Bakkjol till prelude 93?

Diskussioner om styling och stereo.
Peterlude

Har gått å stört mig lite på att det inte sitter någon nedre list (bakkjol) bak på preluderna 92-96.. Sitter ju fram å på sidorna så det ser ju ut som att det saknas nått bak när man tittar från sidan å bilen ser högre ut bak då, dessutom ser man ju mycket av ljuddämparen från sidan också.. <!--emo&:blink2:-->Bild<!--endemo--> Hade ju varit logiskt att det fortsatte bak också men det verkar inte finnas orginal eller? <!--emo&:hmm:-->Bild<!--endemo--> Finns ju hål under för någonting sådant verkar det ju som iaf.. Hört rykten om accord cupé 94 ska passa bra men är ju inte vanligaste bilen å därmed svårt att hitta denna nedre bakkofångare på skroten. Ny kostar ca. 1700:- vilket är lite fläskigt tycker jag nog, nästan i pris med styling kjol.. Nån som har trixat dit någon från annan bil eller har tips på annan lösning? Inte rädd för att värma, böjja å kapa lite <!--emo&;)-->Bild<!--endemo-->
Peter Johansson

Prelude 93 2.3i
Hondaholic

Här är en liten how-to för att tillverka eget..på finska iofs men du ser ju bilderna..hehe

<a href='http://forum.dynamiitti.com/viewtopic.php?t=37653' target='_blank'>Bakläpp Prelude</a>
Mitsubishi Lancer EVO 5 GSR
Mitsubishi Eclipse GS-T
Wikmaldo
Namn: Jimmy

Det dära blev ju grymt snyggt <!--emo&:)-->Bild<!--endemo-->
Peterlude

Japp men jag hängde inte riktigt med i text beskrivningen.. <!--emo&;)-->Bild<!--endemo--> Tacksam för fler tips!
Peter Johansson

Prelude 93 2.3i
Skriv svar