Nu är det slut!
- nenilsson
- Bil: Civic VT
- Namn: Emil Nilsson
...Nu har jag gjort det sista skolarbetet på ett bra tag! <!--emo&:wohow:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wohow.gif[/img]<!--endemo-->
Om två timmar sätts betygen och på lördag tar man studenten!
Sen ska det jobbas i några år....
Är så pissigt trött på skolan... <!--emo&:whip:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/whip.gif[/img]<!--endemo-->
Ville bara dela med mig lite, antar att vi är fler som tar studenten...
Om två timmar sätts betygen och på lördag tar man studenten!
Sen ska det jobbas i några år....
Är så pissigt trött på skolan... <!--emo&:whip:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/whip.gif[/img]<!--endemo-->
Ville bara dela med mig lite, antar att vi är fler som tar studenten...
Emil Nilsson
Sthlm
Civic VT
Sthlm
Civic VT
-
EcciBaka
- Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
- Namn: Alexander Rothberg
- Kontakt:
instämmer med stiivn hehe
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
------------------------
-
Freddy
- Namn: Freddy Bigun
jag saknar skolan! umgänget sammanhållningen minnen och vännerna... dammit det var tider det
Freddy Bigün
Honda civic 98 EK3 1.5 vtec-e powa :) *brukis*
Honda Crx Turbo 91 D16Z5 *projekt*
Honda Civic 89 D16A6 brukisen *rost hög**skrot*
Honda Civic 89 D16A6 ner plockad *skrot*
Honda Crx 88 D16A6 skall strax plockas ner *skrot*
Honda Civic 89 D15B2 skall repareras och säljas *reparerad**såld*
Ford sierra 87 R.I.P
Honda civic 98 EK3 1.5 vtec-e powa :) *brukis*
Honda Crx Turbo 91 D16Z5 *projekt*
Honda Civic 89 D16A6 brukisen *rost hög**skrot*
Honda Civic 89 D16A6 ner plockad *skrot*
Honda Crx 88 D16A6 skall strax plockas ner *skrot*
Honda Civic 89 D15B2 skall repareras och säljas *reparerad**såld*
Ford sierra 87 R.I.P
<!--QuoteBegin-Freddy+5 Jun 2006, 11:10:17--><div class='quotetop'>QUOTE(Freddy 4 5 Jun 2006, 11:10:17)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->jag saknar skolan! umgänget sammanhållningen minnen och vännerna... dammit det var tider det
[right][snapback]294084[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
jag oxå!
riktigt roligt tyckte jag d va, visst sög me o göra massa prov o ha arbeten o sånt, men va riktigt roligt o snacka me alla o sånt.
nu e man seg o går till sitt jobb o degar varje dag..
ta vara på dina sista dar i skolan!
fan vill oxo ta studenten igen!
<!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]294084[/snapback][/right]
jag oxå!
riktigt roligt tyckte jag d va, visst sög me o göra massa prov o ha arbeten o sånt, men va riktigt roligt o snacka me alla o sånt.
nu e man seg o går till sitt jobb o degar varje dag..
ta vara på dina sista dar i skolan!
fan vill oxo ta studenten igen!
<!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
Michael Grönberg
Helsingborg
R32 Gtr -94 2011 ska det gå fort
skylift r32 gtr -90 10,97 212km/h 2008
Helsingborg
R32 Gtr -94 2011 ska det gå fort
skylift r32 gtr -90 10,97 212km/h 2008
mina läxor är också klara festandet har börjat !!!
Elvis
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
Samma här! Är klar med allt, bara glider runt, fint e de <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo--> Klart man kommer sakna de lite men jag e så desperat eftar att äntligen börja tjäna lite pengar!!! Så jag ser fram imot att börja jobba heltid faktiskt...
Accord Type-s -07
Prelude vti -98
KTM 990 SMR -10
KTM 450 EXC -15
Prelude vti -98
KTM 990 SMR -10
KTM 450 EXC -15
Sista läxprovet gjordes i fredags och på denna fredagen är det studentdags! Så jävla skönt, jag kommer inte sakna något, eftersom vår klass sög, alla hatade alla, lärana var idioter och jag skulle kunna spränga skolan, så jag komemr inte längta tillbaka <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
<span style='color:red'>[b]Sanja Arenhill[/b]</span>
haha så grym <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Elvis
<!--QuoteBegin-stiivN+5 Jun 2006, 08:56:42--><div class='quotetop'>QUOTE(stiivN 4 5 Jun 2006, 08:56:42)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Hehe här är det tvärtom. Är pisstrött på mitt jobb. Ska bli skönt att plugga <!--emo&:P-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/tongue.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]294032[/snapback][/right]
<!--emo&:stupid:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/stupid.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]294032[/snapback][/right]
<!--emo&:stupid:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/stupid.gif[/img]<!--endemo-->
Delsol(sommar) och Accord(vinter) -Åkersberga
Rickard Johansson
Rickard Johansson
själv lever man i en blandning av dem båda "raserna" man stött på här. dvs... Dem unga pigga barnen som tar studenten och hatar skolan över allt annat, och Dem gamla stofilerna som sitter på sitt jobb o säger "hahaha! Kommer du ihåg dem gamla goda tiderna när vi satte häftstift på lärarens stol?! HAHAHA".
