någon som har info om denna bil?
- Mordiiax
- Bil: Civic -15
- Namn: Johan Mähler
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 30 times
- Kontakt:
En polare kollade upp den förut men stannade redan vid Googling på bilfirman. Många dåliga åsikter om den.
Bilen har varit på annons väldigt länge för ett lågt pris så man kan ju misstänka att det finns saker att klanka ner på.
http://www.blocket.se/vasternorrland/Ho ... w=2&last=1
Denna tänkte jag spana in på fredag. Aningens dyrare men kan ju skriva här sen om dom är flexibla på priset och hur skicket är
Bilen har varit på annons väldigt länge för ett lågt pris så man kan ju misstänka att det finns saker att klanka ner på.
http://www.blocket.se/vasternorrland/Ho ... w=2&last=1
Denna tänkte jag spana in på fredag. Aningens dyrare men kan ju skriva här sen om dom är flexibla på priset och hur skicket är
Honda Civic Tourer -15
Tidigare Honda: Civicar, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
HPC IRC CREW
-
PatrikGBG
- Bil: FN2/CW2
- Namn: Patrik Andersson
Det var den jag tänkte på i första hand, när jag såg den gröna. Jag har missat den innan. Frågan är va som skulle kunna vara fel förutom slitage typ?! Firman skiter jag i vad folk säger om, om objektet är i ok skick. Vi får la se om ja ringer:-).. Peace
Patrik Andersson #928
Accord -09 executive Premium White, Civic Type R -09 Milano Red och Accord -80 Bläääck metallic
Urgammal
Accord -09 executive Premium White, Civic Type R -09 Milano Red och Accord -80 Bläääck metallic
Urgammal
-
Honda Stockholm
- Bil: CRV
- Namn: Christer Rosenholtz
- Been thanked: 2 times
- Kontakt:
K rem bytt av oss 20130312
Bil servad av första ägaren
Har nog fått en del törnar i livet
Men en Honda tål stryk
Bil servad av första ägaren
Har nog fått en del törnar i livet
Men en Honda tål stryk
Christer Rosenholtz Dagtid 08-310010 Panik 070-2841993
- Mordiiax
- Bil: Civic -15
- Namn: Johan Mähler
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 30 times
- Kontakt:
Spanade in den silvriga i Sundsvall idag. Däremot stod den inparkerad lite väl jäkligt så jag ska återkomma i morgon för att provköra den.
Spontant så var den apfräsch! Den hade vikbart flaklock, side steps, takräcke som extra utrustning. Den hade svartgrå inredning i stället för den mer vanliga grönbruna. Hel och fin inredning. Väldigt få stenskott och dom som fanns var bra ifyllda. Undersidan såg fräsch ut och såg inte så saltpåverkade ut.
Servad på Honda dom första åren, sedan på Exlucive Cars och dom sista gångerna på någon bilfirma i Hudiksvall, typ Bil Elektro eller något sådant har jag för mig.
Kamremmen byttes ~2013-02 ungefär på 13000 mil så den har gått 5000 mil dom sista 1,5 åren. Motorvärmare fanns. Stod på vinterdäck och verkade kanske inte helt nya men såg inte datumet på dom.
Frågade vad jag kunde få för CR-Vn och blev väl inte helt nöjd men ska köra den i morgon som sagt och sedan får jag se om han tar vad jag är beredd att ge mellan
Men är du intresserad så är det helt klart lugnt för mig 
Spontant så var den apfräsch! Den hade vikbart flaklock, side steps, takräcke som extra utrustning. Den hade svartgrå inredning i stället för den mer vanliga grönbruna. Hel och fin inredning. Väldigt få stenskott och dom som fanns var bra ifyllda. Undersidan såg fräsch ut och såg inte så saltpåverkade ut.
Servad på Honda dom första åren, sedan på Exlucive Cars och dom sista gångerna på någon bilfirma i Hudiksvall, typ Bil Elektro eller något sådant har jag för mig.
Kamremmen byttes ~2013-02 ungefär på 13000 mil så den har gått 5000 mil dom sista 1,5 åren. Motorvärmare fanns. Stod på vinterdäck och verkade kanske inte helt nya men såg inte datumet på dom.
Frågade vad jag kunde få för CR-Vn och blev väl inte helt nöjd men ska köra den i morgon som sagt och sedan får jag se om han tar vad jag är beredd att ge mellan
Honda Civic Tourer -15
HPC IRC CREW
HPC IRC CREW
-
PatrikGBG
- Bil: FN2/CW2
- Namn: Patrik Andersson
Jag är halvt intresserad , tycker de är för dyra för milen samt att ingen vill ha dom
har mailat på den gröna, men ej fått svar. Kan tänka mig den silvriga men de får bli billigarr. Precis som vi diskiterade ngn annanstans, om ingen köper bilen e den för dyr. Säljs den så är den korrekt prissat.
Patrik Andersson #928
Urgammal
Urgammal