SM GULD
<!--QuoteBegin-Richard+4 Oct 2006, 08:43:55--><div class='quotetop'>QUOTE(Richard @ 4 Oct 2006, 08:43:55)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->"Fan va kul att Stockholms enda, riktiga fotbollslag e med i allsvenskan nu igen."
Öhhh, om det är AIK du menar så är och förblir de alltid ett förortslag. <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
Oavsett vilket så är det kul att de är med i serien igen <!--emo&:thumbup:-->
<!--endemo-->
[right][snapback]334961[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Trist då har Stockholm tydligen inget riktigt FOTBOLLSLAG utan bara Lag!
Öhhh, om det är AIK du menar så är och förblir de alltid ett förortslag. <!--emo&:D-->
Oavsett vilket så är det kul att de är med i serien igen <!--emo&:thumbup:-->
[right][snapback]334961[/snapback][/right]
Trist då har Stockholm tydligen inget riktigt FOTBOLLSLAG utan bara Lag!
-
sommarhydda
Först å främst så är inte AIK ett stockholmslag då Solna är en egen kommun eller?
Elfsborg for tha gold <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
Elfsborg for tha gold <!--emo&:D-->
"We are each of us angels with only one wing and we can only fly embraceing eachother"
"The 7P"
Proper
Prior
Planing
Prevents
Piss
Poor
Preformence.
// Björn "Sommarhydda" Wollarz
"The 7P"
Proper
Prior
Planing
Prevents
Piss
Poor
Preformence.
-
sommarhydda
<!--QuoteBegin-Seeage+4 Oct 2006, 03:23:29--><div class='quotetop'>QUOTE(Seeage @ 4 Oct 2006, 03:23:29)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Om elfsborg vinner så lovar jag här med att slicka i mitt avgasrör!
Samt spränga borås i bitar!
[right][snapback]334942[/snapback][/right]
I whole you to your word Seeage <!--emo&:P-->
<!--endemo--> <!--emo&:wohow:-->
<!--endemo-->
Samt spränga borås i bitar!
[right][snapback]334942[/snapback][/right]
I whole you to your word Seeage <!--emo&:P-->
"We are each of us angels with only one wing and we can only fly embraceing eachother"
"The 7P"
Proper
Prior
Planing
Prevents
Piss
Poor
Preformence.
"The 7P"
Proper
Prior
Planing
Prevents
Piss
Poor
Preformence.
Det tror jag det! MEN nu är det som så att jag VET att elfsborg inte kommer att vinna såååå här kommer ett bevis på min säkerhet!
Härmed svär jag, Christofer Hansson på min bils ägarpapper att om Elfsborg vinner Fotbolls Allsvenskan 2006 så skall jag:
1. Rigga kameran
2. Klä av mig naken i fastighetsföreningens gemensamma garage
3. Sätta mig på alla fyra
4. Slicka i avgasröret!
5. Lägga ut filmen här på HPC och ta emot alla hån
6. Spränga Borås i bitar
Jag håller mitt ord! Lycka till era jävla hobby göteborgare!!!!!! <!--emo&:boxing:-->
<!--endemo--> <!--emo&:boxing:-->
<!--endemo-->
Härmed svär jag, Christofer Hansson på min bils ägarpapper att om Elfsborg vinner Fotbolls Allsvenskan 2006 så skall jag:
1. Rigga kameran
4. Slicka i avgasröret!
6. Spränga Borås i bitar
Jag håller mitt ord! Lycka till era jävla hobby göteborgare!!!!!! <!--emo&:boxing:-->
-
sommarhydda
Så jävla underbart, nu vätnar vi alla på filmen SM-Guld <!--emo&:wohow:-->
<!--endemo--> <!--emo&:prop:-->
<!--endemo--> <!--emo&:prop:-->
<!--endemo-->
"The 7P"
Proper
Prior
Planing
Prevents
Piss
Poor
Preformence.
"The 7P"
Proper
Prior
Planing
Prevents
Piss
Poor
Preformence.
- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-Seeage+9 Oct 2006, 02:32:34--><div class='quotetop'>QUOTE(Seeage @ 9 Oct 2006, 02:32:34)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Det tror jag det! MEN nu är det som så att jag VET att elfsborg inte kommer att vinna såååå här kommer ett bevis på min säkerhet!
1. Rigga kameran
4. Slicka i avgasröret!
6. Spränga Borås i bitar
<!--endemo-->
[right][snapback]336526[/snapback][/right]
Chipsen och Colan står och väntar, kör hårt rudis <!--emo&:))-->
<!--endemo-->
1. Rigga kameran
4. Slicka i avgasröret!
6. Spränga Borås i bitar
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
Så fruktansvärt skönt att Elfsborg tog guldet. AIK? Vad är det egentligen, ett läte? AIK är inte bra för svensk fotboll. Det har Black Army sett till för länge sen. Visst, man ska se skillnad på klubb och en liten grupp fans, men faktum kvarstår att många ser AIK som synonymt med Black Army och tvärtom. Där har AIK mycket kvar att jobba med. Förhoppningsvis ändras det med tiden för man kan inte bortse från Solna klubbens historik, men idag så ser jag hellre att vilket annat lag som helst vinner, bara det inte är AIK.
En glad dag för svensk fotboll, där en klubb utanför storstäderna kniper guldet och lyckas med en fin storsatsning.
En glad dag för svensk fotboll, där en klubb utanför storstäderna kniper guldet och lyckas med en fin storsatsning.
Andreas Dahm
[b]TEAM LUDER
HPC Östergötland[/b]
Honda Prelude 2.3 4WS
[i]Because Japanese cars are so much better![/i]
[b]TEAM LUDER
HPC Östergötland[/b]
Honda Prelude 2.3 4WS
[i]Because Japanese cars are so much better![/i]
-
Mattias
- Bil: Optima
- Namn: M Silverglantz
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-Dani+5 Nov 2006, 18:21:57--><div class='quotetop'>QUOTE(Dani @ 5 Nov 2006, 18:21:57)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Seeage+9 Oct 2006, 02:32:34--><div class='quotetop'>QUOTE(Seeage @ 9 Oct 2006, 02:32:34)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->
<!--endemo-->
<!--endemo-->
[right][snapback]345690[/snapback][/right]
Detta ska bli kul att se <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
Hade hellre sett att AIK vunnit än att den där jvla Anders Svensson fick lyfta bucklan men men, vi hade chansen att se till att det inte blev så och missade den <!--emo&:(-->
<!--endemo-->
Hade varit skönare att knipa guldet från Gnaget nästa är än Elfsborg dessutom!
[right][snapback]345690[/snapback][/right]
Detta ska bli kul att se <!--emo&:D-->
Hade hellre sett att AIK vunnit än att den där jvla Anders Svensson fick lyfta bucklan men men, vi hade chansen att se till att det inte blev så och missade den <!--emo&:(-->
Hade varit skönare att knipa guldet från Gnaget nästa är än Elfsborg dessutom!
Civic Type R -04, Civic S -83, Civic -99, Accord Type R -00, 3xCivic VTi -92, Del Sol -92, Prelude -90, Integra Type R -98, 2xCRX VT -90/91, CRX -88
<!--QuoteBegin-Seeage+9 Oct 2006, 03:32:34--><div class='quotetop'>QUOTE(Seeage @ 9 Oct 2006, 03:32:34)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Det tror jag det! MEN nu är det som så att jag VET att elfsborg inte kommer att vinna såååå här kommer ett bevis på min säkerhet!
1. Rigga kameran
4. Slicka i avgasröret!
6. Spränga Borås i bitar
<!--endemo-->
<!--emo&:biglaugh2:-->
<!--endemo--> <!--emo&:biglaugh2:-->
<!--endemo-->
1. Rigga kameran
4. Slicka i avgasröret!
6. Spränga Borås i bitar
<!--emo&:biglaugh2:-->
Saab 9-5 Kombi 2.3t -2003
Vector + Pilotpaket
http://www.boltis.se
Vector + Pilotpaket
http://www.boltis.se
Vi väntar! <!--emo&:shock1:-->
<!--endemo--> <!--emo&:whistling:-->
<!--endemo-->
F ö ett stort GRATTIS till alla i Borås!
