Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Sänk slagerskräpet...
Dimmu Borgir från Norge nästa år då kanske..?
Simon Aunér
F.d. ägare av en Honda Accord 2.3i SR 1994
-
Clabbe
- Bil: RD9
- Namn: Клабе Бюрстром
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
I rest my case...
<a href='http://rexxie.blogspot.com/2006/05/kamp ... arola.html' target='_blank'>http://rexxie.blogspot.com/2006/05/kamp ... la.html</a>
<a href='http://rexxie.blogspot.com/2006/05/kamp ... arola.html' target='_blank'>http://rexxie.blogspot.com/2006/05/kamp ... la.html</a>
Благодаря мутра!
-
Clabbe
Hehe... Andreas....
Du kanske ska joina Crew med Islands artist? <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
<a href='' target='_blank'>
Du kanske ska joina Crew med Islands artist? <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Благодаря мутра!
<!--QuoteBegin-Clabbe+22 May 2006, 03:30:16--><div class='quotetop'>QUOTE(Clabbe 4 22 May 2006, 03:30:16)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Hehe... Andreas....
[right][snapback]287229[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fy fan jag måste flytta till Island för dom verkar roliga som fasen där=)
Tack Clabbe du förgyllde just min dag!
[right][snapback]287229[/snapback][/right]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fy fan jag måste flytta till Island för dom verkar roliga som fasen där=)
Tack Clabbe du förgyllde just min dag!
Delsol(sommar) och Accord(vinter) -Åkersberga
Rickard Johansson
Rickard Johansson
-
EcciBaka
- Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
- Namn: Alexander Rothberg
- Kontakt:
<!--emo&:blink:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/blink.gif[/img]<!--endemo--> nää ää... kan man reagera sådär hahahahaha
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
------------------------
ber er ursäkta mig ifall jag flippar lite under detta inlägg.
hur kan man någonsin säga att lordi "förstör" schlagern?
schlagern, hitler, stalin, volvo, skattesystemet, sosseregeringar, med mera...allt detta är ju saker vi vill förstöra i så stor utsträckning som möjligt?
jag blev så glad när carola "från hell" söögardshora fick detta uppkört i skitan.
ett gäng efterblivna finska GWAR-kopior spöar alla andra med MARGINAL.
jag är så glad att jag inte kan andas.
rätt upp i nyllet på de skumma människor som faktiskt lyssnar på carola utan att känna att det är fel.
en tävling i musik för hela europa utan att just för den delen ha med något som kan kallas musik? konspiration, sjukt, döda.
HEJJA LORDI!
hur kan man någonsin säga att lordi "förstör" schlagern?
schlagern, hitler, stalin, volvo, skattesystemet, sosseregeringar, med mera...allt detta är ju saker vi vill förstöra i så stor utsträckning som möjligt?
jag blev så glad när carola "från hell" söögardshora fick detta uppkört i skitan.
ett gäng efterblivna finska GWAR-kopior spöar alla andra med MARGINAL.
jag är så glad att jag inte kan andas.
rätt upp i nyllet på de skumma människor som faktiskt lyssnar på carola utan att känna att det är fel.
en tävling i musik för hela europa utan att just för den delen ha med något som kan kallas musik? konspiration, sjukt, döda.
HEJJA LORDI!
Honda FN2 CW -10
Honda FK2 -07 -INBYTT-
Honda EG6 -92 -SÅLD-
Honda EE8 -91 -STULEN-
Daniel Hölbling, Bålsta
Honda FK2 -07 -INBYTT-
Honda EG6 -92 -SÅLD-
Honda EE8 -91 -STULEN-
Daniel Hölbling, Bålsta
Röstade 15 gånger ...lär få en lite störe telefonräkning denna månad men vem bryr sig <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo--> Gissa vem jag röstade på <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Sanel Muhic
Konnichiwa bitches !
Microcar
Konnichiwa bitches !
