...
vi är ju en del som brukar åka från halmstad och köra.. vi borde oxo skaffa ett sånt fränt namn:P hahaha
Yll Ramadani
- Mordiiax
- Kontakt:
<a href="http://allehanda.se/start/harnosand/1.395264" target="_blank">http://allehanda.se/start/harnosand/1.395264</a>
Får se hur det blir med körning på Mittsverigebanan nu. Glansdagarna kan vara över
Får se hur det blir med körning på Mittsverigebanan nu. Glansdagarna kan vara över
Honda Civic Tourer -15
HPC IRC CREW
HPC IRC CREW
-
Jimmy
- Bil: Civic EG
- Namn: Jimmy Eriksson
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
kanon, kompis det går bra nu
istvan: har vi förlorat 200 klubben i år eller från nästa år?
istvan: har vi förlorat 200 klubben i år eller från nästa år?
www.JJizzle.com = Styggaste bloggen
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
Jimmy, ja hmm, det blir från nästa år om vi ska vara petiga 
Alltså från 2009 kommer vi inte ha de som sammarbetspartners längre.
MVH
Alltså från 2009 kommer vi inte ha de som sammarbetspartners längre.
MVH
http://www.fotoi.se
- Fixxe

- Bil: Suzuki/Toyota
- Namn: Fredrik Heijel
- Has thanked: 64 times
- Been thanked: 93 times
dom får väl flytta på stcc då helt enkelt.
Fredrik Heijel | 0702 - 986 355 | Fixxe Engineering AB
Toyota RAV4 Gazoo Racing -24
Suzuki Swift Sport -14
Speaking without thinking, is like shooting without aiming
Toyota RAV4 Gazoo Racing -24
Suzuki Swift Sport -14
Speaking without thinking, is like shooting without aiming
-
Mooseman
- Bil: Civic K20
- Namn: Erik Petersson
Ja, löftet från HPC om delad bankörning utgick i mångt och mycket från att banhyran var så pass billig som den var. Vi får omvärdera det beslutet när klara besked finns på hur mycket det kommer att kosta. 25k är inte speciellt aktuellt så här spontant, men vi ska inte slå igen dörren förrän vi har mer kött på benen.Mordiiax skrev:<a href="http://allehanda.se/start/harnosand/1.395264" target="_blank">http://allehanda.se/start/harnosand/1.395264</a>
Team Kalmar
- Mordiiax
- Kontakt:
Det har jag full förståelse för, det är inte riktigt inräknat i våran budget heller. Men som sagt, får se vad dom faktiska siffrorna blir lite längre framåt i tiden vad som går att göra.
Honda Civic Tourer -15
HPC IRC CREW
HPC IRC CREW