Diverse EP3 prylar till salu, kpro, icebox osv
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
Jag har lite prylar till salu från min ep3 civic type-r -05. Jag är helt öppen för prisförslag och skulle möjligtvis kunna leverera några av grejerna på någon träff i framtiden.
Hör gärna av er på pm eller mail eller här i tråden
Här nedan följer prylarna och föreslagna priser. Öppen för prisförslag som sagt.
- Honda original krängningshämmare bak, 250:-
Hör gärna av er på pm eller mail eller här i tråden
Här nedan följer prylarna och föreslagna priser. Öppen för prisförslag som sagt.
- Honda original krängningshämmare bak, 250:-
Senast redigerad av AndreasF den 7 september 2010, 19:17, redigerad totalt 9 gång.
-
PhR34k

- Bil: Honda Civic Type R
- Namn: Rustem Cures
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 30 times
- Kontakt:
Jag tar camber bultarna
Honda Civic Type R
EP3 Injen, Buddyclub Spec, Pioneer, Gas, Sparco, H&R, DC Sports, Hondata, Jackson Racing
FN2 Grand Prix, Milltek
FK2 JRM Stage 3
FK8
S2000 Track/Street
EP3 JDMracing optimerad
Honda E Advance
Civic Si Mugen Bride, APR,
FK8
EP3 Injen, Buddyclub Spec, Pioneer, Gas, Sparco, H&R, DC Sports, Hondata, Jackson Racing
FN2 Grand Prix, Milltek
FK2 JRM Stage 3
FK8
S2000 Track/Street
EP3 JDMracing optimerad
Honda E Advance
Civic Si Mugen Bride, APR,
FK8
-
Accord H22
- Namn: Petri Weckström
Bild på comptech boxen? Tack
-
Malkolm
- Bil: TEN second car!
- Namn: Malkolm Roth
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 23 times
kostar 12600kr hos japtuning, och då ingår ingen ecu, skrotarna brukar ta runt 2000-2500kr för en ecu, då är man uppe i ca 15000kr, så andreas pris på nästan hälften måste ses som ett vettigt pris.
ok ok jag fick ett pris på 9650 på kpro och en ecu sitter väl i bilen från början eller hur ??
men men låter det bra så gör det väl då har jag fått svar på min fråga tycker det e lite dyrt för en beggad och otestad utan några garantier men det e väl bara jag..
ha det bra och lycka till med försäljningen.
mvh
men men låter det bra så gör det väl då har jag fått svar på min fråga tycker det e lite dyrt för en beggad och otestad utan några garantier men det e väl bara jag..
ha det bra och lycka till med försäljningen.
mvh
Bobby Sibic Andersson
Du kanske fick ett pris utan moms? På hemsidan står ett pris på 12600:-. Köper man begagnat så tar man alltid risker, jag är dock ingen som blåser folk. Skulle det vara något problem med den så får köparen såklart pengarna tillbaka.
ps. dessutom krävs att du skickar en orginal ecu till dom för moddning. Då får du bilen stående undertiden detta sker.
ps. dessutom krävs att du skickar en orginal ecu till dom för moddning. Då får du bilen stående undertiden detta sker.
- David Lundin
- Namn: David Lundin
Sätta in den i bilen gör du själv på 10 minuter. Bara att lossa två skruvar och ta bort handskfacket och sedan tre skruvar för själva ECUn typ. Det enda du behöver göra sen är att ladda in en grundmapp och inaktivera immobilizern (båda två görs enkelt i K-Manager som du kan ladda hem från hondata.com).
Mappa gör Yashar/Junior i Borås eller John Kraft i Stockholm.
Mappa gör Yashar/Junior i Borås eller John Kraft i Stockholm.