Tatuerare i Malmö.
Någon som har tips på en BRA tatuerare i Malmö. Har gjort min andra tatuering på Skinlab Tattoo för några år sen men han har så grymt lång vätetid nu att det pallar jag inte.
Alltid bättre att blir tipsad om någon än att bara gå till någon random.
Alltid bättre att blir tipsad om någon än att bara gå till någon random.
<span style='color:red'>[b]Sanja Arenhill[/b]</span>
-
PatrikGBG
- Bil: FN2/CW2
- Namn: Patrik Andersson
enligt vem?finns nog få människor som testat alla gaddare, o kan avgöra vem som e bäst!
däremot e han säkert jättebra
däremot e han säkert jättebra
Patrik Andersson #928
Accord -09 executive Premium White, Civic Type R -09 Milano Red och Accord -80 Bläääck metallic
Urgammal
Accord -09 executive Premium White, Civic Type R -09 Milano Red och Accord -80 Bläääck metallic
Urgammal
-
krollan
- Bil: del sol vti-t
- Namn: Kristofer Andersson
^^^^Enligt sveriges tatuerar skrå är max och johan(evil twins) bland sveriges fem bästa tatuerare inom olika områden(max blackworks och old school johan japanska),kan varmt rekomendera dem om du ska göra en ny tatuering dock vet jag att de har väntetid.
Kristofer Andersson
medlemnr. 557
Man ska ha testat allt utom folkdans och sin syster.
medlemnr. 557
Man ska ha testat allt utom folkdans och sin syster.
- smacke
- Bil: NSX
- Namn: MarcusMaehlum
- Kontakt:
<a href="http://www.eviltwinstattoo.se" target="_blank">www.eviltwinstattoo.se</a>
måste säga att de va en del riktigt snygga bilder på sidan..
fan, måste de visa Miami Inc hela tiden ?? man blir ju toksugen på å gadda sig igen.... :omfg:
måste säga att de va en del riktigt snygga bilder på sidan..
fan, måste de visa Miami Inc hela tiden ?? man blir ju toksugen på å gadda sig igen.... :omfg:
Senast redigerad av smacke den 23 februari 2008, 16:06, redigerad totalt 1 gånger.
SMacke #364
Hade kunnat gå till dom man känns som sagt inte lönt om dom har lika lång väntetid som min andra tatuerare. När jag frågade i januari hade han en tid juni. Jag är inte sån som kan gå och vänta så länge.. när jag väl bestämt mig vill jag göra den NU! 
Men jag får väl leta vidare..
Men jag får väl leta vidare..
<span style='color:red'>[b]Sanja Arenhill[/b]</span>