S2000 2004 svensåld moon rock kanonskick!

Sälj din Bil här
Användarvisningsbild
EMP
Inlägg: 1000
Blev medlem: 21 juni 2011, 18:27
Bil: Honda
Namn: Gustav eBay Karlsson
Ort: Ulricehamn

Hej alla glada! :D

Nu blir det husköp så...


Bild


Det är en svensksåld 2004 facelift i moon rock Grey, gått ca 8300 mil just nu, fullservad på Honda och servad för 10 mil sen ungefär, besiktigad och skattad, helt ren carfax.

Bilen är i ett mycket gott skick in och utvändigt, i min ägo har jag inte ens kört ut bilen i regn och den har stått i garage varje natt, självklart aldrig vinterkörd

jag har även bytt olja och filter innan varje avställning, kvitton finns.

Skicket är mycket mycket bra, finns inga dörruppslag på dörrar eller liknande, finns en enda liten liten parkeringskada på vänster bakre hjulhus som var där när jag köpte bilen, knappt märkbart och absolut ingen lackskada. Annars perfekt skick enligt mig.

Bilen har BC racing coilovers som satt på, jag har bytt motorkuddar och kuddar till växellådan till polyuretan, satt ditt ett anti-bumpsteer kit bak där man även kan ställa camber om man vill, Båda två är från Megan racing (2014), utöver detta är emblem borttagna fram och på sidorna av tidigare ägare. Jag har också satt dit en shark fin diffuser från euroboutiqe men den kan man ta bort om man vill, lämnar inga synliga spår på bakre stötfångaren då all montering är underifrån. Och jag har köpt en skunk2 knopp som sitter i.

Det sitter 18" Oz ultraleggera på som är renoverade 2018, absolut inga skav, var bara lite matta så jag fick dom omlackade på firma i original matt svart pulverlack, köpte även nya Oz original kolfiberemblem, sitter falken azenis fk453 255 bak och 225 fram, nya däck 2018 fram och nya 2017 bak.

Jag lackade även ventilkåpan i svart struktur pulverlack på firma.

Under huven är den i övrigt original förutom lite lila detaljer, en kolfiber coolingplate och ett k&n Cold air intake med öppet filter

Alla bromsdetaljer etc är lackat, kanonfin under, inte ens rost på bromskivor.

Har behandlat skinninredningen med impregnering vartannat år, mycket bra skick i bilen.

Org Luftbox och camberarmar bak finns kvar, även en decat men den har jag aldrig haft monterad.

Bilen är rätt låg nu, men går att höja om man vill!

Kan ha glömt något!

Hade tänkt mig runt 210000:-

Mvh Gustav
Nu.
¤S2000! -04
¤Accord Executive K24 -04

Då.
#Civic VTI EG9 Turbo -92
#Civic VTI MC2 Brukkuk -98
#Civic VTI MB6 B20VTEC 2 b! -98
#Civic Type R EP3 -05
0706855663