Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Har ni blivit illa skadade nån gång?
-
EcciBaka
- Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
- Namn: Alexander Rothberg
- Kontakt:
stumpen: en snubbe på mitt gym har också bara en hand, kan säga att han slår hårt med "stumpen" jössesnamma.
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
vurpat med cross resulterade i samtliga längsgående ben i vänsterfoten utom det till lilltån var knäckta, spricka i hälen efter ha missat att trappen var ett steg längre när jag var liten, klippt mig med sax i pungen, kört över tummen med symaskin, fick sprätta upp och plocka ut en bit av nålen. skulle sätta upp en affisch med knappnålar, knappen går sönder och nålen sitter rätt igenom båda tummarna. skurit upp handleden av ren klantighet så man såg diverse saker (djupt mao).
Annars har jag klarat mig bra, simmat ur en hopknöcklad bil oskadd, annars bara stukningar.
Edit: överslag med motarden vart ett rejält skadat självförtroende
Annars har jag klarat mig bra, simmat ur en hopknöcklad bil oskadd, annars bara stukningar.
Edit: överslag med motarden vart ett rejält skadat självförtroende
Senast redigerad av Decson den 13 november 2006, 17:00, redigerad totalt 1 gånger.
David Ericson
Honda Accord Type-R -00
Volvo 740 Turbo -90 leksak
Honda Accord Type-R -00
Volvo 740 Turbo -90 leksak
-
bakos
- Bil: Honda Prelude 2.3 -92 4ws
- Namn: David Bakos
har haft ganska tur, bara brutet nyckelben, bruten arm och spricka i revbenet,
annars så är det ju en massa, ärr efter när man var liten och skulle tälja på varje pinne man såg, har även ett fint ärr rätt över näsbenet mellan ögonen, sprang in i kanten ett plåt-tak, missade ögat med några millimeter.
sen en massa rejält stukade fötter och handleder efter man åkte inlines och skateboard. knäna funkar inte riktigt bra heller.
men det är väl mer regel än undantag om man håller på med någon sport, tack o lov har man slutat med sånt nu <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
annars så är det ju en massa, ärr efter när man var liten och skulle tälja på varje pinne man såg, har även ett fint ärr rätt över näsbenet mellan ögonen, sprang in i kanten ett plåt-tak, missade ögat med några millimeter.
sen en massa rejält stukade fötter och handleder efter man åkte inlines och skateboard. knäna funkar inte riktigt bra heller.
men det är väl mer regel än undantag om man håller på med någon sport, tack o lov har man slutat med sånt nu <!--emo&:D-->
Prelude -92 4ws svart
Prelude -92 röd
Prelude -92 röd
-
Ejan
- Bil: Ford Fiesta 2010
- Namn: Erik Leander
knäskada som inte läker och hål i en lunga är det väl det allvarligaste jag har hunnit med..hoppas det stannar där också
------------------------------------------
1999 Honda Integra Type R - 208bhp - SÅLD
Kör numera Ford Fiesta ST´05
1999 Honda Integra Type R - 208bhp - SÅLD
Kör numera Ford Fiesta ST´05
slog skallen i stentrappen som ung men inga mén va ja vet <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
va med i en snowboardtävling o laddade såklart för o vinna men blev istället en fin flygtur med en axel ur led <!--emo&:)-->
<!--endemo--> Nu har jag klarat mig utan skador på ett tag *peppar peppar* juss ja, en grej som va lite kul dock ingen skada direkt, men när jag va liten skulle jag måla våran skateramp med grönfärg och råka hålla capen åt fel håll. Förvandlades till hulken i ansiktet för en stund...
va med i en snowboardtävling o laddade såklart för o vinna men blev istället en fin flygtur med en axel ur led <!--emo&:)-->
// Claes Rosén <a href='http://www.claesrosen.com' target='_blank'>www.claesrosen.com</a>
- Fixxe

- Bil: Suzuki/Toyota
- Namn: Fredrik Heijel
- Has thanked: 64 times
- Been thanked: 93 times
hmm klarat mig ganska bra tycker jag sälv <!--emo&:P-->
<!--endemo-->
-87 3 bast gammal, trillar in i tven med ett glas i näven..
men. 3cm ärr i höger tumme...
