SM GULD
<!--QuoteBegin-M%G+8 Nov 2006, 13:23:22--><div class='quotetop'>QUOTE(M%G 4 8 Nov 2006, 13:23:22)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->när kommer filmen?
snart blir det dags o slakta din ctr ju, svor på regbeviset =)
motorn e min!
[right][snapback]346600[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Står ju inget i mitt lilla kontrakt NÄR det ska vara gjort <!--emo&:)-->
<!--endemo--> men jag är en pojk av mitt ord, så fort bilen kommer hem så ska ni få se min lilla rumpa, du behöver inte bortförklara dig med att det är bilen du vill åt... dani o smacke har ju redan brutit isen! <!--emo&;)-->
<!--endemo-->
snart blir det dags o slakta din ctr ju, svor på regbeviset =)
motorn e min!
[right][snapback]346600[/snapback][/right]
Står ju inget i mitt lilla kontrakt NÄR det ska vara gjort <!--emo&:)-->
Fan ni avskräcker ju mig från att köpa honda, hahaha.
Alltså, jag är inte alls fotbollsintresserad, bryr mig inte alls, vet knappt va
lagen heter, tyckte själv det va skoj att elfsborg vann, pga. att jag bor i borås.
Men hade inte brytt mig om de förlora för det, va väl skoj att de kom så långt.
Och det var vad spelarna tyckte med när jag hörde det på radio.
Att folk tar så illa upp, å skyller på massa saker m.m. m.m. tycker jag är SÅ
löjligt att det inte är sant, om det hade vart så, om han skulle dömt så, m.m. m.m.
Om inte dina föräldrar hade haft sex just då så hade inte du funnits, men det blev så,
och det är bara att acceptera tycker jag, och glädjas åt det andra laget som vann,
samt glädjas åt sitt eget lag, som ändå verkar kommit väldigt långt!
För om inte de passat just den bollen då, och om han inte vart där just då m.m.
så hade laget inte ens kommit så långt som de gjorde.
Nån sa att tillfälligheter avgjorde den här serien, ja som inte ens kollar på
fotboll tycker att de flesta sporter avgörs med tillfälligheter, tur, samt skicklighet då..
MVH
István
Alltså, jag är inte alls fotbollsintresserad, bryr mig inte alls, vet knappt va
lagen heter, tyckte själv det va skoj att elfsborg vann, pga. att jag bor i borås.
Men hade inte brytt mig om de förlora för det, va väl skoj att de kom så långt.
Och det var vad spelarna tyckte med när jag hörde det på radio.
Att folk tar så illa upp, å skyller på massa saker m.m. m.m. tycker jag är SÅ
löjligt att det inte är sant, om det hade vart så, om han skulle dömt så, m.m. m.m.
Om inte dina föräldrar hade haft sex just då så hade inte du funnits, men det blev så,
och det är bara att acceptera tycker jag, och glädjas åt det andra laget som vann,
samt glädjas åt sitt eget lag, som ändå verkar kommit väldigt långt!
För om inte de passat just den bollen då, och om han inte vart där just då m.m.
så hade laget inte ens kommit så långt som de gjorde.
Nån sa att tillfälligheter avgjorde den här serien, ja som inte ens kollar på
fotboll tycker att de flesta sporter avgörs med tillfälligheter, tur, samt skicklighet då..
MVH
István
http://www.fotoi.se
- freddej
- Bil: Ford Focus RS mkII
- Namn: Fredrik Jonsson
<!--QuoteBegin-M Scotte+8 Nov 2006, 12:57:11--><div class='quotetop'>QUOTE(M Scotte 4 8 Nov 2006, 12:57:11)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Handlar inte om ointresse, snarare en studie i personlig mognad anser jag. Jag blir lika förvånad varenda gång jag läser ett analt inlägg från en supporter. Varför samlas avskrädet av sportsupportrar som inte vet vad sportetik är runt fotbollen? Måste ha något med simpliciteten i sporten. Två mål, en boll. Enklare blir det inte.
