S: Corolla T-Sport 2005
Vet att det inte är en Honda men ska ju sälja den till förmån för en S2000 så 
För ni som inte vet är detta Toyotas svar på Type-R:en lite mer ombonad bara..Har dragit jämt med en Type-R tack vare Toyotans utväxling med lång 1:a.
Toyota Corolla T-Sport
Mätarställning: 5300mil
Färg: Svart met
Karosseri: Halvkombi
Info: ABS bromsar, Airbag, ACC/Klimatanläggning, Antisladdsystem, Antispinn, C-lås, CD-stereo, Elhissar fram och bak, Elspeglar, En ägare, Fjärrstyrt c-lås, Larm, LM-fälgar, Multifunktionsratt, fullmaps Navigator (GPS) , Regnsensor, Servostyrning, Sidoairbag, Spoiler bak, Sportstolar, Stolvärme fram, Svensksåld, Servicebok, Tonade rutor, Yttertemperaturmätare,
Pris : 149.900. Eller Bud
I övrigt : TTE vingen bak och eventuellt kan en fabriksbyggd kickerlåda med 2*12 Kicker med ett kicker monosteg följa med köpta 2006.
Annonsen finns på http://www.ettsv.com med bilder, Han hjälper mig enbart att sälja o kan erbjuda garanti och finans.
Mvh : Daniel.Svensson
För ni som inte vet är detta Toyotas svar på Type-R:en lite mer ombonad bara..Har dragit jämt med en Type-R tack vare Toyotans utväxling med lång 1:a.
Toyota Corolla T-Sport
Mätarställning: 5300mil
Färg: Svart met
Karosseri: Halvkombi
Info: ABS bromsar, Airbag, ACC/Klimatanläggning, Antisladdsystem, Antispinn, C-lås, CD-stereo, Elhissar fram och bak, Elspeglar, En ägare, Fjärrstyrt c-lås, Larm, LM-fälgar, Multifunktionsratt, fullmaps Navigator (GPS) , Regnsensor, Servostyrning, Sidoairbag, Spoiler bak, Sportstolar, Stolvärme fram, Svensksåld, Servicebok, Tonade rutor, Yttertemperaturmätare,
Pris : 149.900. Eller Bud
I övrigt : TTE vingen bak och eventuellt kan en fabriksbyggd kickerlåda med 2*12 Kicker med ett kicker monosteg följa med köpta 2006.
Annonsen finns på http://www.ettsv.com med bilder, Han hjälper mig enbart att sälja o kan erbjuda garanti och finans.
Mvh : Daniel.Svensson
Senast redigerad av probe den 19 maj 2008, 17:31, redigerad totalt 1 gånger.
Pris måste finnas med i annonsen enligt våra regler, annars tas den bort tyvär.
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->