-02 vurpade med moppe (allt på 2 hjul är moppe... 50 som 250cc <!--emo&:P-->
<!--endemo--> )
Hade bara t.shirt på överkorppen, högerarmen skrapade jag upp, men det brände igen med en gång med lite extra asfalt under huden..
Men: Ingen känsel i hårstårna på höger arm.. skit kul att tejpa och rycka, alla skriker, jag rör inte en min <!--emo&:biglaugh2:-->
<!--endemo-->
-04 spräckte svanskotan då en kompis inte ville fånga mig när jag skulle hoppa i hans famn.. landade på en 90 graders klinkers kant..
va nästan nykter... <!--emo&:omfg:-->
<!--endemo-->
Men: inga bestånde <!--emo&:P-->
<!--endemo--> kunde inte sitta på rumpan på en månad..
-06 spräckte de 2 nedersta revbenen.. chikenrace mot en gaffeltruck.. Jag gick, trucken körde.. truckar är hårda och tunga.
Men.. needå.. kunde inte ta djupa andetag på en vecka bara..
-06 skickade höger axel ur led, dock hoppade den i med en gång.. shit ont kan man säga...
känner mig ganska lyckosam...
En polare har dock haft lite mindre tur..
Knäckte båda sina knäskåler med egen muskelkraft, då han skulle skjuta ifrån på en matta (gymnast..) gipsad från midjan till fötterna i ett halvår..
Sen har han borrat lite i fingret med ett 40mm bottenborr, skadat lite rygg vid skidåkning, m.m
-87 3 bast gammal, trillar in i tven med ett glas i näven..
men. 3cm ärr i höger tumme...
-02 vurpade med moppe (allt på 2 hjul är moppe... 50 som 250cc <!--emo&:P-->
Hade bara t.shirt på överkorppen, högerarmen skrapade jag upp, men det brände igen med en gång med lite extra asfalt under huden..
Men: Ingen känsel i hårstårna på höger arm.. skit kul att tejpa och rycka, alla skriker, jag rör inte en min <!--emo&:biglaugh2:-->
-04 spräckte svanskotan då en kompis inte ville fånga mig när jag skulle hoppa i hans famn.. landade på en 90 graders klinkers kant..
va nästan nykter... <!--emo&:omfg:-->
Men: inga bestånde <!--emo&:P-->
-06 spräckte de 2 nedersta revbenen.. chikenrace mot en gaffeltruck.. Jag gick, trucken körde.. truckar är hårda och tunga.
Men.. needå.. kunde inte ta djupa andetag på en vecka bara..
-06 skickade höger axel ur led, dock hoppade den i med en gång.. shit ont kan man säga...
känner mig ganska lyckosam...
En polare har dock haft lite mindre tur..
Knäckte båda sina knäskåler med egen muskelkraft, då han skulle skjuta ifrån på en matta (gymnast..) gipsad från midjan till fötterna i ett halvår..
Sen har han borrat lite i fingret med ett 40mm bottenborr, skadat lite rygg vid skidåkning, m.m
Senast redigerad av Fixxe den 13 november 2006, 18:20, redigerad totalt 1 gånger.
Fredrik Heijel | 0702 - 986 355 | Fixxe Engineering AB
Toyota RAV4 Gazoo Racing -24
Suzuki Swift Sport -14
Speaking without thinking, is like shooting without aiming
Toyota RAV4 Gazoo Racing -24
Suzuki Swift Sport -14
Speaking without thinking, is like shooting without aiming
-
stumpen
- Bil: Prelude -92a
- Namn: Fredrik Björkman
<!--QuoteBegin-EcciBaka+13 Nov 2006, 16:54:24--><div class='quotetop'>QUOTE(EcciBaka 4 13 Nov 2006, 16:54:24)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->stumpen: en snubbe på mitt gym har också bara en hand, kan säga att han slår hårt med "stumpen" jössesnamma.
[right][snapback]348081[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
<!--emo&:D-->
<!--endemo-->
jo den e ju ganske effektiv kan man ju säga!
inge knogar o skit som kan ta skada o bara ben bakom huden! <!--emo&:whistling:-->
<!--endemo-->
[right][snapback]348081[/snapback][/right]
<!--emo&:D-->
jo den e ju ganske effektiv kan man ju säga!
inge knogar o skit som kan ta skada o bara ben bakom huden! <!--emo&:whistling:-->
diverse skrapsår o stukningar o ärr.
men saker som är mer eller mindre permenta är bruten arm och 3 halvt utslagna tänder... även nosen har ju åkt på en del smällar den.