Att anse att fotboll är en simpel sport är i mitt tycke ett klart bevis på ointresse, det bevisar bara att man inte har en susning om hur mycket arbete som ligger bakom att skapa ett framgångsrikt lag på elitnivå. Visst när man lirar med polarna på en bakgård för skojs skull så hålls ju allt på en väldigt simpel nivå, det kan jag hålla med om.
Sen ska man ju komma ihåg att det ju knappast är alla supportrar som kan klassas som avskräde, finns väldigt många supportrar som älskar sporten för dess variation av olika element (taktik, teknik, fart, kraft, känslor).
Att anse att fotboll är en simpel sport är i mitt tycke ett klart bevis på ointresse, det bevisar bara att man inte har en susning om hur mycket arbete som ligger bakom att skapa ett framgångsrikt lag på elitnivå. Visst när man lirar med polarna på en bakgård för skojs skull så hålls ju allt på en väldigt simpel nivå, det kan jag hålla med om.
Sen ska man ju komma ihåg att det ju knappast är alla supportrar som kan klassas som avskräde, finns väldigt många supportrar som älskar sporten för dess variation av olika element (taktik, teknik, fart, kraft, känslor).
Fredrik Jonsson - Uppsala
Focus RS mkII -10
Tidigare:
Ctr Fn2 -07, Ats -06, Ctr Ep3 -04
Focus RS mkII -10
Tidigare:
Ctr Fn2 -07, Ats -06, Ctr Ep3 -04
<a href='http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 24,00.html' target='_blank'>http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 00.html</a>
Ja, AIK va ju värda guldet. Hahaha
Stefan Karlsson
<!--QuoteBegin-stiivN+12 Nov 2006, 15:41:36--><div class='quotetop'>QUOTE(stiivN @ 12 Nov 2006, 15:41:36)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><a href='http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 24,00.html' target='_blank'>http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 00.html</a>
[right][snapback]347850[/snapback][/right]
nu är lille japanen ute och cyklar... detta är royal leauge och får inte förknippas med en lång säsong... men det var en värdelös insats!
[right][snapback]347850[/snapback][/right]
nu är lille japanen ute och cyklar... detta är royal leauge och får inte förknippas med en lång säsong... men det var en värdelös insats!
-
M Scotte
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-freddej+10 Nov 2006, 23:59:31--><div class='quotetop'>QUOTE(freddej @ 10 Nov 2006, 23:59:31)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-M Scotte+8 Nov 2006, 12:57:11--><div class='quotetop'>QUOTE(M Scotte @ 8 Nov 2006, 12:57:11)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Handlar inte om ointresse, snarare en studie i personlig mognad anser jag. Jag blir lika förvånad varenda gång jag läser ett analt inlägg från en supporter. Varför samlas avskrädet av sportsupportrar som inte vet vad sportetik är runt fotbollen? Måste ha något med simpliciteten i sporten. Två mål, en boll. Enklare blir det inte.
[right][snapback]347421[/snapback][/right]
Om man tar till hån och förnedring samt knytnävar för att man är besviken över en sak anser jag man vara ett avskräde. Pratar endast om de supportrar som syns mest och gör mest väsen av sig på ett negativt sätt. Andra sporter är helt förskonade från sådant idiotibeteende. Att fotboll är en enkel sport för åskadare borde dock alla kunna hålla med om. Jämför gärna med baseball, eller amerikansk fotboll. Pratade aldrig om bakomliggande faktorer som klubben sysslar med utanför planen.
[right][snapback]347421[/snapback][/right]
Om man tar till hån och förnedring samt knytnävar för att man är besviken över en sak anser jag man vara ett avskräde. Pratar endast om de supportrar som syns mest och gör mest väsen av sig på ett negativt sätt. Andra sporter är helt förskonade från sådant idiotibeteende. Att fotboll är en enkel sport för åskadare borde dock alla kunna hålla med om. Jämför gärna med baseball, eller amerikansk fotboll. Pratade aldrig om bakomliggande faktorer som klubben sysslar med utanför planen.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
vet inte hur tråden blev en disussion om huliganism. men fotbollen har så många anhängare, baseball är inte speciellt stort i sverige. när hockeyn va som störst var det mycke skit där med, går du till usa och kollar på supportrarna inom baseballen och basket så hittar du säkert skit där med.
samlar man 30 000 personer på en relativt liten yta där folk står trångt och råkar knuffa till varandra eller om det vallar känslor fram o tillbaka så ere klart det blir bråk.
kolla en festival t.ex hultsfred = mycke folk och det blir ett par bråk, det är inte okej men det är mänskligt vissa är testosteronstinna. kanske beror på att musik är så simpelt??
