Honda Civic -98 EJ9 Reservdelsbil i Nacka säljes
Bilen gick ej igenom besiktning i slutet av mars pga. Rostskada på främre länkarm.
När vi sedan undersökte detta hos verkstad (Mekonomen) så konstaterade de att det även fanns mer rostskador undertill och därför skulle detta kosta mer än vad jag är villig att lägga på bilen
Därför vill jag göra mig av med bilen.
-Bilen är avställd sedan 2018-04-09
-Vill sälja bilen som ett paket – inte i delar då jag behöver parkeringsplatsen för kommande bil.
-Sommardäck sitter på - tillkommer även 4st vinterdäck utan dubb.
-Delar av avgassystemet är bytt sedan början av 2017
-Även ett nytt batteri sedan November 2017
-Bilen har gått 26000 mil
Jag vill ha 3000kr för bilen eller bud
Jag bor i Nacka
Svarar endast här eller på mail då jag jobbar och kan inte alltid svara på mobilen.
Hör gärna av dig om du vill komma och titta på bilen, vid frågor ska jag försöka svara så gott jag kan.
o.soderberg@live.se
När vi sedan undersökte detta hos verkstad (Mekonomen) så konstaterade de att det även fanns mer rostskador undertill och därför skulle detta kosta mer än vad jag är villig att lägga på bilen
Därför vill jag göra mig av med bilen.
-Bilen är avställd sedan 2018-04-09
-Vill sälja bilen som ett paket – inte i delar då jag behöver parkeringsplatsen för kommande bil.
-Sommardäck sitter på - tillkommer även 4st vinterdäck utan dubb.
-Delar av avgassystemet är bytt sedan början av 2017
-Även ett nytt batteri sedan November 2017
-Bilen har gått 26000 mil
Jag vill ha 3000kr för bilen eller bud
Jag bor i Nacka
Svarar endast här eller på mail då jag jobbar och kan inte alltid svara på mobilen.
Hör gärna av dig om du vill komma och titta på bilen, vid frågor ska jag försöka svara så gott jag kan.
o.soderberg@live.se