Honda Civic Type R -04 VINTERPRIS !!!

Sälj din Bil här
Tobbe_TypeR

Jag har inte tänkt att sälja MIN CTR, utan nu är det kusinen som skall sälja sin pga att han nu skall bli hus-ägare och har en " snål-bil " som han kommer att använda som bruksbil så tyvärr ska han nu sälja sin Honda,

lite info:

* Night Hawk Black
* Sänk 30mm (H&R)
* Supersprint Catbacksystem, sista ljudämparen utbytt till en 3" japs, (Låter föjävla gött).
* Årsm: 2004.
* Rödlackerad grillram.
* 12" sportratt (Luisi) Medföljer gör givetvis orginalratt oxå.
* Svensksåld.
* Olja: Quaker State Race 10/50.
* 17" Orginal CTR fälgar.
* ACE 16" fälgar till vintern.
* JVC MP3 stereo / DLS-kit, Slutsteg och baslåda med 2st 10" ifrån GAS.
* Framrute text: " Performance " (röd text).
* Besiktigad och Skattad.
* Servad bara hos honda, har gått 8 500 - 8 999mil, men som sagt honda är som volvo, går o går ;)
* Öppet koniskt filter (Hemmabyggt luftintags-rör) Medföljer gör även orginalbox med green cotton filter.

Bilen går otroligt bra både på väg som maskinellt! :) och ljudet är inte som en vanlig CTR ;)

Är ni intresserade av något mer, elr vill ha en bild elr två så kan ni mejla till mig (Tobbe). raggarn87@hotmail.com
eller så kan ni ringa Fredrik (kusinen) på 070 - 454 16 34.

Pris idé: 120 000kr. Höstpris & Vinterpris. (Kanske med rätt köpare diskuteras priset något mer).
Senast redigerad av Tobbe_TypeR den 14 november 2007, 02:12, redigerad totalt 1 gånger.
[i]Japansk Vråålapa![/i]
---------------
[Type-<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc-->]