<!--emo&:hmm:-->
<!--endemo-->
men saker som är mer eller mindre permenta är bruten arm och 3 halvt utslagna tänder... även nosen har ju åkt på en del smällar den.
<!--emo&:hmm:-->
-=o=-
Antonio Barisic - Göteborg
kör: ""Honda Prelude 2.2vti - 1997""
körde:
Peugeot Mi16 - Integra type R - S40 T4 - Astra GSI - civic hb esi - s40 t5 Sport edition
-=o=-
Antonio Barisic - Göteborg
kör: ""Honda Prelude 2.2vti - 1997""
körde:
Peugeot Mi16 - Integra type R - S40 T4 - Astra GSI - civic hb esi - s40 t5 Sport edition
-=o=-
Ja skador verkar det ju aldrig ta slut på <!--emo&:whistling:-->
<!--endemo--> det är ju tur att många av skadorna inte blir för allvarliga bara...
jag har nog haft mycket tur hittils..bara blivit sparkad av en stor häst mitt på vänster lår så den stora muskeln gick av nästan(kunde inte springa normalt på 3månader, och inte gå normalt på 3 veckor <!--emo&:snurrig:-->
<!--endemo--> ) ...
sen har ja gått omkull med min häst när vi hoppade dike och landade på asfalten och skrapa upp mig lite och fick lårkaka o blåmärken och så....
stukat foten ganska illa en gång..landa helt snett på den när jag hoppa över en stock så den bara knakade högt! kunde knappt gå på 1 vecka!
ja lite sådär små skador har väl kommit upp men inge allvarligare än så <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
jag har nog haft mycket tur hittils..bara blivit sparkad av en stor häst mitt på vänster lår så den stora muskeln gick av nästan(kunde inte springa normalt på 3månader, och inte gå normalt på 3 veckor <!--emo&:snurrig:-->
sen har ja gått omkull med min häst när vi hoppade dike och landade på asfalten och skrapa upp mig lite och fick lårkaka o blåmärken och så....
stukat foten ganska illa en gång..landa helt snett på den när jag hoppa över en stock så den bara knakade högt! kunde knappt gå på 1 vecka!
ja lite sådär små skador har väl kommit upp men inge allvarligare än så <!--emo&:)-->
Svetlana Oussova
Uddevallabo nuförtiden!
Körkort tagen 25/8-05
Kör för tillfället en volvo 850 från 97
Uddevallabo nuförtiden!
Körkort tagen 25/8-05
Kör för tillfället en volvo 850 från 97
Vridid sönder ena knät i moppeolycka -94 <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
Lider av det än idag <!--emo&:thumbup:-->
<!--endemo-->
Lider av det än idag <!--emo&:thumbup:-->
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->Henrik Larsson -> Skövde<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<a href="http://www.garaget.org/?car=17264" target="_blank"><!--coloro:#48D1CC--><span style="color:#48D1CC"><!--/coloro-->WV Typ1<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:#FFFFFF--><span style="color:#FFFFFF"><!--/coloro-->Restolooker -62<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
<a href="http://www.garaget.org/?car=30187" target="_blank">CRX VT -91</a> *SÅLD*
<a href="http://www.garaget.org/?car=42665" target="_blank"><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Celica GT4 -88<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
<a href="http://www.garaget.org/?car=17264" target="_blank"><!--coloro:#48D1CC--><span style="color:#48D1CC"><!--/coloro-->WV Typ1<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:#FFFFFF--><span style="color:#FFFFFF"><!--/coloro-->Restolooker -62<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
<a href="http://www.garaget.org/?car=30187" target="_blank">CRX VT -91</a> *SÅLD*
<a href="http://www.garaget.org/?car=42665" target="_blank"><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Celica GT4 -88<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
jag nös precis så det började svida i näsan.
inga bestående men så vitt jag märkt.
mycket värre än den gången jag spöade två träd med en horisontal simhoppar-audi.
inga bestående men så vitt jag märkt.
mycket värre än den gången jag spöade två träd med en horisontal simhoppar-audi.
