Tonade baklyktor och clear fram...
Undrar som rubriken säger om det finns någon återförsäljare i Sverige som säljer hel svarta (tonade) bakljus till fjärde generationens Prelude? Samt vart det finns billiga clear-blinkers (fram och sido) till samma bil?
Har dessvärre bara hittat Britiska sidor som säljer och de känns ytterst osäkert, iallafall från just de återförsäljarna... <!--emo&:annoyed:-->
<!--endemo-->
Har dessvärre bara hittat Britiska sidor som säljer och de känns ytterst osäkert, iallafall från just de återförsäljarna... <!--emo&:annoyed:-->
Andreas Ekström
1993 Honda Prelude 2.2 Vtec 4WS BB1
VPM.se
VPM.se
<!--QuoteBegin-LoKI+13 Feb 2007, 22:10:23--><div class='quotetop'>QUOTE(LoKI @ 13 Feb 2007, 22:10:23)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Lånar lite, är det någon som vet var dom säljer tonade lyktor till crx får ni gärna hojta till också.
[right][snapback]375216[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Tonade ? Men du projector lysen fram eller? Det finns hos Realcar bla. Men jag skulle hellre höra med Trixie eller importera själv från t.ex Holland.
www.showoffimports.nl
www.akr-performance.nl
[right][snapback]375216[/snapback][/right]
Tonade ? Men du projector lysen fram eller? Det finns hos Realcar bla. Men jag skulle hellre höra med Trixie eller importera själv från t.ex Holland.
www.showoffimports.nl
www.akr-performance.nl
076 799 25 11
ALIVE.SE
Bahnwaffe
ALIVE.SE
Bahnwaffe
<!--QuoteBegin-ekish+13 Feb 2007, 21:59:30--><div class='quotetop'>QUOTE(ekish 4 13 Feb 2007, 21:59:30)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Undrar som rubriken säger om det finns någon återförsäljare i Sverige som säljer hel svarta (tonade) bakljus till fjärde generationens Prelude? Samt vart det finns billiga clear-blinkers (fram och sido) till samma bil?
<!--endemo-->
[right][snapback]375204[/snapback][/right]
Jag beställde fram å sidoblinkers via Dalhems plus lexusbaklampor. Har för mig att det kostade ca. 500:- för fram å 400:- för sidorna å 1900:- för baklampor.. fick länkar av dem till amerikanska sidor som hade lite olika att välja mellan. kunde sedan fråga Dalhems om pris från dessa sidor. AKR-Performance har ju annars..
Mvh Peter
ps. Din prelude är så grymt jäkla najs!!! Vart fick du tag på den? Ovanligt med vtec preluder i den finaste färgen <!--emo&:wub:-->
<!--endemo-->
[right][snapback]375204[/snapback][/right]
Jag beställde fram å sidoblinkers via Dalhems plus lexusbaklampor. Har för mig att det kostade ca. 500:- för fram å 400:- för sidorna å 1900:- för baklampor.. fick länkar av dem till amerikanska sidor som hade lite olika att välja mellan. kunde sedan fråga Dalhems om pris från dessa sidor. AKR-Performance har ju annars..
Mvh Peter
ps. Din prelude är så grymt jäkla najs!!! Vart fick du tag på den? Ovanligt med vtec preluder i den finaste färgen <!--emo&:wub:-->
Peter Johansson
Prelude 93 2.3i
Prelude 93 2.3i
<!--QuoteBegin-LoKI+13 Feb 2007, 22:33:44--><div class='quotetop'>QUOTE(LoKI 4 13 Feb 2007, 22:33:44)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Självklart pratar jag om baklyktor. Dessutom finns det inga projektorlysen till VT vad jag vet.
[right][snapback]375233[/snapback][/right]
Kolla på dom sidorna jag skrev så hittar du hur mkt som helst. <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
[right][snapback]375233[/snapback][/right]
Kolla på dom sidorna jag skrev så hittar du hur mkt som helst. <!--emo&:)-->
076 799 25 11
ALIVE.SE
Bahnwaffe
ALIVE.SE
Bahnwaffe
<!--QuoteBegin-Peterlude+15 Feb 2007, 13:54:14--><div class='quotetop'>QUOTE(Peterlude 4 15 Feb 2007, 13:54:14)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->ps. Din prelude är så grymt jäkla najs!!! Vart fick du tag på den? Ovanligt med vtec preluder i den finaste färgen <!--emo&:wub:-->
<!--endemo-->
[right][snapback]375650[/snapback][/right]
Hehe, tack. Hittade den uppe i skogarna runt Karlstad <!--emo&;)-->
<!--endemo-->
[right][snapback]375650[/snapback][/right]
Hehe, tack. Hittade den uppe i skogarna runt Karlstad <!--emo&;)-->
Andreas Ekström
VPM.se