Tre och Nokia 6280

För Topics som ej är motorrelaterade
Användarvisningsbild
Dani
Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
Namn: Daniel Gabriel
Has thanked: 7 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Nu har jag haft min i 5v. Det jag har märkt är:

1. ANUS batteritid som det står ovan.

2. Om man skapar en mapp som man sparar sms i så försvinner sms.en i mappen när man stänger av telefonen. Men inte själva mappen, den e kvar.

3. Profilen ändras av sig själv, står oxå ovan.

4. Ett par ggr har numret till sms meddelandecentralen försvunnit och telefonen ber mig slå in detta själv, fan vet jag vad numret är??? Dock så åtgärdas detta genom att starta om mobilen.

5. Jag köpte ett nytt minneskort till mobilen men det funkar inte att överföra filer om man har det i mobilen och ansluter mobilen via original sladd. Man måste stoppa in kortet i en kortläsare osv, då funkar det prima.

Det är vad jag kommer på nu iaf.

Min fråga nu: Har någon haft sin 6280 inne för uppdatering av mjukvaran? Isåfall...har det hjälpt eller har det inte blivit bättre alls? Jag funderar nämligen på att skicka in min.
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
Användarvisningsbild
insigma
Bil: FK2R 2016
Namn: FredrikLidmark

Veti nte om dom satt och drack explorer när dom skrev programvaran på nokia.

In med den på uppgradering
Civic FK2 Type-R -2016 #2616
Tidigare: ED9 -88, -89, EG2 -93, EU8 -03, FK2 -06
PatrikGBG
Bil: FN2/CW2
Namn: Patrik Andersson

fortfarande inga problem med min, o inte fan uppdaterar man om den fungerar...

det har kommit en update, så testa den...annars ska du ha en ny...

min väns hade dock tappat bakgrunden så den blev vit helt plötsligt, men so typ...
Patrik Andersson #928
Accord -09 executive Premium White, Civic Type R -09 Milano Red och Accord -80 Bläääck metallic

Urgammal
Charly

Såg när mina vänner skulle byta minneskort... "då måste man stänga av" .. va? hehehehe...
Medlem 427
Walkire

Uppdatering..allt var frid och fröjd. men 3s kundtjänst lyckades igen..får vänta i nästan 2 timmar och sen när man nämner detta lite skämtsamt blir man utskälld tillbax! vilken jubelåsna...man hade god lust att åka ditt och banka skiten ur idioten...hoppas på hjälp från insigma nu..du har pm...
Alexis Ulloa
Honda Civic HB-93
Så SLÖ!!!
Anonymous

hatar 3 fyfan, mobilen suger hästballe.. laggar o allt.. 3. skickade påminnelse att ja skulel betala en faktura som ja itne hade gjort.. MEN DET HADe jag så ja fick betala två gånger :S va fan ska man göra då??
M Scotte
Namn: Martin Scotte
Has thanked: 4 times
Been thanked: 36 times
Kontakt:

Största problemet med 3:s åf är att det flesta i personalen inte vet ett skit om köpavtal eller konsumentköplagen. De tror att jag ska vända mig till tillverkaren av telefonen, men denna har aldrig sålt mig något, utan tre. I och för sig inte bara tre som har det problemet utan de flesta säljställen med dåligt utbildad personal. De flesta kan inte skilje på ett avtal mellan säljare privatkund, alt säljare till företag.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
PatrikGBG
Bil: FN2/CW2
Namn: Patrik Andersson

har man problem med en säljare/butik, kan man vända sig till en annan
Patrik Andersson #928
Accord -09 executive Premium White, Civic Type R -09 Milano Red och Accord -80 Bläääck metallic

Urgammal
M Scotte
Namn: Martin Scotte
Has thanked: 4 times
Been thanked: 36 times
Kontakt:

Då ligger jag i så fall i bältet av noll-kunksap-butik.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Kristian

jo men kolla va de e för människor som står i 3 butikerna då... nå jävla snorungar med bakåtslickat hår å rosa skjorta (jallafall här i stockholm) vad kan man räkna med då ?

själv har jag haft 3 företags abonemang i drygt 2 år nu helt problem fritt.. däremot hade vi problem med LG telfonerna men efter bytet till SE så funkar de kanon!
Kristian, Hondalös.
Krister

Måste bara berätta nåt skoj angående 3 och deras täckning.

Min erfarenhet är att den suger och att jag aldrig skulle ta i en 3telefon med tång ens.

Fredde´s företag gick över till 3 och hör o häpna, men nu har han täckning hemma vilket han inte hade med Vodafone... så jag börjar mjukna lite vad gäller 3.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"

Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
henke
Kontakt:

Täckningen är jag nöjd med, har bra täckning där vodafone och telia inte går att använda.

Telefonen däremot!! Totalt skräp, känns framhafsad, ungefär som en release av ett Microsoft OS ungefär <!--emo&:biglaugh2:-->Bild<!--endemo-->
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->Henrik Larsson -> Skövde<!--colorc--></span><!--/colorc-->

<a href="http://www.garaget.org/?car=17264" target="_blank"><!--coloro:#48D1CC--><span style="color:#48D1CC"><!--/coloro-->WV Typ1<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:#FFFFFF--><span style="color:#FFFFFF"><!--/coloro-->Restolooker -62<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
<a href="http://www.garaget.org/?car=30187" target="_blank">CRX VT -91</a> *SÅLD*
<a href="http://www.garaget.org/?car=42665" target="_blank"><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Celica GT4 -88<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
Skriv svar