Varför låses trådar?

För Topics som ej är motorrelaterade
hondapower
Been thanked: 3 times

<!--QuoteBegin-Dani+26 Mar 2005, 22:37:09--><div class='quotetop'>QUOTE(Dani 4 26 Mar 2005, 22:37:09)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Du ska inte behöva svara för andra för andra har inte ett jävla skit med att göra din tråd, tyvärr fattar inte folk det.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=118255"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
jag tänker inte svar på vad andra tycker och tänker om vadf som stod eller hände med den tråden.

det är min sak och moderatornas,inte andras.

nej att en del inte förstår VARFÖR den försvan kan ja förstå om dom inte läst den,men dock så är folk endå nyfikna av sig över anledningen m,mm,mm,m,m..

men men,ja anser iaf att den tråden nu mera är ett avslutat kapitel.

mvh//
JF.

<!--QuoteBegin-gnagis+26 Mar 2005, 20:21:56--><div class='quotetop'>QUOTE(gnagis 4 26 Mar 2005, 20:21:56)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->som jag skrev i en annan topic... har ni tipps och ideer på hur forumet ska skötas på ett bra sätt och enligt reglerna så tveka inte att skicka ett PM till någon av oss moderatorer... om inte ni har tipps och ideer så anser jag att det heller inte är befogat att klaga och klanka?

ang låsning av trådarna och radering så är det inte alltid man hinner med att skriva varför då det inte går att klicka "ta bort och skicka pm varför" utan man måste göra allt manuellt i så fall... men vi jobbar på en lösning och hoppas snart komma med en bra  [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=118201"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

vore bra om man dick svar på PM oxå...
Krister

Det jag ställer mig otroligt frågande till är hur trådar TAS BORT. Inte att det låses eller så utan att de försvinner... det är för mig samma sak som att sopa saker under mattan.
Skriver man något på forumet så skall man kunna stå för det.

Dani, att ingen annan har med en tråd som någon skapat att göra är ju så fel det kan bli.... så fort den lagts ut på forumet så har ALLA med den att göra då det blivit en offentligt synpunkt (det är det här som många missar).

Well, i mina ögon har klubben förvandlats från ett skönt ställe på nätet med ett gäng härliga träffar till ett jävla dagis. Tyvärr så missar man kontakten med ett gäng härliga människor men jag väljer att dra mig ur klubben helt nu. Ni får leva i er rosafluffiga värld där alla skall pussas o kramas så håller jag mig till min värld där de flesta insett att världen inte fungerar så!
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"

Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Användarvisningsbild
Dani
Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
Namn: Daniel Gabriel
Has thanked: 7 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Hur har folk med det att göra när han specifikt skrev att det är OK att ta bort den??? Och nu syftar jag på Hondapowers tråd och inte allmänt. Den hade verkligen inget här att göra....så tyvärr i detta fallet har du fel fel fel.
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
Clabbe
Bil: RD9
Namn: Клабе Бюрстром
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Ska tillägga att jag aldrig har bett nån att ta bort "min" tråd som skapade panik.
Visste inte om att den hade tagits bort heller förrens det nämndes i Ledningsforumet.
Благодаря мутра!
civicjonte

Herregud asså. Tycker att folk ska vara tacksamma för att hpc forumet finns överhuvudtaget.... Det finns ju bättre saker att klaga på i sitt eget liv än några bagateller om hur moderatorerna sköter forumet. Om man läser reglerna på forumet o skriver ett topic efter reglerna så tror inte jag att dom blir borttagna/låsta. Har jag fel eller?

MvH/Jonte
Jonas karlsson
andno

<!--QuoteBegin-civicjonte+29 Mar 2005, 00:07:06--><div class='quotetop'>QUOTE(civicjonte 4 29 Mar 2005, 00:07:06)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Herregud asså. Tycker att folk ska vara tacksamma för att hpc forumet finns överhuvudtaget.... Det finns ju bättre saker att klaga på i sitt eget liv än några bagateller om hur moderatorerna sköter forumet. Om man läser reglerna på forumet o skriver ett topic efter reglerna så tror inte jag att dom blir borttagna/låsta. Har jag fel eller?