Jag längtar någorlunda tillbaka till plugget faktiskt, men jag vill inte ha något med mina gamla skolor att göra, samt jag vill ha samma inkomst som jag har nu! <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> Men man söker ju in till högskola iaf! <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> Får väl se vad som händer till nästa vårtermin om man kommer in eller inte...
Jag längtar någorlunda tillbaka till plugget faktiskt, men jag vill inte ha något med mina gamla skolor att göra, samt jag vill ha samma inkomst som jag har nu! <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> Men man söker ju in till högskola iaf! <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> Får väl se vad som händer till nästa vårtermin om man kommer in eller inte...
[b]Björn Bekkouche[/b][i], Stockholm #1251[/i]
[i]Kör:[/i]
- [b]Honda VT750 <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Black Widow<!--colorc--></span><!--/colorc--> -02[/b]
- [b]Ford Focus Flexifuel -08[/b]
[i]Tidigare fordon:[/i]
- Suzuki GS500E -81
- VW Polo -93
- Toyota Starlet -88
- VW Polo -92
- VW Golf GL MK1 -83
- VW Golf GTi 2,0L MK1 -84
- Nissan Micra K10 -88 [i](R.I.P.)[/i]
- Honda [b]CRX[/b] SOHC 1,6i -88
- Peugeot 206 XR -99
- Opel Kadett 1.6 -87
[i]Kör:[/i]
- [b]Honda VT750 <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Black Widow<!--colorc--></span><!--/colorc--> -02[/b]
- [b]Ford Focus Flexifuel -08[/b]
[i]Tidigare fordon:[/i]
- Suzuki GS500E -81
- VW Polo -93
- Toyota Starlet -88
- VW Polo -92
- VW Golf GL MK1 -83
- VW Golf GTi 2,0L MK1 -84
- Nissan Micra K10 -88 [i](R.I.P.)[/i]
- Honda [b]CRX[/b] SOHC 1,6i -88
- Peugeot 206 XR -99
- Opel Kadett 1.6 -87
-
Mattias
- Bil: Optima
- Namn: M Silverglantz
- Kontakt:
Jag längtar inte tillbaka till plugget men det ska bli kul att plugga lite ändå, den här ggn är det ju frivilligt och nånting jag är intresserad av så det borde gå bra <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Dessutom bara tre månader i taget och på distans <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Dessutom bara tre månader i taget och på distans <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Civic Type R -04, Civic S -83, Civic -99, Accord Type R -00, 3xCivic VTi -92, Del Sol -92, Prelude -90, Integra Type R -98, 2xCRX VT -90/91, CRX -88
-
sommarhydda
låter som nåra kommer å ha baksmälla modell deluxe <!--emo&:wohow:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wohow.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:wohow:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wohow.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:wohow:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wohow.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->
"We are each of us angels with only one wing and we can only fly embraceing eachother"
"The 7P"
Proper
Prior
Planing
Prevents
Piss
Poor
Preformence.
// Björn "Sommarhydda" Wollarz
"The 7P"
Proper
Prior
Planing
Prevents
Piss
Poor
Preformence.
// Björn "Sommarhydda" Wollarz
värre än va de va för mig föhoppningsvis <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Elvis
En tenta på onsdag och två på fredag, sen är första året på högskola avklarat. Bara 3-4 år kvar <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Grattis till alla som tar studenten!
Grattis till alla som tar studenten!
Philip Vilhelmsson
Accord -94
Accord -94
Weeii blir studenten för mig me...på freda <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> så grymt underbart! hatar skolan!
hmm va tänkt o åka fint cab men hehe vart inte av juh <!--emo&:crybaby:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/crybaby.gif[/img]<!--endemo-->
får bli en saab9-3 kombi från 2006..visst snygga me men en cab hade ju vart skojigare <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
grattis till alla som tar studenten i år!
hmm va tänkt o åka fint cab men hehe vart inte av juh <!--emo&:crybaby:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/crybaby.gif[/img]<!--endemo-->
får bli en saab9-3 kombi från 2006..visst snygga me men en cab hade ju vart skojigare <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
grattis till alla som tar studenten i år!
Svetlana Oussova
Uddevallabo nuförtiden!
Körkort tagen 25/8-05
Kör för tillfället en volvo 850 från 97
Uddevallabo nuförtiden!
Körkort tagen 25/8-05
Kör för tillfället en volvo 850 från 97
-
EcciBaka
- Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
- Namn: Alexander Rothberg
- Kontakt:
har lämnat in min ansökan som är bindande nu :S kommer jag in så är det bara att snällt betala 50 papp och börja plugga hehe varesej jag vill eller inte <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo--> ska bli aaaskul.
------------------------
------------------------
------------------------
tog studenten i fredags, önskar mer än allt att jag bara gick i tvåan ;P gillade skolan, lr inte skolan med man trivdes iaf. Så just nu väntar sommarloooooooooov ;D här ska det banne mej inte jobbas på ett tag!
xp
xp
<!--coloro:black--><span style="color:black"><!--/coloro-->-----------------------
Andree Wall (Sthlm)
Honda CRX-90 Dohc *SOLD*
Honda CRX-91 VTEC *SOLD*
Honda Civic Type R-04 *For Sale*
Medlem# 1261 // -----------------------<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Andree Wall (Sthlm)
Honda CRX-90 Dohc *SOLD*
Honda CRX-91 VTEC *SOLD*
Honda Civic Type R-04 *For Sale*
Medlem# 1261 // -----------------------<!--colorc--></span><!--/colorc-->