säljer lite delar från min Honda Civic Eg4 1.5- SOCH
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
- Jonas Lithèn
- Bil: Honda civic Eg4 92
- Namn: Jonas Lithèn
Hej! har lite grejor jag vill bli av med, priserna kan diskuteras!
2st broms ok som är blästrade och målade. (OBS utan kolvar i) 100kr
tändkablar 4st fungerar. 100kr
soffa i bra skicka, skulle behövas en tvätt på den. 200kr
fjäderbensstag 3punkt. märke: (Ultraracing enbart provmonterat sen har de legat hemma, är som nytt) 750kr
original vinge, som är lackad i blanksvart lackad på firma. Väldigt bra skick. 300kr
har även original stolar 2st svarta hemma liggandes. utan glidskenor kommer bilder på det sen. 250kr
maila om ni vill ha fler bilder.
Kan hämtas i Hjo, eller skickas inom Sverige. köparen står för frakten varan skickas när pengarna är insatta på kontot. Kan även ringa/sms mig på detta nummer/ 0769421622
mvh/Jonas
2st broms ok som är blästrade och målade. (OBS utan kolvar i) 100kr
tändkablar 4st fungerar. 100kr
soffa i bra skicka, skulle behövas en tvätt på den. 200kr
fjäderbensstag 3punkt. märke: (Ultraracing enbart provmonterat sen har de legat hemma, är som nytt) 750kr
original vinge, som är lackad i blanksvart lackad på firma. Väldigt bra skick. 300kr
har även original stolar 2st svarta hemma liggandes. utan glidskenor kommer bilder på det sen. 250kr
maila om ni vill ha fler bilder.
Kan hämtas i Hjo, eller skickas inom Sverige. köparen står för frakten varan skickas när pengarna är insatta på kontot. Kan även ringa/sms mig på detta nummer/ 0769421622
mvh/Jonas
Senast redigerad av Jonas Lithèn den 2 juli 2014, 22:16, redigerad totalt 4 gång.