Civic EK4 - 00 (94xx mil) (Nytt pris!)

Pris: 55 000:- 45 000:- Eventuella erbjudanden är intressanta att höra.
Säljer nu min Civic EK4 då jag använt bilen allt för lite. Därför hoppas jag att någon annan med mer tid vill ta över ägandet av denna otroligt fina Civic som jag har tagit hand om väldigt noga.
Bilen har i min äga aldrig varit vinter körd och alltid stått i varmgarage. Jag har samtliga kvitton sparade på de delar som blivit bytta och från service gjort på Rosenholtz i Stockholm. Det finns även bra dokumentation sparat från tidigare ägare.
Bilen är i väldigt bra skick, tyvärr lite stenskott och små skavanker, det som man får räkna med på en bil av denna ålder.
Bilen har även uppdaterats med vissa delar som självklart följer med och som jag inte heller säljer av separat.
* Avgassystem från Simons Sportavgassystem
* Password: JDM Dry Carbon Fiber PowerChamber Intake
* 40mm sänkfjädrar från KW
* Megan Racing Camber kit bak
* Rota 16x7 på Toyo. Däcken skulle behöva bytas snart.
* D1 hjulmuttrar
* EK9 grill med svart nät.
* EK9 framläpp
* EK9 skjolar
* EK9 bakläpp
* EK9 vinge
* Borttagen vindrutetorkare bak
* Rensad på emblem bak
* Valsade skärmar
* EK9 damask
Bilen har även ett uppgraderat larm, installerat av BRL med kvittot självklart kvar. Kontakta mig för mer information och bilder.
Senast redigerad av Asse Jr den 27 augusti 2014, 21:41, redigerad totalt 4 gång.
Det är en vti!
Jag har inte brottom att bli av med den. Vill hellre att någon här köper den och tar hand om den som jag har gjort! Därför den inte finns på blocket, men den kanske kommer upp i Augusti.
Angående EP3 så är jag tyvärr inte intresserad av det.
Jag har inte brottom att bli av med den. Vill hellre att någon här köper den och tar hand om den som jag har gjort! Därför den inte finns på blocket, men den kanske kommer upp i Augusti.
Angående EP3 så är jag tyvärr inte intresserad av det.
Bilen har precis slagit över till 94xx mil. Jag kommer lägga upp bilen på Blocket i början av Augusti om ingen här är intresserad.
-
RunRookieRun
- Bil: Civic EK4
- Namn: Fredrik Davidsen
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Kjennes som at jeg må skrive kontrakt på nye jobben litt raskt!
Tror jag behålla honom. Men om någon i framtiden känner sug så skicka PM. Tråden kan låsas och fortsätter min projekttråd på Club JDM.