Tack för att ni snuvade 08:orna på guldet när MFF spelar som kråkor.
F ö ett stort GRATTIS till alla i Borås!
Tack för att ni snuvade 08:orna på guldet när MFF spelar som kråkor.
ANDERS NORDSTRÖM, LUND #653
HONDA GOLD WING GL 1500 SE 1998
Såld:
HONDA PRELUDE 2.3 4WS 1992 (snyft)
Såld:
Då var det klart elfsborg är sveriges bästa fotbollslag 2006 <!--emo&:thumbup:-->
<!--endemo-->
+ att min kusin fick näta idag helt underbart
hade jag orkat så hade jag varit ute på stan nu men jag såg matchen iaf på arenan det räcker gott
hade jag orkat så hade jag varit ute på stan nu men jag såg matchen iaf på arenan det räcker gott
Martin Säverot
------------------
civic aerodeck
civic vt -91
subaru -03 wrx
prelude -97 2.2
prelude -93 2.3
+lite andra skitbilar
------------------
civic aerodeck
civic vt -91
subaru -03 wrx
prelude -97 2.2
prelude -93 2.3
+lite andra skitbilar
<!--QuoteBegin-M Säverot+5 Nov 2006, 21:30:08--><div class='quotetop'>QUOTE(M Säverot @ 5 Nov 2006, 21:30:08)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Då var det klart elfsborg är sveriges bästa fotbollslag 2006 <!--emo&:thumbup:-->
<!--endemo-->
[right][snapback]345764[/snapback][/right]
Hälsa pappa från mig och gratulera! Jag vet att han är glad, han brukade förlägga sina besök hos oss samtidigt som Elfsborg mötte MFF i Malmö. Allt för att kunna gå och kolla på matchen. <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
Hälsa pappa från mig och gratulera! Jag vet att han är glad, han brukade förlägga sina besök hos oss samtidigt som Elfsborg mötte MFF i Malmö. Allt för att kunna gå och kolla på matchen. <!--emo&:D-->
ANDERS NORDSTRÖM, LUND #653
Såld:
Såld:
Filmen kommer så fort jag får hem bilen...
Men hur kan man sätta fröjdfeltd som dommare i elfsborg - Dif? vilket jävla skämt, killen är ju för fan känd sen flera år tillbaka att han hatar sthlms lag. Det är därför han får döma alla derbyn. han dömer alltid emot sthlms lag, när vi fick veta att han dömde deras match så sa vi att redan där hade vi torskat... mkt riktigt så var ju AIKs SM guld bara ett sjukt felaktigt domslut bort. (när boråsarn började lira handboll i straffområdet i sista minuten mitt framför ögonen på frjödis)
*EDIT* + att vi inte hade så mycket förhoppningar på att vinna guldet när man lägger det på ett blåbärsgäng som djurgårn. Djurgårdens fans tror att deras dif gjorde en läggmatch. skärp er nu för fan dom skulle aldrig missa royal league(flera miljoner i reklam intäkter) + flera miljoner i sponsor bonus för att hamna över en viss placering i tabellen, bara för att dom hatar aik så mycket det är för fan proffs fotboll... Näe Djurgårn är ett sjunkande skepp.
Tack vare deras dyra värvningar som dom gjorde efter guld hybrisen förra året(qorinho 14 millar=1 mål och årets flopp) m.f som floppade totalt så kan jag inte annat än att göra paralellen till AIK efter guld åren 98 och 99, då vi gjorde dyra värvningar som floppade 4 tränare på 1 säsong osv, vi slutade i super ettan, dit är Djurgården på väg. Hur många tränare har dom haft nu? 3 st på några månader?
Grattis Elfsborg och alla 10 som gläds åt guldet och grattis till alla er andra som bara känner er små bredvid en gnagare att vi inte vann!