Honda FN2 CW -10
Honda FK2 -07 -INBYTT-
Honda EG6 -92 -SÅLD-
Honda EE8 -91 -STULEN-
Daniel Hölbling, Bålsta
Honda FK2 -07 -INBYTT-
Honda EG6 -92 -SÅLD-
Honda EE8 -91 -STULEN-
Daniel Hölbling, Bålsta
Som 1½-åring blev det brutet nyckelben, brutet ben, brännskador från varmt vatten och en tand genom läppen. Resulterade i föräldrar som inte vågade ta med mig till vårdcentralen för att dom var rädda att bli anmälda = Lina gick med brutet ben i en vecka innan jag fick gips... som iförsig gick sönder direkt.
13 år - ramlade från en häst och bröt armen, gick av uppe vid axeln. Tog ett tag att bygga upp musklerna igen.
18 år - krockade med bilen, skadade ryggen, fortfarande ont. Har inte fått den röntgad än..
20 år - voltar med bil, kunde inte titta åt sidan på en vecka och kunde inte stödja på höger arm på ca 2 månader (sjukhuset tyckte det var onödigt att röntga, jag verkade ju inte ha ont)
Annars har det varit lugnt. Senast gick jag iförsig emellan när hunden blev påhoppad av en amstaff.. Tack vare tjocka kläder (underbara vinter) så blev det bara lite bitmärke i armen och ett antal stora blåmärken på benen, en liten lårkaka som är kvar än. Min hund fick iallafall inte ett märke..
13 år - ramlade från en häst och bröt armen, gick av uppe vid axeln. Tog ett tag att bygga upp musklerna igen.
18 år - krockade med bilen, skadade ryggen, fortfarande ont. Har inte fått den röntgad än..
20 år - voltar med bil, kunde inte titta åt sidan på en vecka och kunde inte stödja på höger arm på ca 2 månader (sjukhuset tyckte det var onödigt att röntga, jag verkade ju inte ha ont)
Annars har det varit lugnt. Senast gick jag iförsig emellan när hunden blev påhoppad av en amstaff.. Tack vare tjocka kläder (underbara vinter) så blev det bara lite bitmärke i armen och ett antal stora blåmärken på benen, en liten lårkaka som är kvar än. Min hund fick iallafall inte ett märke..
Lina Axblom, Trollhättan
Honda Civic GL -91
Honda Civic GL -91
korsband,ledband,minisk, gick sönder efter en rejäl vurpa med cross, + visiret gick in i hakan =7 stygn
axelledsförskjutning(luxation i ac-leden) gjorde grymt ont kommer faktiskt inte riktigt ihåg hur det hände <!--emo&:D-->
<!--endemo--> mer än att det var på krogen tror det var en scenkant
+2st hjärnskakningar + vurpa med bmx för länge sedan = 5stygn i hakan
axelledsförskjutning(luxation i ac-leden) gjorde grymt ont kommer faktiskt inte riktigt ihåg hur det hände <!--emo&:D-->
+2st hjärnskakningar + vurpa med bmx för länge sedan = 5stygn i hakan
Martin Säverot
------------------
civic aerodeck
civic vt -91
subaru -03 wrx
prelude -97 2.2
prelude -93 2.3
+lite andra skitbilar
------------------
civic aerodeck
civic vt -91
subaru -03 wrx
prelude -97 2.2
prelude -93 2.3
+lite andra skitbilar
-
RoadRunner
- Namn: Johan Tullare
Värst vad den här tråden fylldes på snabbt <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
Jag brukar alltid klara mig... det är mest synd om min kompis (han på bilden till vänster)... han skadar sig heeela tiden... <!--emo&;)-->
<!--endemo-->
Jag brukar alltid klara mig... det är mest synd om min kompis (han på bilden till vänster)... han skadar sig heeela tiden... <!--emo&;)-->
Senast redigerad av RoadRunner den 14 november 2006, 13:50, redigerad totalt 1 gånger.
