Honda accord 1994
-
Guttiz
- Bil: Honda Prelude -92 Honda Accord - 94
- Namn: Markus Gattermann
Tjena,
Tänkte höra om någon har erfarenhet av att byta högtalarna fram i dörren? :hmmm:
Har kollat lite men jag vet inte om jag hittar alla skruvar... Sen tänkte jag också passa på att fråga, längst fram i hörnen vid vindrutan sitter det små högtalar skydd, som om det skulle sitta diskant högtalare där? Men jag vet inte heller hur man får bort dem å vill inte gärna bara dra ifall nått går sönder. Men det kanske bara är där för att det ska se bra ut eller nått?
Tack på förhand =)
:repost:
Tänkte höra om någon har erfarenhet av att byta högtalarna fram i dörren? :hmmm:
Har kollat lite men jag vet inte om jag hittar alla skruvar... Sen tänkte jag också passa på att fråga, längst fram i hörnen vid vindrutan sitter det små högtalar skydd, som om det skulle sitta diskant högtalare där? Men jag vet inte heller hur man får bort dem å vill inte gärna bara dra ifall nått går sönder. Men det kanske bara är där för att det ska se bra ut eller nått?
Tack på förhand =)
There is no time to fear, When we have Honda here ;)
Honda Accord - 94 (Såld)
Honda Prelude - 92
Honda Accord - 94 (Såld)
Honda Prelude - 92
-
Guttiz
- Bil: Honda Prelude -92 Honda Accord - 94
- Namn: Markus Gattermann
Har tagit reda på allt nu så det behövs ingen hjälp... =)Guttiz skrev:Tjena,
Tack på förhand =)
There is no time to fear, When we have Honda here ;)
Honda Accord - 94 (Såld)
Honda Prelude - 92
Honda Accord - 94 (Såld)
Honda Prelude - 92