Men hur kan man sätta fröjdfeltd som dommare i elfsborg - Dif? vilket jävla skämt, killen är ju för fan känd sen flera år tillbaka att han hatar sthlms lag. Det är därför han får döma alla derbyn. han dömer alltid emot sthlms lag, när vi fick veta att han dömde deras match så sa vi att redan där hade vi torskat... mkt riktigt så var ju AIKs SM guld bara ett sjukt felaktigt domslut bort. (när boråsarn började lira handboll i straffområdet i sista minuten mitt framför ögonen på frjödis)
*EDIT* + att vi inte hade så mycket förhoppningar på att vinna guldet när man lägger det på ett blåbärsgäng som djurgårn. Djurgårdens fans tror att deras dif gjorde en läggmatch. skärp er nu för fan dom skulle aldrig missa royal league(flera miljoner i reklam intäkter) + flera miljoner i sponsor bonus för att hamna över en viss placering i tabellen, bara för att dom hatar aik så mycket det är för fan proffs fotboll... Näe Djurgårn är ett sjunkande skepp.
Tack vare deras dyra värvningar som dom gjorde efter guld hybrisen förra året(qorinho 14 millar=1 mål och årets flopp) m.f som floppade totalt så kan jag inte annat än att göra paralellen till AIK efter guld åren 98 och 99, då vi gjorde dyra värvningar som floppade 4 tränare på 1 säsong osv, vi slutade i super ettan, dit är Djurgården på väg. Hur många tränare har dom haft nu? 3 st på några månader?
Grattis Elfsborg och alla 10 som gläds åt guldet och grattis till alla er andra som bara känner er små bredvid en gnagare att vi inte vann!
Senast redigerad av Seeage den 5 november 2006, 21:51, redigerad totalt 1 gånger.
<!--QuoteBegin-mcdahm+5 Nov 2006, 18:12:22--><div class='quotetop'>QUOTE(mcdahm @ 5 Nov 2006, 18:12:22)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Så fruktansvärt skönt att Elfsborg tog guldet. AIK? Vad är det egentligen, ett läte? AIK är inte bra för svensk fotboll. Det har Black Army sett till för länge sen. Visst, man ska se skillnad på klubb och en liten grupp fans, men faktum kvarstår att många ser AIK som synonymt med Black Army och tvärtom. Där har AIK mycket kvar att jobba med. Förhoppningsvis ändras det med tiden för man kan inte bortse från Solna klubbens historik, men idag så ser jag hellre att vilket annat lag som helst vinner, bara det inte är AIK.
[right][snapback]345697[/snapback][/right]
Detta var det dummaste jag läst...
Har du varit på Råsunda någon gång? Det är fruktansvärt BRA stämning.
Black army kämpar för att tvätta bort sitt badguys rykte som dom sedan länge har haft. Detta kallas för "Positiv läktarkultur".
Tvärtom så förknippas idag Black army med en riktigt trevlig och mäktig klack till ett av sveriges bästa lag. Av fotbolls kunniga såklart. Publik snitt på runt 21 000 pers. helt otroligt. Europaklass den här säsongen.
Jag skulle vilja att du berättar lite mer konkret varför AIK inte är bra för svensk fotboll, förutom att AIK låter som ett läte och vi hade problem med läktar och huligan våld för 4 år sedan.
AIK och Göteborg är dom enda klubbarna i modern tid som lyckats i CL/UEFA så att AIK inte är bra för svensk fotboll är skitsnack.
Djurgården
Häcken
Gefle
Halmstad
GAIS
Malmö FF
Öster
Örgryte
Hammarby
Alla dessa lagen spelar Svensk Fotboll...
Och nog fan ser dom ut att behöva kika lite på lag som Helsingborg, Elfsborg OCH AIK, för att höjja sin lägsta nivå?
Grattis alla invånare i borås. ni fyller knappt upp råsunda om ni så skrapade upp varenda dement från gruppboendena men våra småbröder i djurgårn och bajjen och sveriges framstjärt IFK gbg glädjs ju med er iaf!
[right][snapback]345697[/snapback][/right]
Har du varit på Råsunda någon gång? Det är fruktansvärt BRA stämning.
