Helllooo,
Som topicen säger, är jag sugen på att slänga på en Mugenvinge på min CTR.
Tänkte nu kolla om det är någon som har en uppfattning om hur krångligt det är att göra detta?
MVH
Erik
Byta vinge på EP3
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->Erik Adolfsson<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Honda Civic Type-R EP3 -04 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Honda Civic Type-R EP3 -04 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
- JDM-Junior
- Bil: CW EP3
- Namn: Aldin Kuric
Inte speciellt krångligt såvida ingen har limmat fast originalvingen. Kan finnas någon skruv som är lite svårtåtkommen men det är inget som tar någon längre tid.
JDM - all day, every day
Tror inte det har varit av innan.. Så det skulle vara om det än limmad original då?JDM-Junior skrev:Inte speciellt krångligt såvida ingen har limmat fast originalvingen. Kan finnas någon skruv som är lite svårtåtkommen men det är inget som tar någon längre tid.
Gott! Då blire till att beställa en sådan nu inom kort
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->Erik Adolfsson<!--colorc--></span><!--/colorc-->
- JDM-Junior
- Bil: CW EP3
- Namn: Aldin Kuric
Jaa precis, men det tror jag inte att den är. 
JDM - all day, every day