Bride tyg och inlägg
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
Hello
Märkes bög som man är så har man lite Bride saker liggandes. Det finns bride tyg och så har jag EG damask sydd med Bride tyg samt dörrpaneler för EG. Är väldigt tveksam om jag ska sälja, därför lägger jag upp denna tråd.
Dörrpaneler för EG, båda V och H tänkte 2000 kr
Tyget vet jag inte riktgit, ska kolla hur mycket tyg det är
Men tänkte mig väll 1500 kr
Damasken vill jag också ha något 1200 kr för.
Finns det intresse för att köpa dessa?
Edit: Tyget är 78.7 cm långt och 157.5 cm brett
Märkes bög som man är så har man lite Bride saker liggandes. Det finns bride tyg och så har jag EG damask sydd med Bride tyg samt dörrpaneler för EG. Är väldigt tveksam om jag ska sälja, därför lägger jag upp denna tråd.
Dörrpaneler för EG, båda V och H tänkte 2000 kr
Tyget vet jag inte riktgit, ska kolla hur mycket tyg det är
Damasken vill jag också ha något 1200 kr för.
Finns det intresse för att köpa dessa?
Edit: Tyget är 78.7 cm långt och 157.5 cm brett