Honda Civic Type R -04 VINTERPRIS !!!
-
Tobbe_TypeR
Jag har inte tänkt att sälja MIN CTR, utan nu är det kusinen som skall sälja sin pga att han nu skall bli hus-ägare och har en " snål-bil " som han kommer att använda som bruksbil så tyvärr ska han nu sälja sin Honda,
lite info:
* Night Hawk Black
* Sänk 30mm (H&R)
* Supersprint Catbacksystem, sista ljudämparen utbytt till en 3" japs, (Låter föjävla gött).
* Årsm: 2004.
* Rödlackerad grillram.
* 12" sportratt (Luisi) Medföljer gör givetvis orginalratt oxå.
* Svensksåld.
* Olja: Quaker State Race 10/50.
* 17" Orginal CTR fälgar.
* ACE 16" fälgar till vintern.
* JVC MP3 stereo / DLS-kit, Slutsteg och baslåda med 2st 10" ifrån GAS.
* Framrute text: " Performance " (röd text).
* Besiktigad och Skattad.
* Servad bara hos honda, har gått 8 500 - 8 999mil, men som sagt honda är som volvo, går o går
* Öppet koniskt filter (Hemmabyggt luftintags-rör) Medföljer gör även orginalbox med green cotton filter.
Bilen går otroligt bra både på väg som maskinellt!
och ljudet är inte som en vanlig CTR 
Är ni intresserade av något mer, elr vill ha en bild elr två så kan ni mejla till mig (Tobbe). raggarn87@hotmail.com
eller så kan ni ringa Fredrik (kusinen) på 070 - 454 16 34.
Pris idé: 120 000kr. Höstpris & Vinterpris. (Kanske med rätt köpare diskuteras priset något mer).
lite info:
* Night Hawk Black
* Sänk 30mm (H&R)
* Supersprint Catbacksystem, sista ljudämparen utbytt till en 3" japs, (Låter föjävla gött).
* Årsm: 2004.
* Rödlackerad grillram.
* 12" sportratt (Luisi) Medföljer gör givetvis orginalratt oxå.
* Svensksåld.
* Olja: Quaker State Race 10/50.
* 17" Orginal CTR fälgar.
* ACE 16" fälgar till vintern.
* JVC MP3 stereo / DLS-kit, Slutsteg och baslåda med 2st 10" ifrån GAS.
* Framrute text: " Performance " (röd text).
* Besiktigad och Skattad.
* Servad bara hos honda, har gått 8 500 - 8 999mil, men som sagt honda är som volvo, går o går
* Öppet koniskt filter (Hemmabyggt luftintags-rör) Medföljer gör även orginalbox med green cotton filter.
Bilen går otroligt bra både på väg som maskinellt!
Är ni intresserade av något mer, elr vill ha en bild elr två så kan ni mejla till mig (Tobbe). raggarn87@hotmail.com
eller så kan ni ringa Fredrik (kusinen) på 070 - 454 16 34.
Pris idé: 120 000kr. Höstpris & Vinterpris. (Kanske med rätt köpare diskuteras priset något mer).
Senast redigerad av Tobbe_TypeR den 14 november 2007, 02:12, redigerad totalt 1 gånger.
[i]Japansk Vråålapa![/i]
---------------
[Type-<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc-->]
---------------
[Type-<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc-->]