Microcar
Expressen har skrivit lite grann om Lordi och mannen bakom masken... tydligen någon som engagerar sig i barnen i Rovaniemi eller hur det nu stavas... där skall han tydligen få en tomt och hyllas i samma form som en olympisk mästare.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Kör:
- Steffo

- Bil: Pilot EX-L 2016
- Namn: Stefan Blixt
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 10 times
<!--QuoteBegin-Krister+22 May 2006, 12:26:11--><div class='quotetop'>QUOTE(Krister 4 22 May 2006, 12:26:11)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Expressen har skrivit lite grann om Lordi och mannen bakom masken... tydligen någon som engagerar sig i barnen i Rovaniemi eller hur det nu stavas... där skall han tydligen få en tomt och hyllas i samma form som en olympisk mästare.
[right][snapback]287383[/snapback][/right]
Vad är det för fel på barnen i Rovaniemi eftersom man behöver engagera sig i dem?
Ordet Schlager betyder helt enkelt slagdänga eller låt som slår. Sedan att genren schlager utvecklats till att vara tysk äckelmusik med glättig framtoning och svulstiga kläder är en annan historia. Lordi passade inte in, därför vann de! Det är en katastrof för den så kallade schlagervärlden. Det är även en katastrof för mig som älskar hårdrock, för nu kommer man att förknippas med detta de närmaste åren och det kommer att vimla av ännu sämre Lordi-kopior som tar skivkontrakten från de som verkligen är duktiga musiker <!--emo&:hmm:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/hmm.gif[/img]<!--endemo-->
Men lite kul var det ändå att de spöade alla andra med så bred marginal. Men jag hade inte dragit på smilbanden om Litauen gått ännu bättre än vad de gjorde. Då tror jag att det hade varit helt slut med den här sortens musiktävling som trots sin dåliga kvalitet ändå fyller en underhållande funktion och engagerar många.
[right][snapback]287383[/snapback][/right]
Vad är det för fel på barnen i Rovaniemi eftersom man behöver engagera sig i dem?
Ordet Schlager betyder helt enkelt slagdänga eller låt som slår. Sedan att genren schlager utvecklats till att vara tysk äckelmusik med glättig framtoning och svulstiga kläder är en annan historia. Lordi passade inte in, därför vann de! Det är en katastrof för den så kallade schlagervärlden. Det är även en katastrof för mig som älskar hårdrock, för nu kommer man att förknippas med detta de närmaste åren och det kommer att vimla av ännu sämre Lordi-kopior som tar skivkontrakten från de som verkligen är duktiga musiker <!--emo&:hmm:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/hmm.gif[/img]<!--endemo-->
Men lite kul var det ändå att de spöade alla andra med så bred marginal. Men jag hade inte dragit på smilbanden om Litauen gått ännu bättre än vad de gjorde. Då tror jag att det hade varit helt slut med den här sortens musiktävling som trots sin dåliga kvalitet ändå fyller en underhållande funktion och engagerar många.
Stockholm
Honda Pilot EX-L AWD 2016
Steffo: Ungefär samma problem med barnen i rovaniemi som överallt annars, barn/ungdomar behöver vuxna som engagerar sig i de och hjälper de på olika sätt... sen att det är i rovaniemi som han gör det är för att han kommer därifrån.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Kör:
-
Clabbe
hehe... Ska väl avslöja lite om Islands tävlande...
Läs det här så blir det ännu bättre...
Inte bara Finland som hånade ESC <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
<a href='http://en.wikipedia.org/wiki/Silvia_Night' target='_blank'>http://en.wikipedia.org/wiki/Silvia_Night</a>
Läs det här så blir det ännu bättre...
Inte bara Finland som hånade ESC <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
<a href='http://en.wikipedia.org/wiki/Silvia_Night' target='_blank'>http://en.wikipedia.org/wiki/Silvia_Night</a>
Благодаря мутра!
-
TheFinnishFlash
Då ska jag fråga vem fan kan bestämma vad som är Eurovision
Song Contest. Och eurovision va gör ryssland med då?? Och hur kunde ryssland bli andra med en skit låt.
Song Contest. Och eurovision va gör ryssland med då?? Och hur kunde ryssland bli andra med en skit låt.
Niclas Bäckström
Tackar till mina sponsorer
Repaint.fi
Alpine.fi
ITPOWER.fi
Och så även min motiv lackare. johnny-design.com/
Gå gärna in och rösta på. <a href="http://www.garaget.org/?car=74007" target="_blank">http://www.garaget.org/?car=74007</a>
Tackar till mina sponsorer
Repaint.fi
Alpine.fi
ITPOWER.fi
Och så även min motiv lackare. johnny-design.com/
Gå gärna in och rösta på. <a href="http://www.garaget.org/?car=74007" target="_blank">http://www.garaget.org/?car=74007</a>
Ryssland väster om Uralbergen tillhör faktiskt europa, däremot är väll israels deltagande lite mer diskutabelt.