Civic Type R #19028
A E M | N e u s p e e d | B u d d y C l u b | S p o o n | D C S p o r t s | J ' s R a c i n g | R e c a r o | S p a r c o | I n g a l l s
A E M | N e u s p e e d | B u d d y C l u b | S p o o n | D C S p o r t s | J ' s R a c i n g | R e c a r o | S p a r c o | I n g a l l s
-
MagnusL
- Bil: Accord 99
- Namn: Magnus Lovgren
Hehe.. har en sjuk grej från när jag vi liiiiten.. Låg i barnvagnen och sov. En istapp lossnade från ett tak och skar igenom vagnens tyg och landade i mitt ansikte och bl.a i ögat. Fick åka till akuten och få blodet i ögat bortsuget. Klarade mig utan en skråma.. <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
2008 wrx sti
2008 wrx sti
När jag var liten (6år) klättrade jag i klätterställning som de flesta men det hade regnat och jag föll ett par meter och gränslade en balk... blev akuten och sy pungen lite.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
-
MagnusL
- Bil: Accord 99
- Namn: Magnus Lovgren
hEHE.. apråpå det.. Jag fick en skejt på pungen.. Skulle göra ollieflip men den ställde sig på högkant och jag landade på så att säga.. <!--emo&:)-->
<!--endemo--> Fick vara hemma från skolan (mellanstadiet) i en vecka.. <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
2008 wrx sti
2008 wrx sti
Var 7-8 bast och cyklade ner för en brant nerförs backe, fick en gren i framhjulet voltade överstyret och bromsade min framfart med hjälp av asfalten och mitt ansikte... Var inte vacker några veckor efteråt (inte för att det ändrat sig efter det heller <!--emo&:P-->
<!--endemo--> )
Per Björe-Dahl, Göteborg
"The concept of shoehorning a massive V8 into an extremely heavy bodyshell with the structural rigidity of a potato is to act as a catalyst for global warming."
"The concept of shoehorning a massive V8 into an extremely heavy bodyshell with the structural rigidity of a potato is to act as a catalyst for global warming."
Massor grejer..
Det som gjorde ondast var när jag badade och trampade på en rostigspan och flera senor i foten gick av.. Aldrig haft så ont i hela mitt liv innan än när det blev infekterat.. !
Opererat bort mina tumnaglar har jag också gjort! Kändes också lagom <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
Det som gjorde ondast var när jag badade och trampade på en rostigspan och flera senor i foten gick av.. Aldrig haft så ont i hela mitt liv innan än när det blev infekterat.. !
Opererat bort mina tumnaglar har jag också gjort! Kändes också lagom <!--emo&:)-->
[b]Adam Härder [/b]
S2000 -01
S2000 -01
slagit sönder en spegel
3 stygn på pekfingret å tre på långfingret.
misshandlad med ett baseball trä
3 frakturer på käken 2 frakturer på ok-benet, 2 hjärnblödningar varav en i tinningloben som va livshotande å en i bakskalllen som va lite mindre
rammlade genom ett glasbort å nyår å fick sy 15 styng i pannan
3 stygn på pekfingret å tre på långfingret.
misshandlad med ett baseball trä
3 frakturer på käken 2 frakturer på ok-benet, 2 hjärnblödningar varav en i tinningloben som va livshotande å en i bakskalllen som va lite mindre
rammlade genom ett glasbort å nyår å fick sy 15 styng i pannan
crx vtec TURBO!!
Anton Rönnkvist
Västerbotten Umeå
[b]Säljes insug, mm[/b] <a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=36562" target="_blank">http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=36562</a>
-----------------------------------------------------------------------
<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]Torque is only good when you're pulling shit.[/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
Anton Rönnkvist
Västerbotten Umeå
[b]Säljes insug, mm[/b] <a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=36562" target="_blank">http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=36562</a>
-----------------------------------------------------------------------
<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]Torque is only good when you're pulling shit.[/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
Hoppa i bigjump med snowboard i Idre, landade på huvet och fick hjärnskakning, vart medvetslös i ambulansen. Hade jag inte haft hjälm hade jag nog inte skrivit det här. <!--emo&:(-->
<!--endemo--> <!--emo&:unsure:-->
<!--endemo-->
076 799 25 11
ALIVE.SE
Bahnwaffe
ALIVE.SE
Bahnwaffe
-
Clabbe
- Bil: RD9
- Namn: Клабе Бюрстром
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
<!--QuoteBegin-MagnusL+14 Nov 2006, 15:38:06--><div class='quotetop'>QUOTE(MagnusL 4 14 Nov 2006, 15:38:06)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->hEHE.. apråpå det.. Jag fick en skejt på pungen.. Skulle göra ollieflip men den ställde sig på högkant och jag landade på så att säga.. <!--emo&:)-->
<!--endemo--> Fick vara hemma från skolan (mellanstadiet) i en vecka.. <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
[right][snapback]348349[/snapback][/right]
<!--emo&:))-->
<!--endemo--> Har fan suttit å garvat i en 5min nu...
