Civic-92

Sälj din Bil här
Spidde

Hej. Säljer min civic lsi-92. Sedan. 19000mil+, massvis bytt bl a: toppackning kamrem, vattenpump, avgas, trummor+backar bak, mm mm.
Borde besiktigas, men innan dess så borde det bytas bromsar fram. Ställer av nu på grund av totalt ointresse för mer skruvande.
Följer med SoV däck. nya 13" alu+däck, v-däck på plåt. En säsong körda. Nya extraljus.
8000:- el. bud. obesiktigad.
Björn Ros/Kristinehamn
Civic Lsi-92 Sedan (Sadako)
Användarvisningsbild
Nibbe
Bil: EG5, EJ9
Namn: Niklas Walkin
Has thanked: 10 times

Är det nån rost åtgärdad sen du försökte sälja den sist?
Användarvisningsbild
MolleDelSol
Bil: ,S2000
Namn: Adrian Borgqvist

var sitter rosten?
0709-916045
Tyringe / Skåne
Spidde

Jodå...rosten är bortslipad och lagad med högst tillyxad yta.. Det går att göra snyggare. Rätt färg på lagningen dock. Rosten satt i bägge bakskärmarna(överraskad?) och i höger framdörr. Det finns småskavanker här och var: trasig list, småbulor, stenskott mm. Glömde visst att jag nyss bytt batteri och att det siiter sony mp3-spelare+5,25 or i. Spelaren använd max 20h... "lexus" bakljus följer med.
Jag har inte kört med den sen det var ok med sommardäck, så dom sitter fortfarande på. Var ute och grävde fram den i snöhögen alldeles nyss, och tänkte att nu finns det inte en chans att det finns ström kvar..men den startade direkt. Tog mig för sakens skull en mycket hal provtur på småvägarna här intill!
Men var nu inte blyga med att bjuda! Vill ha mer plats för nyinköp...
Björn Ros/Kristinehamn
magnum
Kontakt:

Har du något telefon nummer ?
Ninja pwr !
Spidde

*SÅLD*
Björn Ros/Kristinehamn
Låst