BMX - GT Dyno Performer nylon fälgar

Bildelar samt övrigt
Kategoriregler
  1. Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
  2. Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
  3. "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
    Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud.
  4. Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
  5. Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.

MVH Styrelsen
Användarvisningsbild
eko
Bil: ITR DC2
Namn: Ekrem Coskun

Riktigt coola 8)

dessa fälgar kom i slutet på -80 och början på -90, de finns med 6 och 3 ekrade, 3 ekrade varianten finns i 2 utföranden och dessa är dom kaxigaste enligt mig, jag spara själv ihop till dessa fälgar och minns jag helt rätt gav jag 2000 kr på den tiden. jag var nog inte mer än typ 11 år gammal och jag har haft dom i bra skick sedan dess. jag va riktigt kaxig då jag var ganska ensam om dessa bland helsingborg bmx killarna :) 12 mm axel om jag minns helt korrekt, för jag minns att när 16 mm axlarna kom byta jag till eker fälgar pga kraftigare axlar, och sedan dess har dom samlat damm i typ 100 år

dessa fälgar ligger långt in i förrådet så jag har inte orkat plocka fram dom men jag hitta en bild på nätet, som sagt inte mina fälgar på bild, men mina fälgar är i bra skick :) fälgar som aldrig behöver riktas för det går inte så klart men de blir aldrig skeva :D och ruskigt coola speciellt med tanke på att det är riktiga GT mags som knappt existerar längre. Mer retro kan det inte bli på taket på en honda :)

säljes för 50.000 kr bara för pris måste stå.. men ge mig ett rimligt bud..
Bilagor
1997-gt-performer-bmx-bicycle-bike-dyno-haro_300548921784.jpg
1997-gt-performer-bmx-bicycle-bike-dyno-haro_300548921784.jpg (21.52 KiB) Visad 262 gånger
TRÖTT PÅ FRAMHJULSDRIFT!!!!!!