Kan verkligen se ditt ansiktsutryck framför mig...
[right][snapback]348349[/snapback][/right]
<!--emo&:))-->
Kan verkligen se ditt ansiktsutryck framför mig...
Благодаря мутра!
-
Clabbe
- Bil: RD9
- Namn: Клабе Бюрстром
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Lite småolyckor från att man var 2år och fram tills idag..
Har en massa är i mitt ansikte efter cykelolycka på grus..
Men de allvarligaste so far är frontalkrock augusti 2003,
och påkörd bakifrån September 2005...
Har fortfarande men efter senaste olyckan i nacke och axlar och äter
tidvis smärtstillande....
Nu ska jag gå nästa rond med försäkringsbolaget...
Har en massa är i mitt ansikte efter cykelolycka på grus..
Men de allvarligaste so far är frontalkrock augusti 2003,
och påkörd bakifrån September 2005...
Har fortfarande men efter senaste olyckan i nacke och axlar och äter
tidvis smärtstillande....
Nu ska jag gå nästa rond med försäkringsbolaget...
Благодаря мутра!
-
TheFinnishFlash
<!--QuoteBegin-Decson+13 Nov 2006, 16:56:35--><div class='quotetop'>QUOTE(Decson 4 13 Nov 2006, 16:56:35)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--> klippt mig med sax i pungen,
[right][snapback]348082[/snapback][/right]
Får man fråga vad tänkte du på? Kastrera dej själv eller? <!--emo&:blink2:-->
<!--endemo-->
Niclas Bäckström
Tackar till mina sponsorer
Repaint.fi
Alpine.fi
ITPOWER.fi
Och så även min motiv lackare. johnny-design.com/
Gå gärna in och rösta på. <a href="http://www.garaget.org/?car=74007" target="_blank">http://www.garaget.org/?car=74007</a>
Tackar till mina sponsorer
Repaint.fi
Alpine.fi
ITPOWER.fi
Och så även min motiv lackare. johnny-design.com/
Gå gärna in och rösta på. <a href="http://www.garaget.org/?car=74007" target="_blank">http://www.garaget.org/?car=74007</a>
-
Zonic_boom
har en axelskada sen tre år tillbaka efter en olycka. får knappt ta ett jobb för det enligt läkare. sen ett antal avhoppningar av knäskålarna men inget allvarligt börjar vänja mig vid smärtan nu.
Sonny Nilsson
Honda Accord BC2 Edition
Honda Accord BC2 Edition
- smacke
- Bil: NSX
- Namn: MarcusMaehlum
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-TheFinnishFlash+15 Nov 2006, 15:12:23--><div class='quotetop'>QUOTE(TheFinnishFlash 4 15 Nov 2006, 15:12:23)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Decson+13 Nov 2006, 16:56:35--><div class='quotetop'>QUOTE(Decson 4 13 Nov 2006, 16:56:35)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--> klippt mig med sax i pungen,
<!--endemo-->
[right][snapback]348631[/snapback][/right]
vafan... har inte alla rakat pungen någongång ?? <!--emo&:whistling:-->
<!--endemo-->
SMacke #364
<!--QuoteBegin-smacke+15 Nov 2006, 15:36:07--><div class='quotetop'>QUOTE(smacke 4 15 Nov 2006, 15:36:07)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-TheFinnishFlash+15 Nov 2006, 15:12:23--><div class='quotetop'>QUOTE(TheFinnishFlash 4 15 Nov 2006, 15:12:23)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Decson+13 Nov 2006, 16:56:35--><div class='quotetop'>QUOTE(Decson 4 13 Nov 2006, 16:56:35)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--> klippt mig med sax i pungen,
<!--endemo-->
<!--endemo-->
[right][snapback]348637[/snapback][/right]
raka pungen med en sax? <!--emo&:P-->
<!--endemo--> emhrf