Black army kämpar för att tvätta bort sitt badguys rykte som dom sedan länge har haft. Detta kallas för "Positiv läktarkultur".
Tvärtom så förknippas idag Black army med en riktigt trevlig och mäktig klack till ett av sveriges bästa lag. Av fotbolls kunniga såklart. Publik snitt på runt 21 000 pers. helt otroligt. Europaklass den här säsongen.
Jag skulle vilja att du berättar lite mer konkret varför AIK inte är bra för svensk fotboll, förutom att AIK låter som ett läte och vi hade problem med läktar och huligan våld för 4 år sedan.
AIK och Göteborg är dom enda klubbarna i modern tid som lyckats i CL/UEFA så att AIK inte är bra för svensk fotboll är skitsnack.
Djurgården
Häcken
Gefle
Halmstad
GAIS
Malmö FF
Öster
Örgryte
Hammarby
Alla dessa lagen spelar Svensk Fotboll...
Och nog fan ser dom ut att behöva kika lite på lag som Helsingborg, Elfsborg OCH AIK, för att höjja sin lägsta nivå?
Grattis alla invånare i borås. ni fyller knappt upp råsunda om ni så skrapade upp varenda dement från gruppboendena men våra småbröder i djurgårn och bajjen och sveriges framstjärt IFK gbg glädjs ju med er iaf!
-
Mattias
- Bil: Optima
- Namn: M Silverglantz
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-Seeage+5 Nov 2006, 23:40:05--><div class='quotetop'>QUOTE(Seeage @ 5 Nov 2006, 23:40:05)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->
våra småbröder i djurgårn och bajjen och sveriges framstjärt IFK gbg glädjs ju med er iaf!
[right][snapback]345792[/snapback][/right]
I helvete att vi gör, dra inte alla över en kam!
Jag hoppades på att vi skulle torka till dem på deras egen hemmaarena idag för att dem skulle sätta guldmedaljen i halsen, nu blev det ju iofs så som jag trodde tyvärr att det inte skulle gå vägen men GUUUD så mkt skönare det hade varit att ta guldet ifrån Gnaget nästa år istället för att den där pajasen A.S ska få gå ett helt år till och tro att han är så jkla duktigt!
Att kalla Djurgårn för lillebror passar sig inte heller riktigt men det kan jag ta... lillebrorskomplex så det stänker om det...
Bättre/större klack, jajemensan men där var det stopp.
Kan du säga åt dina polare att inte vråla så förbannat innan matchen oxå... ni väckte mig en timme före avspark ffs! <!--emo&:P-->
<!--endemo-->
våra småbröder i djurgårn och bajjen och sveriges framstjärt IFK gbg glädjs ju med er iaf!
Jag hoppades på att vi skulle torka till dem på deras egen hemmaarena idag för att dem skulle sätta guldmedaljen i halsen, nu blev det ju iofs så som jag trodde tyvärr att det inte skulle gå vägen men GUUUD så mkt skönare det hade varit att ta guldet ifrån Gnaget nästa år istället för att den där pajasen A.S ska få gå ett helt år till och tro att han är så jkla duktigt!
Att kalla Djurgårn för lillebror passar sig inte heller riktigt men det kan jag ta... lillebrorskomplex så det stänker om det...
Kan du säga åt dina polare att inte vråla så förbannat innan matchen oxå... ni väckte mig en timme före avspark ffs! <!--emo&:P-->
Civic Type R -04, Civic S -83, Civic -99, Accord Type R -00, 3xCivic VTi -92, Del Sol -92, Prelude -90, Integra Type R -98, 2xCRX VT -90/91, CRX -88
<!--QuoteBegin-Mattias+5 Nov 2006, 22:49:50--><div class='quotetop'>QUOTE(Mattias @ 5 Nov 2006, 22:49:50)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Seeage+5 Nov 2006, 23:40:05--><div class='quotetop'>QUOTE(Seeage @ 5 Nov 2006, 23:40:05)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->
<!--endemo-->
[right][snapback]345797[/snapback][/right]
Haha, jag ska hälsa det till alla <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
Näe men det är ganska lätt att man drar alla över en kam... kolla på aftonbladets forum. 2 personer grattar faktiskt Elfsborg resten är gårdare och bajjare som kallar gnaget för blåbärsgäng osv <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
Nej du det tar inte stopp där! AIK har större framgångar än någon annan sthlms klubb, inte bara i fotboll.