Fotboll är en fin sport som många människor gillar sen att det finns 10 personer på läktarn som spöar ner någon e ju självklart trist men det har knappast med fotbollen att göra.
Måste be herr scotte vänligt med bestämt att fortsätta vara duktig på det vi alla vet att du kan men i fortsättningen spara på fotbolls analyserna. <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
samlar man 30 000 personer på en relativt liten yta där folk står trångt och råkar knuffa till varandra eller om det vallar känslor fram o tillbaka så ere klart det blir bråk.
kolla en festival t.ex hultsfred = mycke folk och det blir ett par bråk, det är inte okej men det är mänskligt vissa är testosteronstinna. kanske beror på att musik är så simpelt??
Fotboll är en fin sport som många människor gillar sen att det finns 10 personer på läktarn som spöar ner någon e ju självklart trist men det har knappast med fotbollen att göra.
Måste be herr scotte vänligt med bestämt att fortsätta vara duktig på det vi alla vet att du kan men i fortsättningen spara på fotbolls analyserna. <!--emo&:)-->
-
M Scotte
- Kontakt:
Jag tycker mig se en attitydskillnad mellan amerikanska supportrar och Europeiska. En finalmatch i Baseball samlar oftast runt 150 000 fans, blir det bråk? I princip aldrig.
Vad jag är duktig på och vad jag anser om saker i andra sammanhang anser jag vara helt skilda saker. Har bara svårt i allmänhet för beteende som inte hör hemma inom sporter darav min reaktion. Dessutom svårt att engarera mig i saker som jag inte deltar i själv och kan påverka resultatet, men sådan är jag.
Tycker det är jättefint med folk som sitter och kollar fotboll och finner en gemenskap med likasinnade, men fotbollskulturen är enligt mig för enkelspårig.
Vad jag är duktig på och vad jag anser om saker i andra sammanhang anser jag vara helt skilda saker. Har bara svårt i allmänhet för beteende som inte hör hemma inom sporter darav min reaktion. Dessutom svårt att engarera mig i saker som jag inte deltar i själv och kan påverka resultatet, men sådan är jag.
Tycker det är jättefint med folk som sitter och kollar fotboll och finner en gemenskap med likasinnade, men fotbollskulturen är enligt mig för enkelspårig.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
<!--QuoteBegin-M Scotte+12 Nov 2006, 23:00:10--><div class='quotetop'>QUOTE(M Scotte @ 12 Nov 2006, 23:00:10)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Jag tycker mig se en attitydskillnad mellan amerikanska supportrar och Europeiska. En finalmatch i Baseball samlar oftast runt 150 000 fans, blir det bråk? I princip aldrig.
[right][snapback]347952[/snapback][/right]
Jag kanske felaktigt påstår att du förmodligen inte har tillräcklig insikt i amerikanska supporter kulturen. jag kan ha fel men jag tror dom flesta av oss har det.
Vad du därimot har är otillräcklig insyn i svensk fotbolls supporter kultur. Självklart hör inte bråk osv hemma på läktaren eller på plan men det som därimot hör hemma är känslor. Känslor är ju det som gör sport spännande. Vissa människor, fotbolls intresserade eller inte har svårt att hantera känslor och samlar man 30 000 personer på en arena så är det mycket möjligt att det är ett 15 tal som har problem med just detta(ungefär som jag förklarade med hultsfred exemplet).
Eftersom du verkar totalt ointresserad av fotboll eftersom du anser den mycket simpel och en sport som idioter kan söka sig till så antar jag att du inte varit på tillräckligt mycke fotboll för att ha upplevt underbar svensk läktarkultur.