MvH/Jonte
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=119049"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
ja
ANDERS NORDSTRÖM, LUND #653
HONDA GOLD WING GL 1500 SE 1998

Såld:
HONDA PRELUDE 2.3 4WS 1992 (snyft)
civicjonte

<!--QuoteBegin-andno+28 Mar 2005, 23:09:05--><div class='quotetop'>QUOTE(andno 4 28 Mar 2005, 23:09:05)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-civicjonte+29 Mar 2005, 00:07:06--><div class='quotetop'>QUOTE(civicjonte 4 29 Mar 2005, 00:07:06)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Herregud asså. Tycker att folk ska vara tacksamma för att hpc forumet finns överhuvudtaget.... Det finns ju bättre saker att klaga på i sitt eget liv än några bagateller om hur moderatorerna sköter forumet. Om man läser reglerna på forumet o skriver ett topic efter reglerna så tror inte jag att dom blir borttagna/låsta. Har jag fel eller?

MvH/Jonte
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=119049"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
ja
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=119052"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

För det första så kan du skriva vad det va du svarade "ja" på... o för det andra så kan du ju motivera det lite. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... #>/hmm.gif[/img]
Jonas karlsson
Användarvisningsbild
benci
Been thanked: 6 times

Kanske dags att låsa den här tråden, eller plocka bort den. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /wacko.gif[/img]
Mvh Benci_Hovanyi
esset
Namn: Johan Strömqvist
Kontakt:

Bättre låta folk vädra vad dem tkr Benci. Så vi har nått att utgå ifrån när beslut ska fattas.
// Johan Strömqvist
ÖSK/Linköping
Krister

Precis, varför skall allt låsas och tas bort, är väl fan bättre om folk får säga vad de tycker istället.

Kör:
andno

<!--QuoteBegin-andno+29 Mar 2005, 00:09:05--><div class='quotetop'>QUOTE(andno 4 29 Mar 2005, 00:09:05)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-civicjonte+29 Mar 2005, 00:07:06--><div class='quotetop'>QUOTE(civicjonte 4 29 Mar 2005, 00:07:06)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Herregud asså. Tycker att folk ska vara tacksamma för att hpc forumet finns överhuvudtaget.... Det finns ju bättre saker att klaga på i sitt eget liv än några bagateller om hur moderatorerna sköter forumet. Om man läser reglerna på forumet o skriver ett topic efter reglerna så tror inte jag att dom blir borttagna/låsta. Har jag fel eller?

MvH/Jonte
ja
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=119052"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Om du läser hela denna tråd så finner du några ex men där finns många fler än så.

Såld:
andno

Om en tråd låses så tycker jag att det kan framgå som sista post varför detta görs samt att den som startade tråden får ett PM om det samma.

Om en tråd tages bort så tycker jag att rubriken ska vara kvar med en enda post i om varför så har skett samt ett PM till den som startade tråden. I detta fall kan även en bestraffning utfärdas om så är nödvändigt!

Om det endast är en eller flera poster i en tråd som tages bort så kan denna/dessa ersättas med en om varför detta gjordes.

Ändringar skall ej få göras av moderator om det kan ses att denna person har fördel av ändringen eller att det är i egen sak! Alltså inget jobb i sin egen tråd, detta ska denna person be någon av de andra moderator att beakta.

Dessa är mina idéer till hur det ska fungera.

Såld:
Krister

Håller för ovanlighetens skull med Andno här...!

Kör:
G4il1
Namn: Nicklas Lövebrant

Tycker också att det låter som vettiga idéer.
"Det är ljudet, sången från motorn, som är den stora njutningen"
Skriv svar