CRX Vtec -91 Nyskattad å nybes 15000kr!
Har en nybesiktigad Honda CRX Vtec -91 till salu. Bruksskick, lite rost på hundbenen, matt lack på en framskärm buckla på den andra. Inget som hindrar en från att köra den.
Fina 17" sommarfälgar med hyffsade däck, sämre (men lagliga) vinterdäck finns, dock enbart köpta för att kunna köra till besiktningen. Nyservad med olja å filter, Ny kylare, kamrem bytt för 2000 mil sen, kopplingen bytt.
Skrapar lite på 3,an och 5,an (som verkar vara standard problem på dessa), men endast om man växlar som en ninja.
Helt original, till och med avgasröret.
CD med MP3 sitter i.
17000kr
Ring mig på 073-8161365 om ni är intresserade, är inte här inne så ofta.
Bild finns på http://www.garaget.org/fish det är den ända bilden jag har. Men efter ett seriöst visat intresse (via telefon) kan jag åka iväg och fixa fler bilder då den står hos min bror några mil bort
Mvh Krille
Fina 17" sommarfälgar med hyffsade däck, sämre (men lagliga) vinterdäck finns, dock enbart köpta för att kunna köra till besiktningen. Nyservad med olja å filter, Ny kylare, kamrem bytt för 2000 mil sen, kopplingen bytt.
Skrapar lite på 3,an och 5,an (som verkar vara standard problem på dessa), men endast om man växlar som en ninja.
Helt original, till och med avgasröret.
CD med MP3 sitter i.
17000kr
Ring mig på 073-8161365 om ni är intresserade, är inte här inne så ofta.
Bild finns på http://www.garaget.org/fish det är den ända bilden jag har. Men efter ett seriöst visat intresse (via telefon) kan jag åka iväg och fixa fler bilder då den står hos min bror några mil bort
Mvh Krille
Senast redigerad av Fisken den 17 februari 2013, 20:51, redigerad totalt 1 gånger.
Kris Watts - Bollnäs
-
rustysetzer
- Namn: Alexander Lundblad
Sugen är man på denna modell med denna motorn.Fisken skrev:Ingen som är sugen? Går ju ev att pruta lite å, men tänker inte ge bort den...
Nej, jag menar den delen av skärmkanten som är längst ner närmast tröskeln om man säger så då... Från midjelisten och ner till tröskeln. Det är väl det som brukar kallas hundbenen tror jag?Koffe89 skrev:Hundbenen? Menar du då trösklarna?
Kris Watts - Bollnäs
- tingelholm
- Bil: crx vt 91
- Namn: johan tingelholm
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 3 times
priset är kanon, synd de va så långt bort, lycka till
0733-611105
Karlskrona
crx EE8 K20
Jazz - 2006
Karlskrona