Sen kan man ju fråga sig "varför blir jag så jävla glad för att aik tar sm guld? det hjälper ju inte mig på något sätt..." antar att det va ungefär så du menade med att du har svårt att engagera dig i nått som du inte kan påverka eller deltar själv i.
Detta är ju helt individuellt vilken relation till sport man har haft i sin uppväxt osv.
Detta brukas även kallas ointresse...
Jag kanske felaktigt påstår att du förmodligen inte har tillräcklig insikt i amerikanska supporter kulturen. jag kan ha fel men jag tror dom flesta av oss har det.
Vad du därimot har är otillräcklig insyn i svensk fotbolls supporter kultur. Självklart hör inte bråk osv hemma på läktaren eller på plan men det som därimot hör hemma är känslor. Känslor är ju det som gör sport spännande. Vissa människor, fotbolls intresserade eller inte har svårt att hantera känslor och samlar man 30 000 personer på en arena så är det mycket möjligt att det är ett 15 tal som har problem med just detta(ungefär som jag förklarade med hultsfred exemplet).
Eftersom du verkar totalt ointresserad av fotboll eftersom du anser den mycket simpel och en sport som idioter kan söka sig till så antar jag att du inte varit på tillräckligt mycke fotboll för att ha upplevt underbar svensk läktarkultur.
Sen kan man ju fråga sig "varför blir jag så jävla glad för att aik tar sm guld? det hjälper ju inte mig på något sätt..." antar att det va ungefär så du menade med att du har svårt att engagera dig i nått som du inte kan påverka eller deltar själv i.
Detta är ju helt individuellt vilken relation till sport man har haft i sin uppväxt osv.
<!--QuoteBegin-stiivN+12 Nov 2006, 23:19:48--><div class='quotetop'>QUOTE(stiivN @ 12 Nov 2006, 23:19:48)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Det jag menade med det hela var att AIK är inte värda guldet mer än vad Elfsborg var. Elfsborg är svenska mästare och det bevisade dom också genom denna matchen !
[right][snapback]347956[/snapback][/right]
så om aik vinner retur mötet så är vi tillbaka från början av disussionen?
[right][snapback]347956[/snapback][/right]
så om aik vinner retur mötet så är vi tillbaka från början av disussionen?
-
M Scotte
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-Seeage+13 Nov 2006, 00:11:19--><div class='quotetop'>QUOTE(Seeage 4 13 Nov 2006, 00:11:19)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-M Scotte+12 Nov 2006, 23:00:10--><div class='quotetop'>QUOTE(M Scotte 4 12 Nov 2006, 23:00:10)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Jag tycker mig se en attitydskillnad mellan amerikanska supportrar och Europeiska. En finalmatch i Baseball samlar oftast runt 150 000 fans, blir det bråk? I princip aldrig.
Du har säkerligen mer insikt än vad jag har, och då vet du att bråk förekommer knappt alls oavsett sport i USA.
Har aldrig angripit positiva känslor inom fotbollen, bara de negativa
Spelade och gick på massvis av fotboll när jag var yngre, har även en familj som är extremt fotbollsintresserade, så även jag har stått på läktaren, även om jag föredrog att sitta. Idioter söker sig nog till alla typer av sporter, men många av dessa verkar ha en särskilt intresse för fotboll, vilket jag tycker avspeglar sig i huliganismen som trots allt finns inom diverse fotbollsklubbar.
Snarare tror jag att frågan " varför blir jag så himla arg för att mitt lag inte var kapabla att vinna" är mer korrekt. Den positiva känslan av att ens lag vinner förstår jag, man kan fira sin vinst och må lite bättre inombords. Men att , och för de mindre nogräknade börja bråka för att man förlorat övergår mitt förstånd.
Mitt ointresse är totalt cementerat för fotboll, där har du hundra procent rätt. I annat fall, nja.
[right][snapback]347954[/snapback][/right]
Du har säkerligen mer insikt än vad jag har, och då vet du att bråk förekommer knappt alls oavsett sport i USA.
