Hondaklubben behöver skärpa till sig!

För Topics som ej är motorrelaterade
Användarvisningsbild
JimmyW92
Påläst
Påläst
Bil: CTR Ep3
Namn: Jimmy Wännström

5 juni 2015, 20:25

Större, men bättre?

Måste man sikta in sig på varenda liten detalj då?

Jag som lite nyare dårå, jag tycker det är riktigt kul att komma med i HPC för man får den hjälp man vill ha. Spelar ingen roll om det är hur man får bort askkoppen eller hur man byter kammar.
"Random shit" är oftast grejjer som kan kan lösa själv tycker jag och vill man dunka bilen i backen och fetaste bas/ljudanläggningen i bagaget så finns det säkert dom som hjälper med det också. Inte en enda gång har jag fått en negativ kommentar på grund av mina dumma frågor.

Vill man ha träffar o.s.v. så är det ju bara fixa! t.ex. vi träffar utanför ica och vtecar lite nästa lördag då?
Jag tycker det är bra att klubben håller fokus på bankörningarna för att det är dom som annars kostar en jäkla massa pengar om man vill fixa själv. Medans träffar går att ordna ändå om man brinner för det.

Edit; sen kan man väll se våra banträffar som "random" träff också? För det finns väll inget tvång att köra bara för att man kommer dit? Här i västernorrland så har vi mittsverigebanan och där ordnas det varje onsdag så man kan träffas och köra lite om man vill. Men kan säga att det inte är många som kör utan dom flesta är bara där och hänger. Och dom som kör är gamvolvos som ba försöker drifta och lämnar massa gummi på banan >.<
Jimmy Wännström
Kramfors förort!
Honda CTR EP3 2002
Saab 1.8t 9-3
Användarvisningsbild
pasen
Styrelsen
Styrelsen
Bil: S2000 -05
Namn: Richard Lindström
Has thanked: 18 times
Been thanked: 33 times

5 juni 2015, 20:46

Alla i klubben är välkomna att komma med förslag på vad vi ska göra. Sen måste allting falla inom ramen för vad vi har råd med. Ska vi ta pengar från bankörning för något annat måste det tas ett gemensamt beslut, på exempelvis årsmötet.

Men det kostar nästan inget att hitta på något som Jimmy säger, en grillkväll eller på lokala pizzerian eller liknande.
Jag vet inte riktigt vad "random shit" är som vi i styrelsen kan arrangera. Alla ni medlemmar är välkomna att dra ett strå till stacken.
Richard Lindström, Stockholm
Accord, EK4, S2000
Skriv svar