Per Björe-Dahl, Göteborg
"The concept of shoehorning a massive V8 into an extremely heavy bodyshell with the structural rigidity of a potato is to act as a catalyst for global warming."
"The concept of shoehorning a massive V8 into an extremely heavy bodyshell with the structural rigidity of a potato is to act as a catalyst for global warming."
<!--QuoteBegin-Lynxen+22 May 2006, 15:30:16--><div class='quotetop'>QUOTE(Lynxen @ 22 May 2006, 15:30:16)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->däremot är väll israels deltagande lite mer diskutabelt.
[right][snapback]287432[/snapback][/right]
Och Armeniens deltagande också. Det tillhör väl inte Europa!?
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--QuoteBegin-ziggy+22 May 2006, 15:34:15--><div class='quotetop'>QUOTE(ziggy 4 22 May 2006, 15:34:15)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Lynxen+22 May 2006, 15:30:16--><div class='quotetop'>QUOTE(Lynxen 4 22 May 2006, 15:30:16)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->däremot är väll israels deltagande lite mer diskutabelt.
[right][snapback]287433[/snapback][/right]
Jo faktiskt så tillhör Kaukasus europa enligt definitionen. Men det är lite knepigt då det uppenbarligen ligger i asien <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]287433[/snapback][/right]
Jo faktiskt så tillhör Kaukasus europa enligt definitionen. Men det är lite knepigt då det uppenbarligen ligger i asien <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Per Björe-Dahl, Göteborg
-
EcciBaka
- Kontakt:
som lordi själva sa: Jag tycker det är underbart, nu kan vilken musikstil som helst vara med.
gotta love it!
gotta love it!
------------------------
------------------------
------------------------
Det säger du inte <!--emo&:P-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/tongue.gif[/img]<!--endemo--> ?
Simon Aunér
vadå schlager... tävlingen heter ju för fan eurovision song contest ("eruropeisk sång tävling" typ) altså en tävling för musik oavsett typ!
de e ju bara schlager bögarna och bert karlsson som håller fast vid att de ska va schlager... men då får ju inga av årets bidrag vara med.. dom låter ju inte likadant som låtarna från 70talet
de e ju bara schlager bögarna och bert karlsson som håller fast vid att de ska va schlager... men då får ju inga av årets bidrag vara med.. dom låter ju inte likadant som låtarna från 70talet
Kristian, Hondalös.
-
PatrikGBG
- Bil: FN2/CW2
- Namn: Patrik Andersson
men fatta...
VI (motständarna till blöjrocken) VILL ha det som de var...
oavsett va ni lojdar tycker...
VI (motständarna till blöjrocken) VILL ha det som de var...
oavsett va ni lojdar tycker...
Patrik Andersson #928
Accord -09 executive Premium White, Civic Type R -09 Milano Red och Accord -80 Bläääck metallic
Urgammal
Accord -09 executive Premium White, Civic Type R -09 Milano Red och Accord -80 Bläääck metallic
Urgammal
-
EcciBaka
- Kontakt:
Bittert, men vi vann iallafall, så ni får inte ha det som ni vill ha det haahaa
------------------------
------------------------
------------------------
-
PatrikGBG
- Bil: FN2/CW2
- Namn: Patrik Andersson
nej men se de så här...vilka är Lordi?
var det dom som var med förra året?
de är ingenting...det är Carola ...hahhaa ja e tyyp kär lr nåt
var det dom som var med förra året?
de är ingenting...det är Carola ...hahhaa ja e tyyp kär lr nåt
Patrik Andersson #928
Urgammal
Urgammal
-
EcciBaka
- Kontakt:
gud vare med dej patrik <!--emo&:P-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/tongue.gif[/img]<!--endemo-->
------------------------
------------------------
------------------------
- Steffo

- Bil: Pilot EX-L 2016
- Namn: Stefan Blixt
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 10 times
AHHAHA. Skön bild i avataren Patrik! <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Stockholm