Har aldrig angripit positiva känslor inom fotbollen, bara de negativa
Spelade och gick på massvis av fotboll när jag var yngre, har även en familj som är extremt fotbollsintresserade, så även jag har stått på läktaren, även om jag föredrog att sitta. Idioter söker sig nog till alla typer av sporter, men många av dessa verkar ha en särskilt intresse för fotboll, vilket jag tycker avspeglar sig i huliganismen som trots allt finns inom diverse fotbollsklubbar.
Snarare tror jag att frågan " varför blir jag så himla arg för att mitt lag inte var kapabla att vinna" är mer korrekt. Den positiva känslan av att ens lag vinner förstår jag, man kan fira sin vinst och må lite bättre inombords. Men att , och för de mindre nogräknade börja bråka för att man förlorat övergår mitt förstånd.
Mitt ointresse är totalt cementerat för fotboll, där har du hundra procent rätt. I annat fall, nja.
[right][snapback]347954[/snapback][/right]
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
klart att dom var värda guldet???
tänk dig att ha spelat en hel turnering sen blir det sverige - finland i final, båda har tagit sig till final hur kan då det ena laget inte vara värda att vinna?
då det skiljde ett enda poäng och det avgjordes på tillfälligheter så kan man faktiskt likna slutstriden med en final...
tänk dig att ha spelat en hel turnering sen blir det sverige - finland i final, båda har tagit sig till final hur kan då det ena laget inte vara värda att vinna?
då det skiljde ett enda poäng och det avgjordes på tillfälligheter så kan man faktiskt likna slutstriden med en final...
Martin: jag tror att huliganer söker sig till fotboll för att dom tror att det är deras forum.
nu ska jag dra en paralell som kanske uppfattas som stötande.
Vissa Homosexuella killar är fjolliga.... varför?
för att det är något fel i deras gener eller för att det är så omvärlden målat upp att en homosexuell man ska vara?
Hoppas ni förstår mig rätt.
Dina andra frågor är ganska ointressanta eftersom tråden inte handlar om negativ läktar kultur. någon påstod att aik inte var bra för fotbollen och att vi har en negativ stämning. Detta är fel och absurt. vi har Sveriges överlägset bästa supporter kultur. inte bara på så sett att vi är flest på läktaren eller låter mest, Vi har ett nära sammarbete med vår klubb, AIK är ensam i sverige om att ha medlemmar ur supporter föreningen med på sina styrelsemöten...
Vi samlar in pengar för att göra läktarna säkrare med staket och räcken, vi samlar in pengar så att publik värdar och väktare får vidare utbildning hur man ska hantera vissa situationer på läktaren osv.
nu ska jag dra en paralell som kanske uppfattas som stötande.
Vissa Homosexuella killar är fjolliga.... varför?
för att det är något fel i deras gener eller för att det är så omvärlden målat upp att en homosexuell man ska vara?
Hoppas ni förstår mig rätt.
Dina andra frågor är ganska ointressanta eftersom tråden inte handlar om negativ läktar kultur. någon påstod att aik inte var bra för fotbollen och att vi har en negativ stämning. Detta är fel och absurt. vi har Sveriges överlägset bästa supporter kultur. inte bara på så sett att vi är flest på läktaren eller låter mest, Vi har ett nära sammarbete med vår klubb, AIK är ensam i sverige om att ha medlemmar ur supporter föreningen med på sina styrelsemöten...
Vi samlar in pengar för att göra läktarna säkrare med staket och räcken, vi samlar in pengar så att publik värdar och väktare får vidare utbildning hur man ska hantera vissa situationer på läktaren osv.
-
Jimmy
- Bil: Civic EG
- Namn: Jimmy Eriksson
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Så här ska en suporter va då tycker tillåmed jag att skiten är kul =) <!--emo&:biglaugh2:-->
<!--endemo-->
<a href='http://idiot.se/2006/09/13/hipp-hipp-hejarklacken' target='_blank'>http://idiot.se/2006/09/13/hipp-hipp-hejarklacken</a>
<a href='http://idiot.se/2006/09/13/hipp-hipp-hejarklacken' target='_blank'>http://idiot.se/2006/09/13/hipp-hipp-hejarklacken</a>
Senast redigerad av Jimmy den 14 november 2006, 22:43, redigerad totalt 1 gånger.
www.JJizzle.com = Styggaste bloggen
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Jag väntar på filmen jag, vilken julklapp det hade varit änna.