Mitt tips är att om inte djurgården hittar rätt man för tränar jobbet mkt snart så har ni med all säkerhet samma problematik som aik hade för några år sedan som slutade med superettan... AIK använde det året till nybygge och mental omladdning samt väldigt lyckade nyförvärv. jag är inte så säker att Djurgårn eller bajjen skulle klara det rent psykiskt. Era fans är för lama och kräsna.
AIKs supportrar följer i vått och torrt. Åtvidabergarna sitter säkert fortfarande i chock efter att fått syn på 8000 aik supportrar som följt med dom att titta på en superettan match på borta plan.
[right][snapback]345797[/snapback][/right]
Haha, jag ska hälsa det till alla <!--emo&:)-->
Näe men det är ganska lätt att man drar alla över en kam... kolla på aftonbladets forum. 2 personer grattar faktiskt Elfsborg resten är gårdare och bajjare som kallar gnaget för blåbärsgäng osv <!--emo&:)-->
Nej du det tar inte stopp där! AIK har större framgångar än någon annan sthlms klubb, inte bara i fotboll.
Mitt tips är att om inte djurgården hittar rätt man för tränar jobbet mkt snart så har ni med all säkerhet samma problematik som aik hade för några år sedan som slutade med superettan... AIK använde det året till nybygge och mental omladdning samt väldigt lyckade nyförvärv. jag är inte så säker att Djurgårn eller bajjen skulle klara det rent psykiskt. Era fans är för lama och kräsna.
AIKs supportrar följer i vått och torrt. Åtvidabergarna sitter säkert fortfarande i chock efter att fått syn på 8000 aik supportrar som följt med dom att titta på en superettan match på borta plan.
Senast redigerad av Seeage den 5 november 2006, 23:07, redigerad totalt 1 gånger.
<!--QuoteBegin-Seeage+5 Nov 2006, 23:40:05--><div class='quotetop'>QUOTE(Seeage @ 5 Nov 2006, 23:40:05)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->
Öhh va? Har du glömt Helsingborg?
*PS
Grattis till guldet Elfsborg, ni är klart mer värda guldet än något annat lag detta året. Otroligt bra spelat.
Öhh va? Har du glömt Helsingborg?
*PS
Grattis till guldet Elfsborg, ni är klart mer värda guldet än något annat lag detta året. Otroligt bra spelat.
Senast redigerad av stiivN den 5 november 2006, 23:44, redigerad totalt 1 gånger.
Stefan Karlsson
[/quote]
[/quote]
hehe tja vi var bara 16500 på läktarna så några dementa + övriga skrapade vi ihop, tyvärr så rymmer inte arenan mer än så
fast vissa föredrar kvalité framför kvantitet
[/quote]
hehe tja vi var bara 16500 på läktarna så några dementa + övriga skrapade vi ihop, tyvärr så rymmer inte arenan mer än så
Senast redigerad av M Säverot den 5 november 2006, 23:57, redigerad totalt 1 gånger.
