Färg på knapparna
Har då en Civic, som topic förklarar....
Instrumentpanelen o allting annat går i blått/vitt men knapparna på stereon lyser i (ful)grön färg...
Detta måste ju gå o byta ut så man får ett blått eller vitt ljus från knapparna ist?!
Nu har jag ju inte plockat ner stereon o så för att kunna se vad det är för typ av diod som lyser upp allting, men förhoppningsvis går den o byta...
Någon som vet?
Instrumentpanelen o allting annat går i blått/vitt men knapparna på stereon lyser i (ful)grön färg...
Detta måste ju gå o byta ut så man får ett blått eller vitt ljus från knapparna ist?!
Nu har jag ju inte plockat ner stereon o så för att kunna se vad det är för typ av diod som lyser upp allting, men förhoppningsvis går den o byta...
Någon som vet?
-
HildingS
- Bil: JDM ITR -98
- Namn: Hilding Sandström
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Är rädd att de inte är så många som testat på detta :/mozZe skrev:Har då en Civic, som topic förklarar....
Någon som vet?
Men kanske det finns någon reparationdhandbok som förklarar hur man ska byta ut dem ifall de går sönder, men det står nog inte i användarhandboken utan i nån verkstadshandbok
Lycka till iaf med att lösa det!
Kör:
JDM Intergra R -98
Reservdelslager / Framtida projekt?
JDM Integra R -96
Säljes:
Tein Type HA Coilovers för Prelude (och EVO 3)
JDM Intergra R -98
Reservdelslager / Framtida projekt?
JDM Integra R -96
Säljes:
Tein Type HA Coilovers för Prelude (och EVO 3)