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
Honda CRV 2.2D 2014
-
Mattias
- Bil: Optima
- Namn: M Silverglantz
- Kontakt:
JA vi väntar och väntar...
GLÖM att vi glömmer ditt löfte <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
GLÖM att vi glömmer ditt löfte <!--emo&:D-->
Civic Type R -04, Civic S -83, Civic -99, Accord Type R -00, 3xCivic VTi -92, Del Sol -92, Prelude -90, Integra Type R -98, 2xCRX VT -90/91, CRX -88
- smacke
- Bil: NSX
- Namn: MarcusMaehlum
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-Seeage+6 Nov 2006, 13:45:01--><div class='quotetop'>QUOTE(Seeage 4 6 Nov 2006, 13:45:01)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><span style='font-size:14pt;line-height:100%'>Alla ni som väntar på att få se mig naken håll till godo, filmen är på väg!</span>
[right][snapback]345925[/snapback][/right]
hmm... fort går de inte..... <!--emo&:yawn:-->
<!--endemo-->
[right][snapback]345925[/snapback][/right]
hmm... fort går de inte..... <!--emo&:yawn:-->
SMacke #364
- smacke
- Bil: NSX
- Namn: MarcusMaehlum
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-Seeage+9 Oct 2006, 02:32:34--><div class='quotetop'>QUOTE(Seeage 4 9 Oct 2006, 02:32:34)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Det tror jag det! MEN nu är det som så att jag VET att elfsborg inte kommer att vinna såååå här kommer ett bevis på min säkerhet!
Härmed svär jag, Christofer Hansson på min bils ägarpapper att om Elfsborg vinner Fotbolls Allsvenskan 2006 så skall jag:
1. Rigga kameran
2. Klä av mig naken i fastighetsföreningens gemensamma garage
3. Sätta mig på alla fyra
4. Slicka i avgasröret!
5. Lägga ut filmen här på HPC och ta emot alla hån
6. Spränga Borås i bitar
Jag håller mitt ord! Lycka till era jävla hobby göteborgare!!!!!! <!--emo&:boxing:-->
<!--endemo--> <!--emo&:boxing:-->
<!--endemo--> <!--emo&:boxing:-->
<!--endemo-->
[right][snapback]336526[/snapback][/right]
uppar detta inlägget oxså för er som glömt eller inte vet vad det handlar om.. <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
ps, jag kan maila min hemadress så du vet vart du skall skicka ägarpapperna.. <!--emo&;)-->
<!--endemo-->
Härmed svär jag, Christofer Hansson på min bils ägarpapper att om Elfsborg vinner Fotbolls Allsvenskan 2006 så skall jag:
1. Rigga kameran
2. Klä av mig naken i fastighetsföreningens gemensamma garage
3. Sätta mig på alla fyra
4. Slicka i avgasröret!
5. Lägga ut filmen här på HPC och ta emot alla hån
6. Spränga Borås i bitar
Jag håller mitt ord! Lycka till era jävla hobby göteborgare!!!!!! <!--emo&:boxing:-->
[right][snapback]336526[/snapback][/right]
uppar detta inlägget oxså för er som glömt eller inte vet vad det handlar om.. <!--emo&:D-->
ps, jag kan maila min hemadress så du vet vart du skall skicka ägarpapperna.. <!--emo&;)-->
Senast redigerad av smacke den 17 februari 2007, 08:31, redigerad totalt 1 gånger.
SMacke #364
- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Som vanligt med 08.or...mkt snack och lite verkstad <!--emo&:P-->
<!--endemo-->
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
Honda CRV 2.2D 2014
Honda CRV 2.2D 2014
-
sommarhydda
Var fan är filmen, saknar den 
"We are each of us angels with only one wing and we can only fly embraceing eachother"
"The 7P"
Proper
Prior
Planing
Prevents
Piss
Poor
Preformence.
// Björn "Sommarhydda" Wollarz
"The 7P"
Proper
Prior