Martin Säverot
------------------
civic aerodeck
civic vt -91
subaru -03 wrx
prelude -97 2.2
prelude -93 2.3
+lite andra skitbilar
------------------
civic aerodeck
civic vt -91
subaru -03 wrx
prelude -97 2.2
prelude -93 2.3
+lite andra skitbilar
<!--QuoteBegin-andno+5 Nov 2006, 22:38:55--><div class='quotetop'>QUOTE(andno @ 5 Nov 2006, 22:38:55)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-M Säverot+5 Nov 2006, 21:30:08--><div class='quotetop'>QUOTE(M Säverot @ 5 Nov 2006, 21:30:08)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Då var det klart elfsborg är sveriges bästa fotbollslag 2006 <!--emo&:thumbup:-->
<!--endemo-->
<!--endemo-->
[right][snapback]345767[/snapback][/right]
hehe jo det är sant han är inbiten elfsborgare även jag, skall hälsa han
[right][snapback]345767[/snapback][/right]
hehe jo det är sant han är inbiten elfsborgare även jag, skall hälsa han
Martin Säverot
------------------
civic aerodeck
civic vt -91
subaru -03 wrx
prelude -97 2.2
prelude -93 2.3
+lite andra skitbilar
------------------
civic aerodeck
civic vt -91
subaru -03 wrx
prelude -97 2.2
prelude -93 2.3
+lite andra skitbilar
[quote=M Säverot,5 Nov 2006, 23:56:49]
[/quote]
[/quote]
[right][snapback]345814[/snapback][/right]
[/quote]
En till som inte varit på Råsunda? där betyder Kvantitet Kvalitet!
Mycket folk = Mycket stöd, av dessa på läktaren så sjunger 70-80% med i ramsorna och MINST 100% visar glädje och ilska när något händer på plan.
ikväll var det alltså drygt 31 000 Aikare på läktaren.
så om du ska komma o säga att Elfsborg har bättre läktardrag och kultur än AIK då vet jag inte riktigt om jag vill diskutera längre.
Kan iof tänka mig att det är ett jävla tryck på en liten och kompakt arena som borås, men har du aldrig varit på en aik hemmamatch så rekomenderar jag dig att se AIK-DIF/HIF nästa säsong så ska du få se på något riktigt häftigt!
Brassarna skrev boken om teknisk fotboll, Black army skrev boken om svensk läktarkultur!
[/quote]
[/quote]
[right][snapback]345814[/snapback][/right]
[/quote]
En till som inte varit på Råsunda? där betyder Kvantitet Kvalitet!
Mycket folk = Mycket stöd, av dessa på läktaren så sjunger 70-80% med i ramsorna och MINST 100% visar glädje och ilska när något händer på plan.
ikväll var det alltså drygt 31 000 Aikare på läktaren.
så om du ska komma o säga att Elfsborg har bättre läktardrag och kultur än AIK då vet jag inte riktigt om jag vill diskutera längre.
Kan iof tänka mig att det är ett jävla tryck på en liten och kompakt arena som borås, men har du aldrig varit på en aik hemmamatch så rekomenderar jag dig att se AIK-DIF/HIF nästa säsong så ska du få se på något riktigt häftigt!
Brassarna skrev boken om teknisk fotboll, Black army skrev boken om svensk läktarkultur!
Senast redigerad av Seeage den 6 november 2006, 00:43, redigerad totalt 1 gånger.
-
M Scotte
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
Kommer finnas en egen tråd på medlemsforum om filmen när den är klar.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
-
sommarhydda
Vill se dom derbyna, vore klart häftigt =)
Vill även se el classico i spanien <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
"The 7P"
Proper
Prior
Planing
Prevents
Piss
Poor
Preformence.
"The 7P"
Proper
Prior
Planing
Prevents
Piss
Poor
Preformence.
kommer filmen även att innehålla bilder på sprängningen av borås? kör då gärna lite bilder typ före/efter så man ser någon skillnad, borås är ju mest plexiglasskivor längs rv40 för passerande, om man nu hinner se dem när man försöker hålla båda ögonen på hastighetsmätaren i någon form av fartkamera-panik.
//banned//
Stora Torget var sprängd igår av människor, har nog aldrig sett så mycket folk i Borås, trots att det regna.
Hoppas nu Elfsborg lyckas kvala in sig i Champions League och vi får se lite Barca i stan. Man bor ju själv 1000m ifrån Arenan <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
Inte för att jag är nån Elfsborgsfan men de spelade bra teknisk underhållande footboll i år jämfört med de andra lagen.
Hoppas nu Elfsborg lyckas kvala in sig i Champions League och vi får se lite Barca i stan. Man bor ju själv 1000m ifrån Arenan <!--emo&:D-->
Inte för att jag är nån Elfsborgsfan men de spelade bra teknisk underhållande footboll i år jämfört med de andra lagen.
