Honda Civic 1.5i -90 HB
Jag säljer min civic då jag inte har råd att ha två bilar. Den har legat på blocket i en vecka på 12.000:- utan att någon har kommit och tittat på den. Många har ringt men mer än så har det inte blivit. Jag gav 10.000:- för den och det vill jag gärna ha tillbaka då jag fixat en del. Får jag inte ut det så funderar jag på att sälja den i delar.

Från blocket:
Jag säljer nu min gråmetallic Honda Civic hatchback-model med 1.5 liters insprutningsmotor till fördel för en Honda CRX.Då service, besiktning osv är gjord nyligen finns det inga närstående kostnader som bilen medför. Bilen är mycket billig att äga och köra i alla avseende.
Bilen är pålitlig, jag har kört t.o.r stockholm och pendlat till jobbet varje dag utan några beskymmer över huvud taget. Den är mycket bekväm att åka långt i.
* Fin i lacken.
* Motorn går klanderfrit.
* All elektronik fungerar som den skall.
* Drag finns monterat.
* Nya Sony 6.5' högtalare omsorgsfullt installerade i dörrarna med mycket bra ljud.
* Kamrem, olja och oljefiler bytt.
* Besiktigad och skattad innan sommaren.
* Förbrukar ca 0.60 l/mil vid 130 km/h.
* Skatt ca 900:- per år.
* Halvsförsäkring ca 2000:- per år.
* 26000 mil
En 15 år gammal bil är givietvis inte helt felfri. Det som finns är;
* Defekt yttre dörrhandtag på passagerarsidan.
* Rost i hjulhus.
* Litet rosthål på första ljuddämparen. (MYCKET litet, går säkert att åtgärda med en svetsloppa om man har tillgång till svets.)
* Matta gasdämpare i bakluckan.
* Kassettbandspelaren fungerar ej. (Säkring?)
Pris 10.000:- POK.

Från blocket:
Jag säljer nu min gråmetallic Honda Civic hatchback-model med 1.5 liters insprutningsmotor till fördel för en Honda CRX.Då service, besiktning osv är gjord nyligen finns det inga närstående kostnader som bilen medför. Bilen är mycket billig att äga och köra i alla avseende.
Bilen är pålitlig, jag har kört t.o.r stockholm och pendlat till jobbet varje dag utan några beskymmer över huvud taget. Den är mycket bekväm att åka långt i.
* Fin i lacken.
* Motorn går klanderfrit.
* All elektronik fungerar som den skall.
* Drag finns monterat.
* Nya Sony 6.5' högtalare omsorgsfullt installerade i dörrarna med mycket bra ljud.
* Kamrem, olja och oljefiler bytt.
* Besiktigad och skattad innan sommaren.
* Förbrukar ca 0.60 l/mil vid 130 km/h.
* Skatt ca 900:- per år.
* Halvsförsäkring ca 2000:- per år.
* 26000 mil
En 15 år gammal bil är givietvis inte helt felfri. Det som finns är;
* Defekt yttre dörrhandtag på passagerarsidan.
* Rost i hjulhus.
* Litet rosthål på första ljuddämparen. (MYCKET litet, går säkert att åtgärda med en svetsloppa om man har tillgång till svets.)
* Matta gasdämpare i bakluckan.
* Kassettbandspelaren fungerar ej. (Säkring?)
Pris 10.000:- POK.
Senast redigerad av Tobbera den 19 september 2005, 23:13, redigerad totalt 1 gånger.
Honda XL350 -84
Mercedes SLK 200 -06
Toyota MR2 2.0i -93
Mercedes SLK 200 -06
Toyota MR2 2.0i -93