Sida 1 av 1
Honda Civic 1.5 VTEC EK3 BESIKTIGAD UA
Postat: 18 oktober 2012, 09:46
av Elvis_EG2
Hej!
Tänkte kolla intresset lite för min pendlare.
Sparar pengar för en handpenning så tänkte sälja bilen.
färg: Mörkblå lila
Mil:16.600
Servades i Juni då byttes även vattenpumpen och kammremen.
M+S Däck med minst 6mm på varje.
Invändigt fint skick
utvändigt: Har tyvärr rost på ena bakkärmen, repor, liten rostfläck på huv, båda framskärmarna har en liten buckla precis vid skärmkanten. Liten spricka på bakspoilern precis vid vänster bakljus där baklampan och bagaget möts.
Så utvändigt är den ingen skönhet.
Motorrum: Mycket fin i motorn, och går som en klocka. Inga oljefläckar etc.
AC: Fullt fungerande AC.
Har tyvärr bara en nyckel men har röda reserv nyckeln kvar om någon skulle vilja göra fler nycklar
Har inte så mycket mer och säga om den förutom att alla vet hur snålt och pigg Ek3an går.
BESIKTIGAD UTAN ANMÄRKNING 24/10e 2012
PM:A vid intresse.
Pris idé:
12000kr
Denna månaden ut: 8.500

Re: Honda Civic 1.5 VTEC EK3
Postat: 18 oktober 2012, 19:36
av Elvis_EG2
uppar med bilder, många som PM.ar bud nu , fortsätt så!

ha en bra kväll
Re: Honda Civic 1.5 VTEC EK3
Postat: 18 oktober 2012, 20:36
av FoXxIe
off topic, men ta bort gummilisten som sitter i hjulhusen bak. annars kommer det börja rosta ännu mer!
lycka till med försäljning!
Re: Honda Civic 1.5 VTEC EK3 BUDGIVNING
Postat: 20 oktober 2012, 00:58
av Elvis_EG2
yes tack.. ändrar pris till något mer relevant..kom med bud! Jag är inte omöjlig!
Re: Honda Civic 1.5 VTEC EK3 BUD?
Postat: 22 oktober 2012, 12:43
av Elvis_EG2
bud?
Re: Honda Civic 1.5 VTEC EK3 BUD?
Postat: 24 oktober 2012, 18:51
av Elvis_EG2
Nybesiktigad utan anmärkning!! Såg mycket fin ut under till, knappt någon rost öht, komplimanger från SBP! Kom och handla vinterpulka med nästintill nya vinterdäck,
Re: Honda Civic 1.5 VTEC EK3 BESIKTIGAD UA
Postat: 24 oktober 2012, 19:03
av Elvis_EG2
Re: Honda Civic 1.5 VTEC EK3 BESIKTIGAD UA
Postat: 24 oktober 2012, 22:49
av Bullet---
Vad har blandats i tanken för att den ska gå så rent?

Re: Honda Civic 1.5 VTEC EK3 BESIKTIGAD UA
Postat: 24 oktober 2012, 22:55
av Elvis_EG2
Vadå ? :S det heter bleifrei 95 ?
Re: Honda Civic 1.5 VTEC EK3 BESIKTIGAD UA
Postat: 1 november 2012, 07:20
av Elvis_EG2
Re: Honda Civic 1.5 VTEC EK3 BESIKTIGAD UA
Postat: 1 november 2012, 09:40
av Fixxe
Vi har uppdaterat relgerna lite på säljes..
§13. Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka...
Vill man bara ändra sitt pris eller info, så får man helt enkelt redigera sitt inlägg.
Re: Honda Civic 1.5 VTEC EK3 BESIKTIGAD UA
Postat: 1 november 2012, 10:12
av Elvis_EG2
hoppet mellan 24e och 1november är väl en vecka

?
Re: Honda Civic 1.5 VTEC EK3 BESIKTIGAD UA
Postat: 1 november 2012, 10:13
av Fixxe
mm men jag råkade ta bort din uppning från den 28de..
Re: Honda Civic 1.5 VTEC EK3 BESIKTIGAD UA
Postat: 7 november 2012, 10:50
av Elvis_EG2
Behålls om inga intressanta bud dyker upp, har fått några stycken, dock tycker jag den är värd mer! Får jag inte den såld denna månaden så behåller jag henne och pendlar vidare!
Re: Honda Civic 1.5 VTEC EK3 BESIKTIGAD UA
Postat: 20 december 2012, 23:26
av Elvis_EG2
.
Re: Honda Civic 1.5 VTEC EK3 BESIKTIGAD UA
Postat: 6 januari 2013, 00:55
av Elvis_EG2
Prisdump denna månaden ut! Ingen som vill ha en sjyst och billig pendlarbil, besiktigad, skattad 2013 ut? Bra ms däck, fullt fungerande ac?
Ingen som vill göra så här med sin

Re: Honda Civic 1.5 VTEC EK3 BESIKTIGAD UA
Postat: 17 februari 2013, 20:27
av Elvis_EG2
öpp
Re: Honda Civic 1.5 VTEC EK3 BESIKTIGAD UA
Postat: 4 mars 2013, 20:09
av Elvis_EG2
Preliminärt såld till Christian R!

Re: Honda Civic 1.5 VTEC EK3 BESIKTIGAD UA
Postat: 4 mars 2013, 20:14
av Chrille79
Man kan aldrig ha för många Hondor

juhuuu
Re: Honda Civic 1.5 VTEC EK3 BESIKTIGAD UA
Postat: 4 mars 2013, 20:24
av Elvis_EG2

hoppas du har mer tur med denna än med bmwn! jag har haft det bra med den!

Re: Honda Civic 1.5 VTEC EK3 BESIKTIGAD UA
Postat: 4 mars 2013, 20:35
av Chrille79
Tvivlar jag inte på. Är ju en Honda vad kan gå fel förutom rosten?

Re: Honda Civic 1.5 VTEC EK3 BESIKTIGAD UA
Postat: 8 mars 2013, 19:23
av Jotte91
Ja denna var man ju sugen på! Synd du var så velig o inte kunde sälja den förens 2 (!!!) veckor senare än den dag jag ringde och vill åka och titta/hämta den