Only M Matters
<!--QuoteBegin-sommarhydda+6 Nov 2006, 01:11:36--><div class='quotetop'>QUOTE(sommarhydda @ 6 Nov 2006, 01:11:36)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Vill se dom derbyna, vore klart häftigt =)
<!--endemo-->
[right][snapback]345833[/snapback][/right]
när jag va i spanien för 2 veckor sen nu ca spelade dom el classico=)
dock fatta inte jag ngt när jag va där.
gick runder me fjällan o ville leta efter ngt ställe o käka på, gick runder som fan fullt överallt och alla va helt kåta på fotbollen, i princip alla ställen som hade tv va fullsmockade med folk som satt o glodde o skrek.
så kan tänka mig hur det e o va på arenana o se det ,fy fan!
[right][snapback]345833[/snapback][/right]
när jag va i spanien för 2 veckor sen nu ca spelade dom el classico=)
dock fatta inte jag ngt när jag va där.
gick runder me fjällan o ville leta efter ngt ställe o käka på, gick runder som fan fullt överallt och alla va helt kåta på fotbollen, i princip alla ställen som hade tv va fullsmockade med folk som satt o glodde o skrek.
så kan tänka mig hur det e o va på arenana o se det ,fy fan!
Michael Grönberg
Helsingborg
R32 Gtr -94 2011 ska det gå fort
skylift r32 gtr -90 10,97 212km/h 2008
Helsingborg
R32 Gtr -94 2011 ska det gå fort
skylift r32 gtr -90 10,97 212km/h 2008
- smacke
- Bil: NSX
- Namn: MarcusMaehlum
- Kontakt:
de e fan tragiskt att vissa e så omogna här på forumet att de inte kan gratta en "motståndare" till vinst....
de e ju bara patetiskt när folk inte kan låta bli att kasta skit för att deras egna lag inte gjorde tillräkligt för att vinna.... <!--emo&:blink2:-->
<!--endemo-->
jamenar vem f*n bryr sig om klackar eller hur en stad ser ut ???
har man den åsikten att de spelar roll så e de la desto mer imponerande av de som vann då om dom nu har en ful stad å liten klack....
så sluta lipa som små snorungar å ta förlusten som män..... <!--emo&:whip:-->
<!--endemo-->
å de säger jag opartiskt för vem som vann skiter ja fullkommligt i.... ja skulle rent av villja säga att högläsning av Frans Kafkas sammlade verk e mer intressant.....
de e ju bara patetiskt när folk inte kan låta bli att kasta skit för att deras egna lag inte gjorde tillräkligt för att vinna.... <!--emo&:blink2:-->
jamenar vem f*n bryr sig om klackar eller hur en stad ser ut ???
har man den åsikten att de spelar roll så e de la desto mer imponerande av de som vann då om dom nu har en ful stad å liten klack....
så sluta lipa som små snorungar å ta förlusten som män..... <!--emo&:whip:-->
å de säger jag opartiskt för vem som vann skiter ja fullkommligt i.... ja skulle rent av villja säga att högläsning av Frans Kafkas sammlade verk e mer intressant.....
SMacke #364
-
M Scotte
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-smacke+6 Nov 2006, 10:59:07--><div class='quotetop'>QUOTE(smacke @ 6 Nov 2006, 10:59:07)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->å de säger jag opartiskt för vem som vann skiter ja fullkommligt i.... ja skulle rent av villja säga att högläsning av Frans Kafkas sammlade verk e mer intressant.....
[right][snapback]345868[/snapback][/right]
Det är det alla gånger, även utan denna jämförelse.
Jag förstår om man blir förbannad över en förlust om man själv spelat på planen, i annat fall ser jag inte ens hur man kan göra det som en personlig förlust.
[right][snapback]345868[/snapback][/right]
Det är det alla gånger, även utan denna jämförelse.
Jag förstår om man blir förbannad över en förlust om man själv spelat på planen, i annat fall ser jag inte ens hur man kan göra det som en personlig förlust.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
-
Endoor
Låt kameran gå! :asg: