Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
ARC, Spoon, Vision, Fluidyne, GReddy, First Molding, JUN, Fu
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
-
EG_project
Hjälper vän i norge att bli av med lite prylar från hans EK för att ge plats för nya delar till nyinköpt s2k.
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->alla priser e norska, så om det är nått ni undrar över i priser frakt etc skicka mej ett pm.<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
Har ni problem med norskan så fråga.
Finns inte bilder på allt men ska försöka få han att ta fler.
Selger ut lageret av EK-deler for å gjøre plass til nye deler.
Alle deler er svært lite brukt, da bilen igrunn bare har vært brukt to ganger i år.
Foretrekker henting av deler, men alt kan ordnes med frakt for kjøpers regning. Jeg har desverre ingen spesialavtale med Posten Norge.
Beklager at deler ikke er vasket, men der skjønner ihvertfall hva det er
-Fluidyne radiator med Fluidyne slim fan og Spoon radiatorslanger EK/B16
-ARC Magic komplett luftfilterboks/-arm med GReddy oil catch tank EK/B16
-Function7 bærearmer EK
-Beatrush/LAILE bekyttelsesplate under motor EK 2.500,-
-Vision Type DC carbonspeil EK
-GReddy kevlar cooling plate EK 750,-
-First Molding/CRUX carbon canards EK 96-98
-JUN Performance pluggdeksel B-serie
-Vision Low position seat rails, begge sider EK 1.500,-
-Seeker vinge EK, kun vinge 4.000,-
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->alla priser e norska, så om det är nått ni undrar över i priser frakt etc skicka mej ett pm.<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
Har ni problem med norskan så fråga.
Finns inte bilder på allt men ska försöka få han att ta fler.
Selger ut lageret av EK-deler for å gjøre plass til nye deler.
Alle deler er svært lite brukt, da bilen igrunn bare har vært brukt to ganger i år.
Foretrekker henting av deler, men alt kan ordnes med frakt for kjøpers regning. Jeg har desverre ingen spesialavtale med Posten Norge.
Beklager at deler ikke er vasket, men der skjønner ihvertfall hva det er
-Fluidyne radiator med Fluidyne slim fan og Spoon radiatorslanger EK/B16
-ARC Magic komplett luftfilterboks/-arm med GReddy oil catch tank EK/B16
-Function7 bærearmer EK
-Beatrush/LAILE bekyttelsesplate under motor EK 2.500,-
-Vision Type DC carbonspeil EK
-GReddy kevlar cooling plate EK 750,-
-First Molding/CRUX carbon canards EK 96-98
-JUN Performance pluggdeksel B-serie
-Vision Low position seat rails, begge sider EK 1.500,-
-Seeker vinge EK, kun vinge 4.000,-
Senast redigerad av EG_project den 6 oktober 2009, 01:00, redigerad totalt 1 gånger.